Nick Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep ollaan Diazin broidien kanssa hyviä frendejä :D :rolleyes:

+en löytänyt videota jossa Nick näyttää F.shamrockille kesoa pressissä mutta ainakin mitä oon nähny klippejää yms niin on aikas ym kaveri. Tosin sekin voi olla vaan pelkkää jenkkipaskashowta.

editos: ja "sivarilla" meinaan kehän ukopuolella (pressit,haastattelut,nashville brawl)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
diaz.gif

Cool!

Mayhem rokkaa, Diaz on kyllä kunnon retardin oloinen jamppa ettei tosi :D

Olen samoilla linjoilla. Diaz on mun mielestä ärsyttävä ja ylimielisen oloinen m*****. Mayhemin suunsoitto ei taas jostain syystä ole ikinä ärsyttäny mua ja miehen vetämää showta on hauska seurata. Katson kuitenkin erittäin mielelläni myös Diazin otteluita koska hän on todella taitava, monipuolinen ja viihdyttävä ottelija.

Retardimpaa ottelijaa saa kaukaa hakea. Kyllähän sen matseja kuitenkin mielellään kattoo, kun oottaa että jos siltä vaikka sammuis valot.:D Toivon jopa että Daley voittaisi Retardiazin.

Diaz on kyllä vammanen apina ja toivon joka kerta, että se häviää.. mutta silti se on kyllä saatanan kova luu (pystyssä ja matossa), helposti top5 kamaa omassa painoluokassaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diaz on paras, ette vaan tajua! Painoluokkansa painijyrille varmaan häviäisi pisteillä, mutta sellaista se on.

Suositut

Back
Ylös Bottom