Taas joudun pettämään lupaukseni. Eilen piti tulla mutta en ehtiny, tänään en ehi, mutta loppuviikosta alkaa varmaan olemaan aikaa, jos mulla on enää paikka joukkueessa..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen kyllä tehnyt myös hätrikin!!11 :jahas:JepVarmaa ois 5 voittoo / 5 peliä, mut tilttas kahessa. Jätkä teki Hat-trickin yhes :D. Tais olla Pakkotoisto HC:n eka
![]()

Ohos,aika monta hattrikkiä on jo siis tehty. Ja vihdoin tämäkin sokea kana löysi sen maalijyvän...Ahaa, no heti löyty :D. Kuka on wowzero? Moneltas pelejä tänään?
Sen 10kertaa pelissä. Joskus pääsee läpi ja joskus ehtii vetää ennenkuin lähtee jalat kohti taivasta...Ookko muuten Nordbergi laskenu, kuinka monta kertaa sut on niitattu siihen vasempaan laitaan :D. Vittu mä repeilen aina yksinäni siitä, oon kai vähän yksinkertainen:jahas:
En pääse tänään, kun huomena on taloyhtiön talkoot.:DNiin harvoin pääsee missään asiassa pätemään, että täytyy käyttää joka tilaisuus hyväkseen. Kuulun myös kypärätempun tehneeseen valiojoukkoon.
Kaikki ne luuserit joilla ei ole elämää, tänään illalla pelaamaan.:D
En pääse tänään, kun huomena on taloyhtiön talkoot.:D
Jaahas... No Tryoutit ja rookie leiri on ens kuussa, että sieltä sitten :D :D
No ei vaa, afrolicious lisää.

Joo lisään heti ku ehin pleikkarille, yritän kuitenkin tänää ehtiä sen verran että saan pimin lisättyä.![]()
Viikon oon pelaillu ja varmaa jonku aikaa kyl pitää viel pelailla et kehtaa online tulla.