Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään TV1 klo 19.45 ohjelmassa Arto Nyberg tulee Tuomas Holopainen kertomaan oman osuutensa eron taustoista...

Mike sanoi:
Ei jeesus tota tarja-shoppia. Luulin tota läpäksi, kyllä siellä vain on Tarja t-paitoja yms.

No perkele joo, vaikeaa kai tuollasta on uskoa. Luin uusinta ilta-sanomaa, ja tarjahan siellä kitisi, että "muut bändin jäsenet eivät ymmärtäneet bisneksestä mitään", tjsp. :lol2:

Tytteli sanoi:
Tänään TV1 klo 19.45 ohjelmassa Arto Nyberg tulee Tuomas Holopainen kertomaan oman osuutensa eron taustoista...

Antasivat ny olla jo. Jos sen erokirjeen tarkotus oli, ettei huhumylly lähde käyntiin. Niin siinä onnistuivat, en ole yhtäkään huhua siittä kuullut, tosin uudesta laulajasta kylläkin.
Munaavat vain ittensä viä kun sitä vetvovat lisää julkisuudessa. Tapahtunu mikä tapahtunu ja turha souvaaminen sais loppua.

Alec sanoi:
aika hassua lukea näitä tekstejä kun musta niitä hyviä uusia/nuoria bändejä tuntuu nousevan koko ajan,esimerkiksi vaikka Twilightning,Stam1na,Machine Men jne.strato on tullut alaspäin jo viimoset 4 vuotta ja sonata arcticasta ei ole mun mielestä ollu ikinä mihinkään.suosio voi laantua,se on mulle melko sama koska en paljon välitä mitä muut kuuntelee,mutta tason laskemista en allekirjoita.mutta että lordi ja suomimetallin taso samassa lauseessa...

No niin Lordi, juu, no olis sen voinu korvata esimerkis vaikkapa kotiteollisuudella. Mutta se ny ei ollu oleellista takertua tohon mitä lordi on. No ei se kyllä metallia ole mut mut.
No se on hyvä jos tulokkaita on, mutta kyl mä povaan silti viä tason kääntyvän laskuun, tai ehkei taso niinkään, mutta hevi bändien saama julkisuus.

Totta hitossa tämä nykyinen metallivillitys kääntyy laskuun jossain vaiheessa. Ei siitä nyt niin kauaa ole kun metallimusiikki ei ollut mikään muoti-ilmiö, toisin kuin nykyään. Sitten taas jos mennään kauemmas 80-luvulle, niin hevimeininki oli pinnalla. Kyllä minusta joka asiassa on niin, että eri asiat ovat pinnalla eri aikakausina. Sellasta aaltoliikettä. Mutta eihän sillä mitään väliä ole onko joku asia yleisesti suosittua vai ei, kun kyllä niitä hyviä ja oikeasti asiastaan kiinnostuneita tekijöitä aina riittää. Eli ei se suuren yleisön suosio ole tosiaan mikään laadun tae oikeen missään asiassa mielestäni.

Musiikissa varsinkin on niin, että jos haluaa löytää sellaisia hyviä tekijöitä joille musiikki on tärkeintä, niin täytyy itse nähdä vaivaa sen musiikin etsimiseen (siis lukea alan lehtiä,levyarvosteluja, tutustua ennakkoluulottomasti uusiin bändeihin, etsiä netistä jne.). Suurin osa ihmisistä tuntuu vaan olevan sitä massan mukana kulkevaa porukkaa, jotka eivät vaivaudu kuuntelemaan muita esittäjiä kuin niitä, jotka aina ovat kaikkein eniten esillä mediassa.

Ois se Holopainen voinu jättää oman osuutensa kertomatta, antaa vaan kuvaa että se kirje ei sittenkään ollut tyhjentävä vaan nyt pitää mennä paikkailee juttuja uudestaan...

"Nightwish-yhtyeen lauluntekijä ja perustaja Tuomas Holopainen ei pidä Tarja Turusen paluuta Nightwishiin mahdottomana.
- Kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä mie nään sen hyvin, hyvin kaukaisena unelmana. Totta kai mie toivon, että jossain vaiheessa pystyttäisiin hautamaan nää asiat ja keskustelemaan asiat läpi, mutta tällä hetkellä se tuntuu valitettavan kaukaiselta, sanoi eilen Arto Nybergin ohjelmassa vieraillut Tuomas Holopainen.

Tarja Turunen ei itsekään ole tyrmännyt ajatusta paluusta bändiin.

Holopaisen mukaan Nightwishiin ei ole vielä valittu uutta solistia, vaikka ehdokkaita on tullut ympäri maailmaa. Tällä hetkellä bändi ei ole ehtinyt miettiä asiaa, mutta ennen ensi syyskuuta ja studioon menoa yhtyeeseen on tarkoitus löytää solisti.

Tv-ohjelmassa väsyneeltä ja surulliselta näyttänyt Tuomas tyrmäsi väitteen, jonka mukaan mustasukkaisuus tai kateellisuus Tarjan avioiduttua olisi ollut yksi syy, joka ajoi tilanteen tähän pisteeseen.

- Kyse ei ole mistään kolmiodraamasta. Mie oon aina välittänyt Tarjasta hirveästi siitä lähtien, kun mie opin hänet 13-vuotiaana tuntemaan ja välitän vieläkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää yksityiselämässä.

Lisää aiheesta maanantain Iltalehdessä"

vision sanoi:
Ois se Holopainen voinu jättää oman osuutensa kertomatta, antaa vaan kuvaa että se kirje ei sittenkään ollut tyhjentävä vaan nyt pitää mennä paikkailee juttuja uudestaan...
Haastattelu oli kyllä hyvin asiallinen, ja Tuomas sanoikin, että ei halua mennä yksityiskohtiin yhtään sen enempää mitä siinä kirjeessä oli.

Eli mitään ei paikkailtu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Vaadin että allekirjoitatte tämän sopimuksen!"
"Mut ei me haluta"
"Mutta minä VAADIN!"
"Mitä teet jos emme allekirjoita?"
"Uhkaan oikeudenkäynnillä"
"UUUUUUUUUU... :fear:"

Hiukeeta.
Minä vaadin, että kaikki Pakkislaiset tulevat vuorollaan meikäläisen kotipalvelijaksi ja ostavat samalla aina jääkaapin täyteen ruokaa ja maksavat kaikki mun laskut. Uhkasakkona normikäyttäjällä on 500 000€ ja vipeillä 250 000€, muut erikoisryhmät pääsevät 100 000€ uhkasakolla.
Ilmoitelkaa milloin tahdotte tulla meille allekirjoittamaan tuon sopimuksen niin ilmoitan tarkemman osoitteen.

Aikamoista :anssi: tuo Tarjan lehdistötilaisuus. Uskokohan edes itse kertomiinsa satuihin? :rolleyes:

Voi syyttää vaan itseään, että alkoi vehtaamaan sen hiekkakäärmeen kanssa.

S0874 sanoi:
No perkele joo, vaikeaa kai tuollasta on uskoa. Luin uusinta ilta-sanomaa, ja tarjahan siellä kitisi, että "muut bändin jäsenet eivät ymmärtäneet bisneksestä mitään", tjsp. :lol2:
TarjaShop *Tirsk* :D

http://www.nightwish.com/fi/news :

"16.01.2007 - Laulajahaku on päättynyt
Laulajahaku on päättynyt, kiitos kaikille yli kahdelletuhannelle demon lähettäjälle. (eilen, 15. päivä, demoja tuli vielä 120 kpl!). Demoja ei siis kannata enää lähettää, koska nyt meidän täytyy keskittyä albumin nauhoituksiin ja miksaukseen.

Julkistamme laulajan yhdessä uuden singlen kanssa toukokuun lopulla."

Monella ulkomaan foorumilla liikkuu muuten huhuja ex-maiden Blaze Bayleyn liittymisestä bändiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom