Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten joku ei vois tykätä ottelijana kyseisestä hepusta? Ottelijana ja urheilijana arvostan, ihmisenä en. Eipä oo kyseistä jamppaa ikinä voitettu kun pisteillä.

Hyvä ja viihdyttävä ottelija,mutta täysi apina koko jätkä.

Jep, typerä apinahan tuo on. Ollaan niin vihaisia, väärinymmärrettyjä kovia kavereita, että voivoi. Kaveri mahtuu juuri ja juuri top 10 weltereissä ja silti vinkuu miten on kovempi kuin GSP. IMO ei edes kuuluis top 10, koska ei ole top 10 ottelijoita vuosiin kohdannut ja viimeksi kun on niin turpaan tullut.

Kuulunko ite sitten lie siihen "untuvakerhoon", mutta itelle ottelijan käytös ja olemus tärkeitä asioita, siksi pidän esim. GSP:stä ja eritoten Demian Maiasta todella paljon. En kuitenkaan kiellä, etteikö viihdyttävää ottelijaa olisi mukava seurata, mutta jotenkin vaan tulee semmonen vastenmielinen olo, kun alkavat jotain sormimerkkejä tekemään siellä tai muunlaista epäurheilijamaista käytöstä harjoittamaan.

Mut ei silti tarttis olla siviilissä ihan vitun idiootti.
Vähän voimakas ilmaisu tuo, itse ajattelen siviilin liittyvän perhe-elämään, treenaamiseen, arkielämään ja muuhun sellaiseen josta ei voi mun mielestä kukaan täällä sanoa, että mies on siellä vitun idiootti.

Tykkään Nickistä hemmetisti ottelijana, huikee jannu kehässä, persoonallaan tuo lisää kiinnostavuutta vaikka joskus hieman toivoisi miehen kypsyvän.

Kyllä tuolla yksi TKO-tappio näyttäisi olevan alkuajoilta

Joo, en ole nähnyt matsia, mutta giffi pyöri jossakin. Oli ihan oikea TKO, ainut kerta kun nähnyt Diazin jalkojen notkuvan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan naurettava taistelija koko äijä. Pitkästä aikaa tuli hyvä fiilis silloin kun Diago "Tuhos" sen joskus aikaa sitten. :hyvä:

Ihan naurettava taistelija koko äijä. Pitkästä aikaa tuli hyvä fiilis silloin kun Diago "Tuhos" sen joskus aikaa sitten. :hyvä:

Tuhos? Koittakaa nyt löytää sopivimpia sanoja...Diazin veljekset vaikuttavat tunneälyltään vahvasti vajavaisilta ja ja jotenkin aina toivon, että miehistä jossain vaiheessa löytyisi joku herkkä piirre, ehkä edes rehti käden ojennus tai vaikka tappion jälkeinen selkeä myöntyminen siihen. No, poijjaat on valinnut tyylinsä ja ihan hyvinhän ne on pärjännyt. Niin ja aina kun he astuu häkkiin niin mielenkiinto ja tunnelataus on taattu.

Vanha pätkä kun Mayhem haastattelee Diazia Elite xc:n ottelun jälkeen.
Aika pitkän monologin Diaz vetää :D, ja Mayhemin naaman vääntelyä on huvittavaa katsoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika järettömän ääliön kuvan antaa Jason itestään tossa "haastattelussa."

Itse en arvosta kaveria ihmisenä sitten yhtään. Ottelijana arvostan saavutuksia ja taitoja mutta en kiellä ettenkö odot josvaikka Mayhem sais lyötyä vähän pölyä ylähyllylle ja valot pois..

Hohhoh Mayhem ylimielinen paskakasa punanen menkkaraita päässään. (sori tollanen kielenkäyttö) Ite en vaan voi sietää Mayhemiä. Tosin Diazin broidit ei siviilissä nyt oikeen sytytä käytöksellään. Kehässä diggaan molemmista. En kyllä uskois et Mayhemillä ois mitään sanomista Nick Diazia vastaan. Mayhem varmaan taas sitte sivarissa fiksu kundi mutta aina kun tv-kamerat pyörii niin yrittää olla vähän liikaakin sellanen wnb Showmies. Diaz taas sopivasti molempia :D luulis kyllä että henkisesti molemmat Diazit ois jotain 13-16v luokkaa.

Yllättävän moni tuntee Diaz:n veljekset siviilissä. Mä vaan oon nähny vain videokuvaa kavereista, mutta olisi kiva heittää tassua poikien kans.

Suositut

Back
Ylös Bottom