Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelataan vain. Kyllä täällä luistin kulkee!

Pelin kontrollit ovat muuttuneet sitten viimeisen NHL-pelin, jota olen pelannut. Eli 2001:sen, mutta muuten sama peli.

HC-fani tietenkin löytää miljoona uudistusta.

Kumma juttu jos ei pelitä. Mulla toimii ihan normaalisti.

Hae joku key-generator ja syötä niitä koodeja kun se pyytää. Luulisi toimivan.

Itsekin olen kyllä valmis haastamaan porukkaa kunhan vaan saan tuon lagituksen pois, luin muropaketista että siinä ois joku bugi nettikoodissa minkä takia 500 pingit :eek: On tuossa pelissiä kyllä hyvä tunnelma mutta itse käyttöliittymä on tehty minusta perseelleen.Backspacella joutuu vumputtamaan noita valikoita taaksepäin pelin aikana kun ennen pääsi kerralla pois escillä.Myös kenttien muokkaaminen on aika vaikean oloista:Jos haluaa päästä esim. 2 kentästä 1 kenttään niin pitää painella sitä next boxia monta kertaa eikä vaan hiirellä klikata haluaamaansa kenttää niinkuin ennen.Ärsyttävää on kanssa se kun itse pelaan näppiksellä ja esim. lämärille ja ranarille on omat napit niin nekin tuottaa ylimääräistä päänvaivaa.Tosi hyvä peli muuten, olen aina ollut nhl-pelien suurkuluttaja, aina megadriven EA-hockey ajoista asti :)

sanokaahan nyt minkälaiset on kontrollit näppiksellä, kun vertaa 2004:een. Siinähän ne oli aivan suolesta, eikä niitä edes voinut muuttaa normaaleiksi:
c=syöttö
x=kiihdytys,taklaus
z=kikkailu,runttaus
välilyönti=laukaus

Ps. ketäs siellä oikein pelaa, kun kaikki pelaajat on työsulussa?

Pentele sanoi:
sanokaahan nyt minkälaiset on kontrollit näppiksellä, kun vertaa 2004:een. Siinähän ne oli aivan suolesta, eikä niitä edes voinut muuttaa normaaleiksi:
c=syöttö
x=kiihdytys,taklaus
z=kikkailu,runttaus
välilyönti=laukaus

Ps. ketäs siellä oikein pelaa, kun kaikki pelaajat on työsulussa?
Ne voi itse muokata... Kuten pystyi myös muokata 2004:ssa.

Joo kyllä itekki on tullu hakatua noita NHL:iä. Mutta Kyll on paljon mukavampaa pelata pleikkarilla, varsinki 2001 on tullu hakatua kavereitten kans tuhottomasti. Sitte ku häviää matsin ohjaimet lentelee, ja kirosanoja kuuluu, oi niitä aikoja, pitääsköhän kaivaa pleikka taas esiin.

Tarviiko muuten toi 2005 jonku aindon cd-keyn niinku steami? Vois meinaa warettaa.

superpohje sanoi:
Ne voi itse muokata... Kuten pystyi myös muokata 2004:ssa.
Ei pystynyt täysin, Shitfiä ei voinut laittaa näppäimeksi, kute ei pystynyt F-kirjainta. Totuin 2004 näppäinyhdistelmään, nyt täytyy opetella uudestaan taas. 2004 oli mielestäni parempi.

Ostin tänään ohjaimen PC:lle kun aikasemmin oon hyystänyt näppiksestä.Sormet ihan turtana kun tuli jonkin verran paukutettua:)

Minäkin ostin aikoinaan ohjaimen PC:lle kun rupesi kyrsimään hakata näppiksellä NHL 2004:a.Pelittää hyvin myös tässä uudessa.

NP sanoi:
Ei pystynyt täysin, Shitfiä ei voinut laittaa näppäimeksi, kute ei pystynyt F-kirjainta. Totuin 2004 näppäinyhdistelmään, nyt täytyy opetella uudestaan taas. 2004 oli mielestäni parempi.
Tämä siis aidossa pelissä? :curs:

NP sanoi:

Eipä pysty muuten 2005 laittamaan myöskään shiftiä näppäimeksi, olisin nimittäin halunnut tuon spurtin siihen, mutta eivät pirulaiset sitäkään iloa minulle suoneet :curs: . Muuten tosi hyvä peli, mutta vielä kun osaisi maaleja tehä niin saisin ruottalaisetki kaadettua..
Pitänee kävästä ostamassa joku ohjain tähän koneeseen. Olisiko mitään ehdotuksia, mikä olisi hyvä ohjain? Jotain ihan halpaa ettisin, mikä nyt vaan toimii ja nappuloita on tarpeeksi..

Aivovaurio sanoi:
Olisiko mitään ehdotuksia, mikä olisi hyvä ohjain? Jotain ihan halpaa ettisin, mikä nyt vaan toimii ja nappuloita on tarpeeksi..
Mulla on Logitech Dual Action,tosi hyvä ja halpa (~30e) perusohjain.

Aivovaurio sanoi:
Eipä pysty muuten 2005 laittamaan myöskään shiftiä näppäimeksi...
Totta... Kaikki nappeja ei saa laitettua, mutta netistä pitäisi saada jo päivityksiä, jolla kaikki saadaan toimimaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom