Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saako jostain muuten muutettua oman pelaajan skillzzit vaikka snaipperiksi? En edes muista mikä mä oon nyt, ehkä powerforward..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saako jostain muuten muutettua oman pelaajan skillzzit vaikka snaipperiksi? En edes muista mikä mä oon nyt, ehkä powerforward..

Saa, muokkaa be a bro pelaajaa. Muistaakseni pelimuodot, sieltä be a bro jne..

Jep, siellä kävinkin muutama päivä sitten mutten nopeasti katsottuna löytänyt muuta kun että pystyi lisäämään muutaman pisteen eri osa-alueisiin. Ei muuta ku pleikkari päälle ja katsomaan..

Pleikkarille vai? Mä pääsisin tos yhdeksän maissa.. mites muut?

oisko tänään boxille haasteita?

Perkule ku höntyillään vielä liikaa omilta paikoilta pois.. molemmisa päissä. Ja vähän yli- ja alivoimallakin :D
Mut imo parempaan suuntaan meni koko ajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ääh.. viiminen peli meni ihan jäähyilyks ja rusettiluisteluks :D
Se toka peli oli ok vaik hävittiin, siinä pelattiin suht järkevästi.
Mä voisin kokeilla seuraavassa pelissä ku pelaan ni pakkia!

joo aikamoista säntäilyä jokaiselta joka suuntaan:D

jäähyjäki ihan vitusti.
Mun mielestä pelattiin taas ihan hyvin, ylivoimallakin onnistuttiin pitämään kiekkoa edes jotenkuten alueella. Vastustajilla oli tänään tuuria matkassa. Tästä on hyvä jatkaa.:)

E. Kaikki pelit olivat voitettavissa.

nyt alkaa 4päivä vapaa joten kerkeää taas pelailla ja testata tuota päivitystä boxi kiinni taas ollu paripäivää katellaan tuossa illalla jos pelattas:hyvä:

Noni miehistö, haen pleikkarin tänään ja illalla voisin kans tulla team Pakkotoistoon. Mites se käytännössä sit toimii? Mun pitää varmaan liittyy siihen kerhoon ja erota vanhasta (jos tietäisin miten se tehdään). Sit vaan pukkariin ja peli päälle vai? Millä joukkueella te yleensä pelaatte?

Zone-sarja -42%
Noni miehistö, haen pleikkarin tänään ja illalla voisin kans tulla team Pakkotoistoon. Mites se käytännössä sit toimii? Mun pitää varmaan liittyy siihen kerhoon ja erota vanhasta (jos tietäisin miten se tehdään). Sit vaan pukkariin ja peli päälle vai? Millä joukkueella te yleensä pelaatte?
Hienoa.
Menet nykyiseen kerhoosi, sit jotain näppäintä painamalla tulee valikko missä pystyy valitsemaan "poistu kerhosta". Sen jälkee pelaajakeskuksesta "liity pakkis kerhoon tms.".
Sit kun haluat pelata, niin menet pukuhuoneeseen. Jos sielä ei ole muita, niin pyydä vaikka viestillä porukkaa mukaan. Sit kun pukkarissa on tarpeeksi porukkaa ( mielestäni kolme pelaajaa on minimi, millä viittii pelata, mutta kyllä se kahellakin onnistuu.) niin joku painaa näppäintä X, ja kone hakee meille vastustajan. Sen jälkeen valitaan pelipaikat.

Joukkue on Flamesin väreissä, me pelaamme omilla nimillämme, ja automaattipelaajat jos niitä joukkueessa on, ovat jotain ihme heeboja.

Tässä nyt pääpiirteittäin.:D
Ite en tänään ehdi linjoille, mutta eihän sota yhtä miestä kaipaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom