NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
PS nick on Aslak8. Oon sulla kyllä jo valmiiks kavereissa tai ainakii sä oot mun kaverilistassa :D

Edit Jos kerta kaikki haahuilijat otetaa mukaan ni voisin jo sit tänää illal osallistuu jos on pelejä ja jos afro kerkee lisäillä mut.

Voi helvetti! Pelattii kaverin kaa randomina 5e pelejä.. Olin jo 80e voitolla ja otettii tupla tai kuitti, ja si hävisin :(

Mihis Fuufaa eilen hävisit? Ooteltiin Juhan kans sua ainakin 10 minuuttia. Jouduttiin sun puuttumisen seurauksena kokeilee Hcq:nn kanssa pakkeina oloo ja tulokset oli murskaavia (vastustajien) kannalta.;)

Nyt on rännit putsattu ja talkoot ohi, tunnin päästä ehtisin ottaa muutaman pelin.

Eilen viimisen erän loppuminuuteilla olin virittämässä hurjaa lämäriä semmosella tunteella, että potkasin olut lasin tuhannen pillun päreiksi, ja piti jättää peli kesken.:( Tänään voisi ottaa revanssia, sen verran hyvin peli kulki.:puntti:

Mihis Fuufaa eilen hävisit? Ooteltiin Juhan kans sua ainakin 10 minuuttia. Jouduttiin sun puuttumisen seurauksena kokeilee Hcq:nn kanssa pakkeina oloo ja tulokset oli murskaavia (vastustajien) kannalta.;)

Otin känniä ja kävin :pano:. Nyt pitäs saada krapula purettuu änäriin! Oon vähän ennen yhtä linjoilla.

Joko mä oon saanu potkut jengistä tai Easports päivittää jotain. Afro, ethän oo luopumassa parhaasta pelaajasta (omasta ja äidin mielestä)?:D

Joko mä oon saanu potkut jengistä tai Easports päivittää jotain. Afro, ethän oo luopumassa parhaasta pelaajasta (omasta ja äidin mielestä)?:D
Sellasta se on, kun ei ala tehoja irtoamaan. Tää on vaan bisnestä.

Ei vaan, mä en oo tehny mitään. :D Tarkistan asian.

E. Kyllä sun nimi ainakin jäsenlistalla on.
E2. Hihkaskaa kun ootte valmiita, mä treenaan sil aikaa läpiajoi.;)
- Jali Kulli

Niin eipä päässyt vastustaja meidän alueelle ollenkaan;) Näinköhän tässä on tänään pelikunnossa, kun oli eilen se viimenen peli niin pitkä et hajos olkapää :)

Huhuh. Onneks tilttas toi vika peli @ wowzero :D :D

Oisko sunnutai pyhitetty änärille ?

Hyvä. Käyn sunnuntai jumpalla täs ja tuun si kattelee.

Herra Nordgren vois tulla pelihuoneille asap.

Peliää nyt!

Kyllä oli taas hienoa. Aamupäivästä ei mitään tekemistä ja sitten kun vihdoin pääsee pelaamaa ni alkaa puhelin laulamaa ja onkii yhtäkkiä niin vitun kiire. Piti pelit jättää kesken.

Mites huomenna pelejä? Ite voisin pelata 5 eteenpäin vaikka koko illan.

Back
Ylös Bottom