Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onks meil ollu kiekkoo kertaakaa :)

oikeesti. saadaa kiekko itelle vaa karvaamal:D

lol mikä matsoi

onhan se hyvä olla BOKSIS EI TUU miinus tilastoja :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lagas pahasti eikä kenelläkään ole oikein tietoa omasta paikasta niin siitähän se soppa syntyy. Pitäis lyödä noi paikat kiinni ja sovita tommosia juttuja. Pakit nopee alas torjumaan noi maalin edustalla tapahtuvat vittumaiset syötöt. Vituttaa kyllä noi etutolppamaalit.

Zone-sarja -42%
Lagas pahasti eikä kenelläkään ole oikein tietoa omasta paikasta niin siitähän se soppa syntyy. Pitäis lyödä noi paikat kiinni ja sovita tommosia juttuja. Pakit nopee alas torjumaan noi maalin edustalla tapahtuvat vittumaiset syötöt. Vituttaa kyllä noi etutolppamaalit.
Mulla ei lagannu ollenkaa. Mä voisin jatkossakin olla pakki, siihen kun sais viel jonku pariks niin ois hyvä. Hyökkäyspäässä tietokonekkin saa jotain aikaseks. Sit voitaisiin sopia, että jos pakki lähtee hyökkäämään, niin joku hyökkääjistä jää alas ottamaan pakin paikan. Yritetään myös välttää jäähyjä, ja alivoimalla niitä kolmen miehen hyökkäyksiä/karvauksia. Jookosta?:D

Toimii oikeesti toi l2 koska nyt en ottanu estämisjäähyjä paljoa. ainakaa vikassa matsissa.

meikän paikka on kyl hyökkäyspäässä koska puolustaminen ei luonnistu yhtään.

pistän mun ukon takas hyökiks.

Suositut

Back
Ylös Bottom