Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne voi itse muokata... Kuten pystyi myös muokata 2004:ssa.Pentele sanoi:sanokaahan nyt minkälaiset on kontrollit näppiksellä, kun vertaa 2004:een. Siinähän ne oli aivan suolesta, eikä niitä edes voinut muuttaa normaaleiksi:
c=syöttö
x=kiihdytys,taklaus
z=kikkailu,runttaus
välilyönti=laukaus
Ps. ketäs siellä oikein pelaa, kun kaikki pelaajat on työsulussa?
Ei pystynyt täysin, Shitfiä ei voinut laittaa näppäimeksi, kute ei pystynyt F-kirjainta. Totuin 2004 näppäinyhdistelmään, nyt täytyy opetella uudestaan taas. 2004 oli mielestäni parempi.superpohje sanoi:Ne voi itse muokata... Kuten pystyi myös muokata 2004:ssa.
Tämä siis aidossa pelissä? :curs:NP sanoi:Ei pystynyt täysin, Shitfiä ei voinut laittaa näppäimeksi, kute ei pystynyt F-kirjainta. Totuin 2004 näppäinyhdistelmään, nyt täytyy opetella uudestaan taas. 2004 oli mielestäni parempi.
NP sanoi:Ei pystynyt täysin, Shitfiä ei voinut laittaa näppäimeksi, kute ei pystynyt F-kirjainta. Totuin 2004 näppäinyhdistelmään, nyt täytyy opetella uudestaan taas. 2004 oli mielestäni parempi.
Mulla on Logitech Dual Action,tosi hyvä ja halpa (~30e) perusohjain.Aivovaurio sanoi:Olisiko mitään ehdotuksia, mikä olisi hyvä ohjain? Jotain ihan halpaa ettisin, mikä nyt vaan toimii ja nappuloita on tarpeeksi..
Totta... Kaikki nappeja ei saa laitettua, mutta netistä pitäisi saada jo päivityksiä, jolla kaikki saadaan toimimaan.Aivovaurio sanoi:Eipä pysty muuten 2005 laittamaan myöskään shiftiä näppäimeksi...