BB PRO Nick Walker

Jos pitäisi valita vain yksi erikoistekniikka lihaksen kasvattamiseen, niin minkä Supermassa valitsee?

Pudotukset, superit, rest pauset?
Ehdottomasti pudotukset. Pudotussarjaan voi yhdistää monta tärkeää lihaskavuelementtiä. Isot painot (eka sarja esim 4 toistoa) , paljon toistoja (hapotus) ja sarjan kesto on tarpeeksi pitkä (time under tension).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä arvostan sinua suuresti Marko ja sinun työmoraaliasi, enkä millään haluaisi tästä johtuen väitellä sinun kanssa, mutta ilmeisesti et anna muuta vaihtoehtoa.
Ensinnäkin mistä lähtien suorat sarjat eivät ole toimineet lihaskasvua stimuloivina?
Toisekseen sinä olit aivan helvetin lahjakas ja minun on hyvin vaikea uskoa, ettet olisi myös tuolla tyylillä kehittynyt. Etenkin kun ottaa mitä lisäravinteita oli kehitystä tukemassa. Ja ei, en olisi halunnut tätä mainita, mutta ihan oikeasti nyt. Minä olen tyhmä myönnän, mutta satun myös tietämään jotain..."historiasta".

Ja edelleenkin tämä siis kaikella kunnioituksella, mutta suodattimet sellaista vihjaa, että jokin näissä puheissa ei täsmää.
 
Mitä Nickin reeneihin tulee niin Nick tekee sen verran, mikä on riittävästi.
Minä uskaltaisin väittää, että Markonkaan ei olisi tarvinnut tehdä hauiskääntöä 120 kilolla ja minä tiedän, että Marko itse ei tätä koskaan tule uskomaan.
Nickin tyyli on täysi vastakohta sille, mitä suomalaiset hc mentaliteetti bodarit palvoo, mutta kenties siinä on jotain josta voisi ottaa oppia?
Ja sitä kutsutaan periodisaatioksi. Ja tätä voi ja kannattaa soveltaa myös muuhunkin kuin reenaamiseen, mutta ei siitä sen enempää.
 
Älä ota tätä pahalla Marko, mutta minä epäilen, että sinä et edes koskaan koittanut reenata samalla tyylillä kuin Nick.
Ja JOS olisit, niin minä veikkaan, ettet sitä edes kehtaisi kertoa, koska kuvittelet, että se jotenkin vähentäisi sinun arvostusta skeneä seuraavien silmissä.
Henkilökohtaisesti voin kertoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa millä tavalla nuo (super)massat kasvatit ja on todella sääli, että asiat kohdallasi lopulta menivät miten menivät.
 
Älä ota tätä pahalla Marko, mutta minä epäilen, että sinä et edes koskaan koittanut reenata samalla tyylillä kuin Nick.
Ja JOS olisit, niin minä veikkaan, ettet sitä edes kehtaisi kertoa, koska kuvittelet, että se jotenkin vähentäisi sinun arvostusta skeneä seuraavien silmissä.
Henkilökohtaisesti voin kertoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa millä tavalla nuo (super)massat kasvatit ja on todella sääli, että asiat kohdallasi lopulta menivät miten menivät.
En ota, mutta kyllä koitin. Sen jälkeen kun näin miten jenkit treenasi Losissa, aloin ajattelemaan, että miksi minun pitäisi treenata noin kovaa, kun sen voi näköjään tehdä helpomminkin. No aina kun siirryin suoriin koviin sarjoihin kehitys loppu saman tien. En tiedä sitten johtuuko siitä, että olen totuttanut kropan kaikenlaisiin erikoistekniikoihin jo ihan alusta alkaen. Mutta näin vaan aina kävi.

Minun kohdalla aina nostetaan, että vetänyt rwkkalastilöisen horppaa. Veikkaan, et esim. Nick vetää huomattavasti enemmän (minä en esim käyttänyt kuivia 92 vuoden jälkeen köytännössä ollenkaan, maksa arvot oli heti katossa jos otin) ja tiedän, että Suomessa jopa 80 kg jätkät vetää enemmän mitä vedin. Minulle esim tauko oli totaali tauko 3kk vähintään siis ei mitään ei edes palauttavia. Jos jossain ole ollut lahjakas, niin aineiden vaste on minulla erittäin hyvä. Väitän, että minulla 1 susta antaa paremman tuloksen kuin suurimmalle osalle 3 sustaa. Jos nyt alkaisin kuurittelemaan olisin vanhoissa mitosssa aika hätäseen.

Jos pääsisin vetämään Nickille pari kk treenejä, niin se kehittyisi todella paljon. Opin Rännälältä sellaisia asioita mistä noitten koutseilla ei ole tietoa. Näin se vaan on vaikka ollaan täällä pienessä Suomenmaassa 🙂

Esim Brandon kärry kehittyi siksi niin paljon, kun meni Oxygenille treenaan, kun se laitettiin ekan kerran oikeasti töihin. Eli Oxygenin omistaja sanoi, että nyt elämässä ei ole mitään muuta kuin bodausta ja joka treenissä joku oli katsomassa, että treenataan kunnolla. Eli siitä mistä olen aina puhunut eli OMISTAUMISESTA päivän jokaisena minuuuttana kehonrakennukselle.
 
Ja Yatesin aikaan oli monia paljon lahjaakkaampi mitä Yates, mutta niin vaan eivät pärjänneet hänelle ja jokainen tietää mikä oli erottava tekijä.
 
Esim Brandon kärry kehittyi siksi niin paljon, kun meni Oxygenille treenaan, kun se laitettiin ekan kerran oikeasti töihin. Eli Oxygenin omistaja sanoi, että nyt elämässä ei ole mitään muuta kuin bodausta ja joka treenissä joku oli katsomassa, että treenataan kunnolla. Eli siitä mistä olen aina puhunut eli OMISTAUMISESTA päivän jokaisena minuuuttana kehonrakennukselle.
No ei nyt sentään. 10 kiloa parissa viikossa painoa ylös tolla tasolla jossa ollaan maailmassa top20 kaikista bodareista. Eiköhän siellä kuules kaverit maksa ihan puhtaasti rahaa, että saavat pharma graden lääkkeet mukaan ja etenkin tossa tapauksessa aitoa follia jne.
 
No ei nyt sentään. 10 kiloa parissa viikossa painoa ylös tolla tasolla jossa ollaan maailmassa top20 kaikista bodareista. Eiköhän siellä kuules kaverit maksa ihan puhtaasti rahaa, että saavat pharma graden lääkkeet mukaan ja etenkin tossa tapauksessa aitoa follia jne.
Eiköhän niillä ole jenkeissä ihan aitoja juttuja tarjolla, mm. Milosin kanssa näistä jutella. Miksei kaikki mene sinne hakeen follia..
 
No ei nyt sentään. 10 kiloa parissa viikossa painoa ylös tolla tasolla jossa ollaan maailmassa top20 kaikista bodareista. Eiköhän siellä kuules kaverit maksa ihan puhtaasti rahaa, että saavat pharma graden lääkkeet mukaan ja etenkin tossa tapauksessa aitoa follia jne.
Kyllä se Mike niin vaan on, että monille noille tummille pojille ne ammattilaismassat tulee naurettavilla treeneillä.
 
Eiköhän niillä ole jenkeissä ihan aitoja juttuja tarjolla, mm. Milosin kanssa näistä jutella. Miksei kaikki mene sinne hakeen follia..
No ei kukaan kasva tolla tasolla 20 paunaa parissa viikossa helvetti bodaamalla paremmin, järki käteen nyt. Follistatiinilla voidaan joo kasvaa, mutta noi kamat päällä ei sitten hirveemmin pumppua pare rasittaa, vaan treenataan kevyemmin kun siellä ottaa pumppu pahasti osumaa jos yhtään sitä rasitetaan. Sillä kasvaa aivan vitusti ja nopeaan kusistella treenilläkin.

Kun mennään myostatiiniblokkereihin, on se jumalattoman kallista ja niillä kasvaa aivan hulvattomasti. Hinta on jossain tuhansia dollareita päivässä.
 
Ja miksi miksi Ronnie oli niin ylivoimainen... Ok geenit, mutta katsokaa nyt perkele sen treenejä!!! Ei kukaan uskaltanut edes yrittää mitään vastaavaa. Tehdä ennätyksiä joitakin viikkoja ennnen Olympiaa
 
No ei kukaan kasva tolla tasolla 20 paunaa parissa viikossa helvetti bodaamalla paremmin, järki käteen nyt. Follistatiinilla voidaan joo kasvaa, mutta noi kamat päällä ei sitten hirveemmin pumppua pare rasittaa, vaan treenataan kevyemmin kun siellä ottaa pumppu pahasti osumaa jos yhtään sitä rasitetaan. Sillä kasvaa aivan vitusti ja nopeaan kusistella treenilläkin.
No kokeile ihan ite, mikä ero on, kun asiat tehdään just eikä melkein tai sinne päin. Sinulla ei ole asiasta mitään Kokemusta. Aina vedetään joku ihme aine jostain. Ja katso Big Ramyn treenejä. Kovia pudotussarjoja (sen kokoisella ukolla syke varmaam 200 koko ajan) samoin Winklaar. Toki ainwet auttaa, mutta että olisi suurin tekijä, niin paska puhetta.
 
Ja miksi miksi Ronnie oli niin ylivoimainen... Ok geenit, mutta katsokaa nyt perkele sen treenejä!!! Ei kukaan uskaltanut edes yrittää mitään vastaavaa. Tehdä ennätyksiä joitakin viikkoja ennnen Olympiaa
Koska massaa on saanut muutkin eri tavoin, Ronniella sattui vielä olemaan rakenne. Mutta totta helvetissä isoimmat lihakset saa tekemällä helvetin isoilla painoilla paljon toistoja, se tie vain on kovin riskialtis ja suurin osa ei siihen kykene. Sitten on kehitettävä muita tapoja kasvattaa lihasta treenissä.

Sinulla ei ole asiasta mitään Kokemusta.
No jos mä sitten en osallistu enää tähän keskusteluun, kiitos ja näkemiin.
 
Koska massaa on saanut muutkin eri tavoin, Ronniella sattui vielä olemaan rakenne. Mutta totta helvetissä isoimmat lihakset saa tekemällä helvetin isoilla painoilla paljon toistoja, se tie vain on kovin riskialtis ja suurin osa ei siihen kykene. Sitten on kehitettävä muita tapoja kasvattaa lihasta treenissä.


No jos mä sitten en osallistu enää tähän keskusteluun, kiitos ja näkemiin.
Niinku sanoin mielipiteitä pitää olla ja väittelyt monesti kehittää 🙂
 
Kyllä noissa myostatiiniblokkareissa jotain perää on jos vittu karjaakin saadaan lihaksikkaammaksi ilman yhtään kovaa penkki- tai kyykkysarjaa 😅
 
Kyllä noissa myostatiiniblokkareissa jotain perää on jos vittu karjaakin saadaan lihaksikkaammaksi ilman yhtään kovaa penkki- tai kyykkysarjaa 😅
Kasvaahan sarvikuonot ja elefantitkin isoiksi syömällä pelkästään kasvikisa 🙂 Olikohan yhden annoksen hinta noilla aineilla 100 000 € kun Hulmilta kysyin, että onkohan aitoa mitä Suomen katukaupassa liikkuu joskus vuosia sitten.
 
Kasvaahan sarvikuonot ja elefantitkin isoiksi syömällä pelkästään kasvikisa 🙂 Olikohan yhden annoksen hinta noilla aineilla 100 000 € kun Hulmilta kysyin, että onkohan aitoa mitä Suomen katukaupassa liikkuu joskus vuosia sitten.
Hulmi yhtä muistaakseni ollut kehittämässä.
 
Tuosta muffinssijutusta tykkään 🙂🔥 Minulla oli aina treenin jälkeen 90 luvun alussa Fortimel (palkkariksi, ei ollut muita palkkareita) Carrols hamppari (ilman suolakurkkua ja kastikkeita) mansikka pirtelö ja nugetteja 🙂

Nisäkkäillä, varsinkin ihmisillä, hiirillä, lampailla ja naudoilla, tunnetaan geenivirhe GDF-8:ssa, joka estää tai vähentää huomattavasti myostatiinin tuotantoa. Jos onnistuu saamaan tämän mutaation molemmilta vanhemmiltaan, niin mikään ei rajoita lihasten kasvua. Epäeettistä tai ei, niin lihakarjan kasvatuksessa moinen geenivirhe on haluttua, ja tiedän muutamankin voimailijan, jotka olisivat valmiit luopumaan toisesta tai molemmista kiveksistään myostatiini-virheen saadakseen. Kyseessä on kuitenkin sairaus.
 
Back
Ylös Bottom