Nicole Bass pieksää miehensä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Itse asiassa mieskehonrakentajien kropassa korostuu monikin perinteisesti naisellisena pidetty piirre: Kapea vyötärö, tiimalasi/X-malli, linjakkaat sääret ja pohkeet...

Karvojen poistaminen, ei kiveksiä....

rollerghost sanoi:
Okei, mutta minun mielestä tuossa on vähän sama ongelma, kuin jos kysyisi psykopaatilta (kärjistetty esimerkki) hänen omaa tai hänen läheisimmän ystävänsä mielipidettä kysymykseen, "oletko hullu?". Ihminen itse voi joskus sokaista itsensä, eikä huomaa asioiden todellista laitaa.
Ensinnä onnea sinulle hienoista päätelmistä koskien naiskehonrakentajia!
Ja juu, olen jäävi oikeastaan sanomaan tähän mitään, mutta pakko kommentoida muutamaa asiaa:
1)tunnen useita suomalaisia kehonrakentajanaisia ja en tiedä KETÄÄN, joka haluaisi kasvattaa lihaksiaan näyttääkseen mieheltä /korostaakseen vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia - päinvastoin yleensä naisellisuutta korostetaan ja lihaksikkuus/ lihasten avulla saadut muodot nähdään nimenomaan naisellisena piirteenä.

2)en tunne ketään kehonrakentajanaista, jolla tietääkseni olisi ollut ongelmia naiseutensa tai äitiyden kanssa (tunnen kyllä muita naisia, jotka eivät harrasta kehonrakennusta, ja joilla tuntuu olevan tosissaan ongelmia ulkonäkönsä ja identiteettinsä kanssa)
:thumbs:

Tosta miken postaamasta kuvasta sen verran että jos toi tosiaan on ms. olympia niin ei se näytä missään määrin omituiselta verrattuna kisakuntoon. Olen kuitenkin sitä mieltä että naisella horkan käyttö on sairasta.

Back
Ylös Bottom