^ voihan :itku: , kyyneleet vaan virtas osassa 4/4. Oikein sydäntä pakahdutti seurata Tarjan tuskaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tokkopaisto sanoi:^ voihan :itku: , kyyneleet vaan virtas osassa 4/4. Oikein sydäntä pakahdutti seurata Tarjan tuskaa.
Vekkuli sanoi:
Maidenin Blazen aikaiset biisit olivat muutenkin aikalailla eri pohjalta tehtyjä ja synkkiä, johtuen mm. bändin sielun eli Harrisin avioerosta. Omasta mielestäni sekä ennen että jälkeen Blazen Maiden teki parempaa musiikkia kuin hänen aikanaan, mutta en pistäisi sitä pelkästään solistin piikkiin.
protsku sanoi:Mitä tulee Tarjan soolouraan edelleenkin hevigenren parissa niin en usko että fanit ovat niin tyhmiä, kyllä jotain rajaa täytyy olla. Pidän aika varmana että ne 120 euron hologrammit tulee vielä alennusmyyntiin Tarja Shopista. :D
rahvas sanoi:Tullaankohan tämä Nightwishin erojupakka muistaan sinä tapauksena kun metalli lähti lasku suuntaan? Nyt ei taida olla oikeen kovantason tulokkaitakaan metalli rintamalle suomesta. Olisko niin että metalli painuu takaisin pienen porukan omaksi marginaali musiikiksi? toivottavasti se olisi joskus taas pelkoa,inhoa ja ihmetystä aiheuttavien pitkätukka hönöjen musaa.
Zaxxon sanoi:Anteeksi jos loukkaan,mutta .... MITÄ VITTUA?
Oletko SINÄ vai olenko MINÄ pihalla Suomen metalliskenestä?
rahvas sanoi:Tullaankohan tämä Nightwishin erojupakka muistaan sinä tapauksena kun metalli lähti lasku suuntaan? Nyt ei taida olla oikeen kovantason tulokkaitakaan metalli rintamalle suomesta. Olisko niin että metalli painuu takaisin pienen porukan omaksi marginaali musiikiksi?
Zaxxon sanoi:Anteeksi jos loukkaan,mutta .... MITÄ VITTUA?
Oletko SINÄ vai olenko MINÄ pihalla Suomen metalliskenestä?
rahvas sanoi:oikaista saa jos puhelen ihan puuta heinää, tämä on vain minun ennustukseni, että metalli taantuu
rahvas sanoi:Ja turusen lähtö jää palamaan merkkitulena käännöksen kohtana koko maailmalle.
rahvas sanoi:Nyt suomi metallin tilannetta; Stratovarius, menettänyt jo ajat sitten parhaimman teränsä. Trio niskalaukaus, lopettanut. Lordi, toinen levy ei enää vakuuttanut. Nightwish, saas nähä kuin käy. Children of bodom ja sonata arctica, levyjä jo useampi ulkona. Eli missä on ne kovaa tuloa tekevät aloittelevat bändit? Teräsbetoni?
Tuli toi tuo mun editti tuonne ylhäälle liian myöhään, olit kerinny vastaamaan jo. En tarkoittanutkaan että se olisi tarjan lähdöstä johtuva seuraus, vaan se otettaisiin historiasta merkki paaluksi sitten tulevaisuudessa.Bricktop sanoi:Ei ole mitään merkitystä yhden keskinkertaisen laulajan vaihtumisella koko maailman metallisceneen. Vaikka koko Nightwish lopettaisi toimintansa, ei sillä ole mitään merkitystä, mutta edes siitä tässä ei ole kyse.
Alec sanoi:aika hassua lukea näitä tekstejä kun musta niitä hyviä uusia/nuoria bändejä tuntuu nousevan koko ajan,esimerkiksi vaikka Twilightning,Stam1na,Machine Men jne.strato on tullut alaspäin jo viimoset 4 vuotta ja sonata arcticasta ei ole mun mielestä ollu ikinä mihinkään.suosio voi laantua,se on mulle melko sama koska en paljon välitä mitä muut kuuntelee,mutta tason laskemista en allekirjoita.mutta että lordi ja suomimetallin taso samassa lauseessa...