Marko älä viitsi. Minä en missään kohtaa väittänyt tällaista.
Pointti oli se, että sinä käytit!
Ja vaikken tarkempia yksityiskohtia tiedäkään niin uskallan epäillä, että annokset olivat ainakin vähän suuremmat mitä näillä potilailla (esim. palovamma, lihaskatoa aiheuttavat sairaudet mm. kakeksia, vanhukset), joiden hoitoon nämä olivat alun perin suunniteltu. Puhumattakaan siitä, että suuri osa näistä ihmisistä eivät harrastaneet minkäänlaista lihaskasvua edesauttavaa liikuntaa. Taidat nyt heittää ihan vain väitelläksesi noita juttuja. Oletko kilpaillut maailaman huippuja vastaan jossain lajissa TASAVERTAISESTI?
Tuohon viitaten minun on hyvin vaikea, melkein mahdoton, uskoa, ettet sinä tuolla lahjakkuudella, sillä panostuksella ja ne olosuhteet huomioon ottaen, kyennyt kasvattamaan grammaakaan lihaskudosta.
Mitä Nickiin tulee, niin oletko oikeasti seurannut kaveria yhtään pidempään?
Kehittyisi todella paljon? Kyllä se minun silmään näyttää varsin kiitettävää tahtia kehittyneen tähän mennessä ja näyttää, että Matt tekee oikein hyvää työtä hänen kehityksen eteen.
Joten, pistää vähän kyllä mietityttämään, että kuinka paljon enemmän sinulla on tarjota hänelle? Vaikea usko, että tänä päivänä ei tiedettäisi ainakin vähintään yhtä paljon kuin mitä noina aikoina. Väittäisin, että varmasti aika paljon enemmän, jos sinun uskomus on edelleenkin se, että suorat sarjat eivät kasvata lihasta.
Mitä tulee noihin "drug response" jne keskusteluihin, niin hieno juttu, mutta ei mitään uutta/erikoista, jos on vähääkään lukenut asioista. Noihin liittyen paljon sellaista, mistä olisi ihan mielenkiintoista, joskus päästä jutustelemaan, koska niin äärettömästi osamuuttujia.
Mitä tuohon viimeiseen lauseeseen tulee, kehonrakennuksen ei tarvitse olla elämää rajoittava ja kaiken muun poissulkeva harrastus.
Tuo on hyvä tapa ajaa itsensä fyysisesti ja henkisesti loppuun ja kenties huonoille poluille ja siinä samalla sitten varmistaa taloudellinen takapakki, kun ketään sponsoria ei kiinnosta moinen erakko, joka elää neljän seinän sisällä syöden kuivaa kanaa ja riisiä, koska joku on joskus sanonut, että kärsimys on ainoa oikea tie huipulle...