Nicole Bass pieksää miehensä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Mahdollisesti seksuaalinen identiteettisikään ei ole sinulle täysin selvä.....En yhtään ihmettelisi jos homoseksuaalisuus olisi läsnä sisälläsi, pahaahan siinä ei ole, mutta älä kiellä ajatuksiasi peittämällä niitä inhoon naiskehonrakentajia kohtaan.

Ihan hyvä teksti muuten, positiivista huomata sinun käsittelevän asioita psykologian kannalta. Voin kuitenkin vakuuttaa, että minussa ei ole mitään homouteen viittaavaa. Nyt saatat tulkita tämän voimakkaan puolustuksen paljastukseksi, mutta sitä se ei ole. Pysyäkseni totuudessa en voi vain muuta sanoa.

Voidaan minun puolestani jättää tämä väittely tähän, ei sen takia, että olisit osunut arkaan paikkaan, vaan ihan yleisen viihtyvyyden vuoksi.

Kiitos.

Hulkki sanoi:
http://www.musclememory.com/cgi-bin/search?name=nicole+bass&gender=F

Helvetti kun olisi käytössä skanneri, yhdessä vanhassa Flexissa on aika hyvä kuva, missä 1997 NPC Nationalsin Overall-voittajat Tom Prince ja Nicole Bass poseeraavat vierekkäin (Bass on Princea päätä pidempi).
]
Nicole Bass ... Height 6'7". Senteiksi muunnettuna Nicole on 202,5cm pitkä!

Ei voi olla, laskin varmaan väärin. ;)

Karoliina100 sanoi:
Nicole Bass ... Height 6'7". Senteiksi muunnettuna Nicole on 202,5cm pitkä!

Ei voi olla, laskin varmaan väärin. ;)
Laskit oikein, mutta pituus 6'7" on väärin. Oikea pituus (mm. Nicolen kotisivuilta löytyvä) on 6'2" eli 188 cm.

Itse vetäisin rajan terveyteen. Eli naisesta kyllä huomaa, jos hänen elintapansa ovat terveelliset. Lääkityt bodarinaiset saattavat näyttää rumilta sen vuoksi, että he viettävät epäterveellistä elämäntapaa; Lisääntymisen kannalta Nicole Bass ei välttämättä ole paras vaihtoehto, koska a) hänen dopingaineensa sotkevat sikiönkin kehityksen b) hän ei todennäköisesti elä kovin pitkään c) hän on psyykkisesti sairas, ja aiheuttaisi vahinkoa lapselleen ja mahd. miehelleen.

Itse uskon siihen, että ihmisten kauneusihanteista osa on syntynyt kulttuurin seurauksena; miehille ja naisille on luotu tietynlaiset roolit, jotka on havaittu toimiviksi tässä kulttuurissa. On kuitenkin naiivia kuvitella, että nämä roolit on tempaistu ilmasta. Isyydellä ja äitiydellä on juuret tiukasti ihmisen biologiassa. Miehet ovat miehiä, koska he ovat vuosimiljoonien aikana tehtäviinsä erikoistuneet. Naiset ovat naisia samasta syystä. Minkä vuoksi valtaosa miehistä tuntee seksuaalista vetoa nimenomaan naisiin? Lisääntymisen vuoksi. Miten mies kykenee tunnistamaan lisääntymiskykyisen kumppanin ihmisjoukosta? Nainen herättää miehen huomion tietynlaisella ulkomuodolla ja käyttäytymisellä.

Ajattelisin, että pahimmassa tapauksessa naisten epänormaali lääkitseminen MIEShormoneilla sekoittaa heidän luontaisen roolinsa ja ominaisuutensa, aiheuttaen kärsimystä sekä heille, että heidän kumppaneilleen. Vaikka ulkoisesti nainen olisi kuinka "miehekäs" ja voimakas tahansa, on hän kuitenkin geneettisesti nainen. Perusominaisuudet ja rajoitukset eivät poistu minnekään, ja kun rajoja tarpeeksi venytetään, syntyy fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Aivan sama juttu miehilläkin. Ainoastaan miehillä toleranssit ja rajat ovat korkeammalla LUONTAISISTA ominaisuuksista johtuen.

Noin yleisesti ottaen on olemassa kauniita (tai hyvännäköisiä) naisia ja miehiä, myös kehonrakentajissa . Nicole Bass on vitun ruma.

Vähän supporttaan Rolleria. Tämä on nimittäin skarpisti sanottu:

"tällä hetkellä se on kuitenkin selvää, että nainen jolla on ongelmia naiseutensa kanssa (alitajuisia, joita hän ei edes itse välttämättä tiedosta) tulee olemaan huono äiti. Vähän sama kuin kuka tahansa muu ongelmainen ihminen, joka päättäisi hankkia lapsia."

En ota kantaa onko naisbodarit ihkuja vai ei, varmasti heissä on ihkuja ja epäihkuja heissäkin. Mutta mitä hormonaalisiin asioihin tulee: ne piirteet, mitkä kehittyvät sukupuolisesti kypsäksi tulemisen yhteydessä (murrosikä), sekä primääriset (sukukypsyys) että sekundääriset (lihakset/rinnat & lantio, parta, äänen madaltuminen, myös monet käyttäytymisen piirteistä kuten miehillä lesoilu) ovat nimenomaan piirteitä, jotka ovat olemassa siksi, että vastakkainen sukupuoli on evoluutiohistoriallisesti pitänyt niistä. Niinpä sukupuolet ovat valinneet itseään max- paljon ei-muistuttavia vastakkaisen sukupuolen edustajia ja lisääntyneet ja saaneet miehekkäitä poikia ja naisellisia naisia. Sikäli kookkaat lihakset ovat miehisiä ominaisuuksia, ja ymmärrän että jotkut eivät pidä niitä naisia pukevina.
Yksilölliset erot on suurempia kuin sukupuolten erot, eikä tästä mitään normatiivista voi päätellä tyyliin "mies/nainen EI SAA..."
Mike veti tän henkilökohtaisuuksiin, mikä on toisaalta ymmärrettävää koska se puolustaa naistaan. (Mikä taas on aina :thumbs: )

Mahtaakohan tuo olla edes nainen? Naamasta päätellen se on ruma mies, jolla on silikonit ja melko hyvin kehittynyt lihaksisto... :D

Mulla ei ainakaan ole mitään sellaista nais-kehonrakentajaa vastaan joka ei käytä aineita mutta kun naisilla kuvaan tulee horkka, on homma jo sairasta.

Jääkuningas sanoi:
Mulla ei ainakaan ole mitään sellaista nais-kehonrakentajaa vastaan joka ei käytä aineita mutta kun naisilla kuvaan tulee horkka, on homma jo sairasta.

Valitettavan harvassa taitaa olla naiskehonrakennuksessakin puhtaasti treenaavat. Naisilla kun lihaksen kasvatus luonnostaankin on hankalampaa kuin miehillä.

Jääkuningas sanoi:

Ms. Olympia (sairas)

Everson_05b_edge.jpg

Ms. Fat (terve)

fatchickowned.jpg

hyi vittu kun meni ruokahalut... Sinänsä mielenkiintoista keskustelua. Ei mulla ole mitään bodarinaisia vastaan. Kuka akka nyt yleensä diggaa mieskehonrakentajista kisakunnossa? Sama juttu kuin naisillakin...

Big Evil sanoi:
Kuka akka nyt yleensä diggaa mieskehonrakentajista kisakunnossa? Sama juttu kuin naisillakin...

Mun mielestä tässä on pientä eroavaisuutta. Naiskehonrakentajilla piirteet muuttuvat jokseenkin feminiinisistä maskuliiniseksi kun taas mieskehonrakentajilla ainoastaan maskuliinisuus korostuu.

Belmondo sanoi:
Vähän supporttaan Rolleria. Tämä on nimittäin skarpisti sanottu:

"tällä hetkellä se on kuitenkin selvää, että nainen jolla on ongelmia naiseutensa kanssa (alitajuisia, joita hän ei edes itse välttämättä tiedosta) tulee olemaan huono äiti. Vähän sama kuin kuka tahansa muu ongelmainen ihminen, joka päättäisi hankkia lapsia."

-clip clip-

Sikäli kookkaat lihakset ovat miehisiä ominaisuuksia, ja ymmärrän että jotkut eivät pidä niitä naisia pukevina...

Mutta tarkoittaako se, että nainen haluaa kasvattaa lihaksiaan ja voimatasojaan, heti sitä, että hänellä olisi ongelmia naiseutensa kanssa? Toisin sanoen: ole heikko ja avuton, niin olet "oikea nainen"? Ja miten määritellään "(liian) kookkaat lihakset?" Jonkun mielestä Nicole Bass on liian lihaksikas. Jonkun mielestä Inkeri Salminen on liian lihaksikas. Ja jonkun mielestä - uskomatonta mutta totta - jopa minä olen liian lihaksikas (jepjep, exäni oli todella tätä mieltä... :rolleyes: ).

arni sanoi:
Mun mielestä tässä on pientä eroavaisuutta. Naiskehonrakentajilla piirteet muuttuvat jokseenkin feminiinisistä maskuliiniseksi kun taas mieskehonrakentajilla ainoastaan maskuliinisuus korostuu.

Itse asiassa mieskehonrakentajien kropassa korostuu monikin perinteisesti naisellisena pidetty piirre: Kapea vyötärö, tiimalasi/X-malli, linjakkaat sääret ja pohkeet...

Gillyanne sanoi:
Mutta tarkoittaako se, että nainen haluaa kasvattaa lihaksiaan ja voimatasojaan, heti sitä, että hänellä olisi ongelmia naiseutensa kanssa? Toisin sanoen: ole heikko ja avuton, niin olet "oikea nainen"?

My bad jos meni sekaisin, noi kaksi asiaa mun postissa (Roller-quote ja sitten hormoonijuttu) ei oikeastaan liity toisiinsa. Eli ei, ei tarkoita. Nainen voi olla hyvinkin bodattu ja silti naisellinen ja "oikea nainen". Sehän on enemmänkin liikkeissä ja vartalonkäytössä jne. kuin ruumiinkoostumuksessa. Ja vähänkö seksikästä jos joku treenattu nainen flirttailee esittämällä "heikkoa ja avutonta" tyyliin etusormi suussa "voi hitsi mä en varmaan koskaan opi näyttämään noita ketjuja..."
(Eri asia jos roinattaa itsensä miehen näköiseksi, nehän liikkuukin kuin miehet.)

Ja miten määritellään "liian kookkaat lihakset"? - "Isommat kuin mulla."

Belmondo sanoi:
My bad jos meni sekaisin...

OK. :) Arvelinkin kyllä, ettet sitä ehkä ihan sillä lailla tarkoittanut. Tuo oma kysymykseni oli tarkoitettu myös yleiseksi pohdiskeluksi - yllättävän moni fiksukin mies kun on yhä nykyäänkin sitä mieltä, että naisen ei tosiaankin olisi oikein soveliasta treenata yhtään kovempaa, vaan korkeintaan vain kevyesti "kiinteyttää", ja että voima ja voimanhankinta se vasta epänaisellista onkin. Ja joskus tällaiseen ajatusmaailmaan törmää jopa täällä Pakkiksella (en viittaa tällä sinuun, Belmondo).

Belmondo sanoi:
Ja miten määritellään "liian kookkaat lihakset"? - "Isommat kuin mulla."

:D Juuei taida olla pelkoa meikäläisellä...

Gillyanne sanoi:
Tuo oma kysymykseni oli tarkoitettu myös yleiseksi pohdiskeluksi - yllättävän moni fiksukin mies kun on yhä nykyäänkin sitä mieltä, että naisen ei tosiaankin olisi oikein soveliasta treenata yhtään kovempaa, vaan korkeintaan vain kevyesti "kiinteyttää", ja että voima ja voimanhankinta se vasta epänaisellista onkin. Ja joskus tällaiseen ajatusmaailmaan törmää jopa täällä Pakkiksella (en viittaa tällä sinuun, Belmondo).

Voe kunpa useimmat naiset tajuaiskin treenata niillä isommilla painoilla... Mutku eih.. Aina saa kuulla niitä kommentteja "Emmä voi ku mun reidet paksunee!1!!11 :david: " jne. bullshit...

Hyvin treenatut naiset on kyllä aika hothot, mutta hormoneilla treenatut naiset ei sit välttämättä olekaan niin hot..

Gillyanne sanoi:
OK. :) Arvelinkin kyllä, ettet sitä ehkä ihan sillä lailla tarkoittanut. Tuo oma kysymykseni oli tarkoitettu myös yleiseksi pohdiskeluksi - yllättävän moni fiksukin mies kun on yhä nykyäänkin sitä mieltä, että naisen ei tosiaankin olisi oikein soveliasta treenata yhtään kovempaa, vaan korkeintaan vain kevyesti "kiinteyttää", ja että voima ja voimanhankinta se vasta epänaisellista onkin. Ja joskus tällaiseen ajatusmaailmaan törmää jopa täällä Pakkiksella (en viittaa tällä sinuun, Belmondo).

Se on epävarmuutta. Tällainen mies pelkää että naisesta tulee tasavahva tai (good Lord) vahvempi kuin mitä mies itse on.
Tällasella miehellä on muuten ongelmia miehuutensa kanssa. :down:

Tartteeko lisätä että musta on pelkästään :haart: kun nainen treenaa tosissaan.

Back
Ylös Bottom