Jätkät käyttää koodei!:DHei kyllä kehtaa.. Vaan minä ja NordGREN omataan ees jonkinlainen taso :D :D :D äsken 0+4 ja NordGREN pisti taas hattutempun :D
Laita HUC- Ps-nicki tänne, ni lisään sut heti ku kerkeen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätkät käyttää koodei!:DHei kyllä kehtaa.. Vaan minä ja NordGREN omataan ees jonkinlainen taso :D :D :D äsken 0+4 ja NordGREN pisti taas hattutempun :D

En pääse tänään, kun huomena on taloyhtiön talkoot.:D

Jep.:DAika raakaa touhua teidän taloyhtiössä. Mahtaa olla talkoot, ku valmistautuminen alotetaan jo edellisenä päivänä?![]()

Mihis Fuufaa eilen hävisit? Ooteltiin Juhan kans sua ainakin 10 minuuttia. Jouduttiin sun puuttumisen seurauksena kokeilee Hcq:nn kanssa pakkeina oloo ja tulokset oli murskaavia (vastustajien) kannalta.;)
. Nyt pitäs saada krapula purettuu änäriin! Oon vähän ennen yhtä linjoilla.Sellasta se on, kun ei ala tehoja irtoamaan. Tää on vaan bisnestä.Joko mä oon saanu potkut jengistä tai Easports päivittää jotain. Afro, ethän oo luopumassa parhaasta pelaajasta (omasta ja äidin mielestä)?:D
Otin känniä ja kävin. Nyt pitäs saada krapula purettuu änäriin! Oon vähän ennen yhtä linjoilla.
Mihis Fuufaa eilen hävisit? Ooteltiin Juhan kans sua ainakin 10 minuuttia. Jouduttiin sun puuttumisen seurauksena kokeilee Hcq:nn kanssa pakkeina oloo ja tulokset oli murskaavia (vastustajien) kannalta.;)