Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ voihan :itku: , kyyneleet vaan virtas osassa 4/4. Oikein sydäntä pakahdutti seurata Tarjan tuskaa.

Kyllähän tuo Tarjan uusin avautuminen vaan vahvistaa sitä että hän aloitti diivailun jo 5 vuotta sitten Wishmaster-levyn aikoihin. Ja aika heikkoa on jos ammattilaulajan koulutuksen saanut ei pysty laulamaan neljässä päivässä kolmea 2 tunnin konserttia läpi yhtyeen mukana.

Homma on ollut selvää pässinlihaa siitä alkaen kun Tarjan manageriaviomies rupesi sotkeutumaan asioihin. Mykkäkoulu ja muut rasittavat maneerit alkoi jo vuoden 1999-2000 kieppeillä.

Mitä tulee Tarjan soolouraan edelleenkin hevigenren parissa niin en usko että fanit ovat niin tyhmiä, kyllä jotain rajaa täytyy olla. Pidän aika varmana että ne 120 euron hologrammit tulee vielä alennusmyyntiin Tarja Shopista. :D

tokkopaisto sanoi:
^ voihan :itku: , kyyneleet vaan virtas osassa 4/4. Oikein sydäntä pakahdutti seurata Tarjan tuskaa.

Uskomattoman rasittavaa lässytystä. Ei ihme, ettei jaksaneet jätkät katsoa moista.

Koko ajan jauhaa kuinka oli bändissä paha olla ja halusi lopettaa. Nythän sai mitä halusi. Taisi vaan olla kova kolaus diivan ylpeydelle, kun kaiken kansan edessä sai tylyt potkut.

Vekkuli sanoi:
:offtopic:

Maidenin Blazen aikaiset biisit olivat muutenkin aikalailla eri pohjalta tehtyjä ja synkkiä, johtuen mm. bändin sielun eli Harrisin avioerosta. Omasta mielestäni sekä ennen että jälkeen Blazen Maiden teki parempaa musiikkia kuin hänen aikanaan, mutta en pistäisi sitä pelkästään solistin piikkiin.

:offtopic:
Priestilläkin meni toi homma kas hyvin samalla lailla, kun rob lähti bändistä lätkiin.Joten olen samaa mieltä ettei sitä pitäisi pistää pelkästään solistin syyksi.

Tullaankohan tämä Nightwishin erojupakka muistaan sinä tapauksena kun metalli lähti lasku suuntaan? Nyt ei taida olla oikeen kovantason tulokkaitakaan metalli rintamalle suomesta. Olisko niin että metalli painuu takaisin pienen porukan omaksi marginaali musiikiksi? toivottavasti se olisi joskus taas pelkoa,inhoa ja ihmetystä aiheuttavien pitkätukka hönöjen musaa.:jahas:

protsku sanoi:
Mitä tulee Tarjan soolouraan edelleenkin hevigenren parissa niin en usko että fanit ovat niin tyhmiä, kyllä jotain rajaa täytyy olla. Pidän aika varmana että ne 120 euron hologrammit tulee vielä alennusmyyntiin Tarja Shopista. :D

Tarja Shop?Heh,piti ihan käydä katsomassa,kun kuulosti niin huvittavalta ja sitähän se oli.Kuka vittu ostaa "tarja" paitoja.:lol2:

rahvas sanoi:
Tullaankohan tämä Nightwishin erojupakka muistaan sinä tapauksena kun metalli lähti lasku suuntaan? Nyt ei taida olla oikeen kovantason tulokkaitakaan metalli rintamalle suomesta. Olisko niin että metalli painuu takaisin pienen porukan omaksi marginaali musiikiksi? toivottavasti se olisi joskus taas pelkoa,inhoa ja ihmetystä aiheuttavien pitkätukka hönöjen musaa.

Anteeksi jos loukkaan,mutta .... MITÄ VITTUA? :eek:

Oletko SINÄ vai olenko MINÄ pihalla Suomen metalliskenestä?

Haukkukaa, vittuilkaa ja mollatkaa niin paljon kun ehditte mutta mulle Tarja on numero yksi nyt ja varmasti hyvin kauan tulevaisuudessa. Ja Hänet näet 3.12. livenä.. :worship:

rahvas sanoi:
Tullaankohan tämä Nightwishin erojupakka muistaan sinä tapauksena kun metalli lähti lasku suuntaan? Nyt ei taida olla oikeen kovantason tulokkaitakaan metalli rintamalle suomesta. Olisko niin että metalli painuu takaisin pienen porukan omaksi marginaali musiikiksi?

:confused:

Ootko sä nyt ihan tosissasi vai onko tässä kyse siitä että et tiedä suomalaisista metallibädeistä paskaakaan? Eihän toi Nightwish ole oikeeta metallia nähnykkään, prrkele.

Mikä nyt sitten on marginaalia ja mikä ei... tietysti melkein kaikki bändit ovat marginaalimusiikkia jos niitä vertaa johonkin miljoonia myyneeseen ylikaupalliseen MusicTv bändiin.

Zaxxon sanoi:
Anteeksi jos loukkaan,mutta .... MITÄ VITTUA? :eek:

Oletko SINÄ vai olenko MINÄ pihalla Suomen metalliskenestä?

Voi hyvinkin olla että se olen minä joka on pihalla.
Mutta kuiteskin perustelen sitä miksi nightwishistä turusen lähtö voi jäädä muistomerkikisi metallin taantumukselle.
Nyt suomi metallin tilannetta; Stratovarius, menettänyt jo ajat sitten parhaimman teränsä. Trio niskalaukaus, lopettanut. Lordi, toinen levy ei enää vakuuttanut. Nightwish, saas nähä kuin käy. Children of bodom ja sonata arctica, levyjä jo useampi ulkona. Eli missä on ne kovaa tuloa tekevät aloittelevat bändit? Teräsbetoni?

Tätä voi olla nuorempien vähä hankala uskoa, mutta yhdeksänkymmentä luvun vaihtees metalli musiikki oli hyvin pinnan alla. Ei sitä soinut radiossa(metalliliitto oli poikkeus), televisiosta puhumattakaan. Kun Stratovarius pääsi telvisioon esiintymään, ja se oli jo -94 noin. Niin juontajien piti ihmetellä ja pyöritellä päitään kuinka joku kumma voi moisesta musiikista tykätä. Se oli semmosta spiidi ja saku musaa silloin.
ja oikaista saa jos puhelen ihan puuta heinää, tämä on vain minun ennustukseni,
että metalli taantuu;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rahvas sanoi:
oikaista saa jos puhelen ihan puuta heinää, tämä on vain minun ennustukseni, että metalli taantuu

Niin Suomessa vai ulkomailla? Nightwish ja kumppanit jatkaa joka tapauksessa, sen sitten aika näyttää että mistä saadaan 2010-luvun NW. Se on selvää että Suomen kokoisesta maasta ei voi tulla kovin monta kansainvälisen tason bändiä. Kansainvälisesti tilanne on taas se että metalli on suositumpaa kuin koskaan, jopa vanhat mummot kuuntelevat Metallicaa. Räminästä on tullut salonkikelpoista, eiks niin? :rock:

Just tätä minä tarkoitinkin, että räminästä on tullut salonki kelpoista. Mutta nyt mä povaankin, että se taantuu takaisin suomessa ja muuallakin. Mielestäni sellaisiet merkit on jo havaittavissa, ettei se jää muitten musiikki tyylien kanssa päivänvaloon paistattelemaan, vaan painuu takaisin helvetin syövereihin.:D Ja turusen lähtö jää palamaan merkkitulena käännöksen kohtana koko maailmalle.

Edit: JA nyt en tarkoita sitä että tarja lähtö tuhoais koko metalli sgene, nyyh nyyh

rahvas sanoi:
Ja turusen lähtö jää palamaan merkkitulena käännöksen kohtana koko maailmalle.

Ei ole mitään merkitystä yhden keskinkertaisen laulajan vaihtumisella koko maailman metallisceneen. Vaikka koko Nightwish lopettaisi toimintansa, ei sillä ole mitään merkitystä, mutta edes siitä tässä ei ole kyse.

Mediassa metalli kuten monet muutkin aiheet, ovat välillä enemmän ja välillä vähemmän esillä. Tällä hetkellä mitään taantumaa ei kyllä ole havaittavissa, eikä mitään järjellistä syytä sen syntymisellekään.

rahvas sanoi:
Nyt suomi metallin tilannetta; Stratovarius, menettänyt jo ajat sitten parhaimman teränsä. Trio niskalaukaus, lopettanut. Lordi, toinen levy ei enää vakuuttanut. Nightwish, saas nähä kuin käy. Children of bodom ja sonata arctica, levyjä jo useampi ulkona. Eli missä on ne kovaa tuloa tekevät aloittelevat bändit? Teräsbetoni?

Sekä Stratovarius että Sonata Arctica tuntuvat menevän alaspäin..kyllä seuraavilla levyillä on parannettava menoa - no ei tietysti mikään pakko mutta jos haluaa ettei alennustila jatku. Teräsbetonihan taitaa olla huumoria soittajiensakin mielestä. Yleensä ottaen olen samaa mieltä rahvaan kanssa. Nykyiset bändit näyttävät taantuvan pahasti.

Bricktop sanoi:
Ei ole mitään merkitystä yhden keskinkertaisen laulajan vaihtumisella koko maailman metallisceneen. Vaikka koko Nightwish lopettaisi toimintansa, ei sillä ole mitään merkitystä, mutta edes siitä tässä ei ole kyse.
Tuli toi tuo mun editti tuonne ylhäälle liian myöhään, olit kerinny vastaamaan jo. En tarkoittanutkaan että se olisi tarjan lähdöstä johtuva seuraus, vaan se otettaisiin historiasta merkki paaluksi sitten tulevaisuudessa.

Bändiltä täysin oikein toimittu.. Ei ne fanit Nightwishin kuuntelua lopeta ei ainakaan tosi fanit.. Taitaa se Tarja olla nykysin aika:david: toivottavasti sen laulajan ura oli sitten siinä..

aika hassua lukea näitä tekstejä kun musta niitä hyviä uusia/nuoria bändejä tuntuu nousevan koko ajan,esimerkiksi vaikka Twilightning,Stam1na,Machine Men jne.strato on tullut alaspäin jo viimoset 4 vuotta ja sonata arcticasta ei ole mun mielestä ollu ikinä mihinkään.suosio voi laantua,se on mulle melko sama koska en paljon välitä mitä muut kuuntelee,mutta tason laskemista en allekirjoita.mutta että lordi ja suomimetallin taso samassa lauseessa...

Alec sanoi:
aika hassua lukea näitä tekstejä kun musta niitä hyviä uusia/nuoria bändejä tuntuu nousevan koko ajan,esimerkiksi vaikka Twilightning,Stam1na,Machine Men jne.strato on tullut alaspäin jo viimoset 4 vuotta ja sonata arcticasta ei ole mun mielestä ollu ikinä mihinkään.suosio voi laantua,se on mulle melko sama koska en paljon välitä mitä muut kuuntelee,mutta tason laskemista en allekirjoita.mutta että lordi ja suomimetallin taso samassa lauseessa...

Ja mikseristä löytyy monta todella laadukasta hevibändiä, jotka eivät vielä ole saaneet merkittävää julkisuutta. Kun noista osa saa kunnon diilit päälle, niin eipä ole pelkoa suomimetallin kuolemisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom