Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mies on niin kauan täyttä rautaa, kun pysyy kehän sisässä - mielellään itse ottelijan roolissa. Arvostan miehen urheilullisilta arvoilta todella korkealle. Miehen ulosanti muutoin on todella töksähtelevää, takkuilevaa ja hapuilevaa. Valitettavasti saa sen mielikuvan, että aivot on kolahdelleet liikaa kallon sisällä.

Suorapuheisuus ja juuriensa tiedostaminen - Thumbs up.
Kiroilu ja dysfaattisia piirteitä omaava puheentuotto - Not that cool.

Diaz on yksi mun suosikkeja. Hurja ottelija, vaikka UFC:n koville painijoille ei pärjäisi.

Ottelut on aina loistavia, lisäksi vaikka miehen käytös on aina, no vaihtelevaa, on mies kehässä kunnioittava. Ottelee puhtaasti, ei pidä lukkoja liian pitkään /lyö tajutonta vastustajaa ja on kunnioittava voiton jälkeen.

Diaz on yksi mun suosikkeja. Hurja ottelija, vaikka UFC:n koville painijoille ei pärjäisi.

Ottelut on aina loistavia, lisäksi vaikka miehen käytös on aina, no vaihtelevaa, on mies kehässä kunnioittava. Ottelee puhtaasti, ei pidä lukkoja liian pitkään /lyö tajutonta vastustajaa ja on kunnioittava voiton jälkeen.

Joo, todella kunnioittava kuten Cyborg matsissa huomattiin. Taunttasi vastustajaa lähes koko ottelun keston ajan. :rolleyes:

Itse en tykkää, täysi idiootti. Mies väittää että se on scenen vika kun hän ei tienaa tarpeeksi. Olet mestari, neuvottele paremmat sopimukset jos haluat tienata enemmän, älä siirrä vastuuta katsojille jolla ei ole mitään tekemistä tulojesi kanssa. Tämän lisäksi vielä syyttää GSP:tä siitä että tienaa miljoonia, olisit brändännyt itsesi fiksummin niin voisit sinäkin tehdä enemmän rahaa.

"Taunttaaminen" kuuluu joo Diazin otteluihin aika usein. Jotenkin en ole koskaan pitänyt sitä joidenkin ottelijoiden harrastamaa showboatingia/taunttaamista epäkunnioittavana. Riippuu tietty vähän, IMO kesken matsin saa toista tauntata, saahan se toinen vaikka lyödä takaisin? :) Keskeytyksen jälkeiset jutut sitten menee huonon maun puolelle.

Varmaan tuolla kunnioittavalla meinattiin juurikin mitä matsin jälkeen tapahtuu. Kun matsi on käynnissä niin silloin voi huudella yms mutta sitten ku homma on selvä (kaveri nukahti tai lukko kiinni) niin alkaa se osuus missä Diaz kunnioittaa vastustajaansa ja tämän tiimiä.

Itse diggaan Diaz:n veljeksistä. Aina tietää että on tulossa mielenkiintoinen matsi kun nämä herrat hyppää kehiin.

Kattokaa toi highlighti ennen kun ylistätte herrasmiesmäistä käytöstä.
Siinä näkyy parikin yli pidettyä lukkoa, keskisormia yloeisöön ja muille ottelijoille matsin jälkeen, tuomarin väliin tulon jälkeen yrittää kiertää tuomaria ja työtnää tuomaria sivuun, että pääsee vielä lyömään jne...

Hyvä ottelija se silti on ja kova urheilija ja ottelut on ainakin aina todella viihdyttäviä. Fanitan kuitenkin. :)

Minua ei Nick Diazin esiintymistyyli ole koskaan suututtanut pikemminkin huvittanut, mutta ehkä se rähinä joka taisi tapahtua Mayhem Miller - Jake Shieldsin oli ehkä ei niin fiksua lajin imagon kannalta huono homma ...

haastatteluissa Diaz on välillä tosi kovaa naamaa hassua pullistelua, mutta sitten välillä hänen puheensa ovat aivan täyttä tajunnan virtaa ...mielistelyyn hän ei ainakaan syyllisty.

Mitä tulee tähän "taunttaamiseen", olisiko se härnäämistä tai uhittelua suomeksi, niin on mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu ottelussa Diaz vs Paul Daley ... liekö kovin viisasta heilutella käsiä sivulla ja työntää leukaa eteen päin, lällällää, Teili-Paulia vastaan?

Diaz näyttää lähtevän otteluihinsa aina täydellisen pelottomana ja itsevarmana ...

Kysymyksiä:

1) miten hyvä Nick Diaz oikeastaan on

2) miten nykyinen Nick Diaz pärjäisi UFC:ssä? ja otetaanko hänet joskus takaisin

1) vaikea sanoa ... omasta, ja veljensä mielestä hän on maailman paras ...

viime ottelu näytti aluksi vähän huonolta, ja aloin jo pelätä että Diaz peitotaan alapotkuilla ...

Daley on kuulemma "muay thai maailmanmestari", en tiedä mikä liitto tai mikä titteli, mutta mutta ...

mielestäni sekä Daley ottelu Masvidalia vastaan ja Diaz vs Cyborg ei kumpikaan täysin vakuuttanut. Daley oli jäykän pökkelön oloinen, huitoi etupäässä reikiä ilmaan ja voitti ainoastaan vahvan lopetuksensa ansiosta.

Diazin pystyottelua ei mielestäni voi väittää kovin kauniiksi katseltavaksi, mutta ilmesesti se kuitenkin on parempaa kuin miltä se näyttää ...

jos vertaa Lyoto Machidaan, niin voisi sanoa että täysin vastakkainen tyyli. Diaz läpsyttelee hervottomasti, machida rynnistää perinteiseen karatetyyliin. Kumpikaan ei varmastikaan toimisi nyrkkeileyss tai potkunyrkkeilyssä, mutta jostain syystä on toiminut MmA:ssa. Miksihän on näin?

2) UFC. Diazin häviöt olivat pistehäviöitä, jotka perustuivat UFC-tuomarointiin. Missään otteluissa jota olen nähnyt ei Diazia vaarsinaisesti piesty, mutta voittaja sai alasvientejä ja piti top kontrollia matossa ilman että Diazilla varsinaisesti olisi ollut mitään hätää.

Diazin asenne alasvientejä vastaan ilmeisesti on, että miksi puolustautua niitä vastaan kun olen kuitenkin matossa niin taituri ja paljon parempi.

UFC:ssä kuitenkinn olisi vaikka kuinka monta mielenkiinntoista vastusta, joten olisi toivottavaa että hän sinne lopulta päätyisi, eikä tarvitsisi pelkästään spekuloida.

Kattokaa toi highlighti ennen kun ylistätte herrasmiesmäistä käytöstä.
Siinä näkyy parikin yli pidettyä lukkoa, keskisormia yloeisöön ja muille ottelijoille matsin jälkeen, tuomarin väliin tulon jälkeen yrittää kiertää tuomaria ja työtnää tuomaria sivuun, että pääsee vielä lyömään jne...

Hyvä ottelija se silti on ja kova urheilija ja ottelut on ainakin aina todella viihdyttäviä. Fanitan kuitenkin. :)

Se oli Lawler matsissa se tuomarin kiertäminen. Lawler nousi ite pystyyn ja näytti kun se ois hönkiny päälle.
Itse opin pikkuhiljaa enemmän ja enemmän pitämään Diazista. Shamrock matsiin mennessä olin jo fani. Tämä ottelija saa meikäläiset kyllä monesti nauramaan eleillään ja tempauksillaan, mutta hyvällä tavalla. Diaz on siitä hyvä että se on aito.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite nyt vasta äskettäin innostunu tästä tappelijasta. Hienoa kun mies suoraan haastattelussa sanoo että perseestä tää MMA ja vaan rahan takia tekee. Kyllähän sen ymmärtää että ei sitä varmaa mielellään iskuja vastaan ota. :)
Mulle nyt ihan sama miten kunnioittava ottelija on toista ottelijaa kohtaan, parempihan se vaan katsojan kannalta jos jotain draamaa sitä kautta saadaan aikaan. Enemmänkin GSP:n ylikohtelias tyyli ja tietty tylsähköt matsit ärsyttää.
Ihan sama myös se onko ottelija idiootti vai ei, ainut tehtävähän sillä on vaan tapella. Jonkun lääkärin, toimitusjohtajan yms. ammattien harjoittajien pitää olla järkeviä ja kohteliaita, mutta miks ihmeessä ammattitappelijan pitäs olla. En voi ymmärtää.

Uskoisin et löytyy Strikeforce nashwille brawl googletuksella
nashville, miten kirjotettiinkaan toi event.

Nick on tuo joka potkii maassa makaavaa mayhemiä päähän. Sen jälkeen Nick onkin sitten pitänyt huolta ettei mayhem pääse lähelle, mayhem on tehnyt kivoja videoita joissa pyytää Nikciä ottamaan matsia ja Nick pakoilee minkä ehtii :)

Diaz vs Miller siinä olisi aivan sairaan mielenkiintoinen matsi jo pelkästään kaiken tapahtuneen vuoksi. Pidän kummanstakin ottelijasta, ja mielestäni jätkien välinen internetsota on helvetin viihdyttävää. Kyllä tämän on pakko jossain vaiheessa toteutua. Enkä ota kantaa missä painoluokassa. Mielestäni toi koko painorajasta vääntäminen on jo itse ottelua ja siinäkin jätkät hakee kumpikin itselleen etua, joten turha kummastakaan mitään vitun typeriä raukkis kommentteja edes laukoa.

Nick Diazin viesti Mayhemille joskus pian Brawlin jälkeen ... real funny shit :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nick on tuo joka potkii maassa makaavaa mayhemiä päähän. Sen jälkeen Nick onkin sitten pitänyt huolta ettei mayhem pääse lähelle, mayhem on tehnyt kivoja videoita joissa pyytää Nikciä ottamaan matsia ja Nick pakoilee minkä ehtii :)
Eikö tuo ollut nimenomaan juuri Nate, joka potkii maassa makaavaa Mayhemiä linkkini videon kohdassa ~0:13? Nick hakkaa ensin puoliksi polviltaan Mayhemiä selkään, minkä jälkeen Nick joutuu selälleen maihin.

Hakkaa kuka hakkaa ja tönii kuka tönii. Tuo on tappelu ja niissä sattuu puolin ja toisin. Turhaan me täällä jeesustellaan kuka teki väärin ja miten väärin. Ei se Mayhem itsekään itke , että voi minua raukkaa kun potkittiin päähän.

Oli muuten helkkarin hyvä highlight reel.

Ihan kurko ottelija, epäurheilijamaisuuteen en ota kantaa. Toki toi matsin ulkopuolinen meuhkaaminen on aina roskaa, mutta muuten taitaa olla ihan sitten hypen tai "mental geimin" takia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä odotan vain, että Nick ja Mayhem saataisiin häkkiin.
Toivottavasti SF:ssa ei mestari voi piiloutoa vyön taakse vaikka on se varmaa ettei diaz vs. miller ei aivan heti olla näkemässä.

1. arvostan sitä, että tietää mistä tulee ja mitä tekee.
2. en arvosta turhaa uhoa ja tuota gangstailua mikä paistaa alta. johtuneeko
käytös siitä ettei pojat aivan parhaalta alueelta tule.
enivei sen vois jättää häkin ulkopuolelle.

3. Rautainen iskijä joka on uskomattoman taitava matossa lukottamaan nimeomaan alta!
4. Persoonana kiinnostava vaikka hieman tuo käytös rassaa ja ulosanti tökkiin, se tosin voi tosin johtua yrteistä. :D

En varsinainen fani ole, mutta pidän molemmista veljeksistä aina viihtyttävää katsottavaa olleet.
Tuo käsien nostelu ja leuan tuominen on vain sitä vastuksen selkärangan murtamista henkisesti imo.
Lukee vastustajaa niin hyvin, että tietää millon ne tumput voi nostaa ja millon ei.
Kaveri puhuu koko matsin se voi häiritä kaveria joka siihen ei oo tottunut.

Back
Ylös Bottom