Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko pelejä menossa?

miten toimii kerho homma.oon pelannu vaa noita random joukkuepelejä ja yleisesti haastanu jtn tyyppejä

eli mistä tiedän että pakkiksella on peli, miten pääsen sinne tai miten haastan joukkueen peliin. ja se vielä et mistä tiedän onko pakkiksen tyyppejä paikalla

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ny pukkariin afro juzzi ym!!

Voiko tollasessa normi online pelissä pelata esim. 2 vs 1 ?? Hetki sitten rökitin jonku random tyypin ja sille kesken pelin tuli kahdelle pelaajalle se "nuoli" pään päälle ja nimet. Eli siis kahta pelaajaa liikutettiin samaan aikaan.

E: joukkuepeli pystyyn... lähdetään ottamaan pataan!! :D

E2: ny saatana pukkarii ja vauhril.. ei tartte yssissein hävii'

Miten vitussä tässä voittaa alotuksia???? Saatana et vituttaa ne.. missä vaiheessa pitää mitäki tehdä?

Zone-sarja -42%
Ny pukkariin afro juzzi ym!!

Voiko tollasessa normi online pelissä pelata esim. 2 vs 1 ?? Hetki sitten rökitin jonku random tyypin ja sille kesken pelin tuli kahdelle pelaajalle se "nuoli" pään päälle ja nimet. Eli siis kahta pelaajaa liikutettiin samaan aikaan.

E: joukkuepeli pystyyn... lähdetään ottamaan pataan!! :D

E2: ny saatana pukkarii ja vauhril.. ei tartte yssissein hävii'
Pelit kulki yllättävän hyvin, sitä yhtä 15-1 tappiota lukuunottamatta. Viiminen peli oli kuitenkin ehdottomasti paras, kun lopetettiin se turha höntyily. Juzzi hoiti pakin paikan hienosti. Jatkossa keskitytään enemmän puolustamiseen, ja vältetään niitä jäähyjä.:D

Jätkä avas maalitilin ja nousit sankariksi juuri oikeaan aikaan.:D

Ite olen linjoilla lauantaina aamu/iltapäivällä, illasta en uskalla luvata. Joukkueessa on vieläkin tilaa, taitotasosta riippumatta, kaikki halukkaat mahtuu.:)

Aivan..höntyily ja jäähyt pois!! Ja aletaan puolustuksen kautta pelaamaan. Ollaan kohta yhtä hyviä kun boxipuolen pakkis tiimi :D

Äijä teki kans nätin häkin!

Joo mä voisin ottaa ton oikean laitahyökkääjän paikan vakituiseen käyttöön..hiukan puolustavan sellaisen! Juzzi pelas tosi hyvin pakkina!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aivan..höntyily ja jäähyt pois!! Ja aletaan puolustuksen kautta pelaamaan. Ollaan kohta yhtä hyviä kun boxipuolen pakkis tiimi :D

Äijä teki kans nätin häkin!

Joo mä voisin ottaa ton oikean laitahyökkääjän paikan vakituiseen käyttöön..hiukan puolustavan sellaisen! Juzzi pelas tosi hyvin pakkina!!
Joo, tarvittais viel centteri joka osais voittaa aloitukset. En tajuu mikä niissä oli eilen niin vaikeata, ite voitin vissiin yhen.:(

Mä päivystän varmaan kuuteen asti pleikkarin äärellä, tulkaa pelaamaan jos joudatte.:)

E. Mä yritän muokata mun pelaajasta hyvän centterin.

Mä oon duunis neljään ja käyn sen jälkeen varmaan lenkil, syömäs ym..
Mut sen jälkeen iltakymmeneen ois aikaa pelata, sit varmaan alan katsomaan dallas-anaheim peliä.

Kannattais varmaan sopia ne pelipaikat sit etukäteen ja muokata ne pelaajat. Mä vaihdan tarkan laukojan joksikin työmyyräks tms.. tykkään pelaa vähän puolustavampaa peliä :)
Ja mulle mielellään se oikea laita!

messissä tänään iltasella. Vittu oli eilen vaikeaa, oikeesti. Ei toiminu oikein kone pakit, nehän oli ihan sukkia. 15-1.

Eniten vituttaa toi taklaustatti, maalin edessä odottaa syöttöä ja hakkaa tattia et sais onetimerin niin vittu kaveri ottaa estämisestä jäähyn. toistu ainaki eilen 10 kertaa mulla toi sama homma.

Ekaa kertaa olin pakkina ja ihan hyvin meni kiitoksia vaan. Mä voin pelata oikeaa pakkia jos ei halukkaita muita ole. Oikeastaan ihan sama mitä paikkaa pelaan mutta ei koskaan enää pelata kolmella hyökillä ja tietokone puolustuksella. 15 samanlaista maalia

täytyy tosiaan vaihtaa vaan toi pelaaja pakiks ku täl hetkel oon vl voimahyökkääjä

Eli juzzi pakkina..hyvä niin!! Te molemmat istuitte ihan kiitettävästi siellä jäähyboksis :D
Huomannu saman, että maalin edessä pakko odottaa että se kiekko on lavassa ja sitten laukaus. Jäähy tulee jos yrittää "hakata tattia" etukäteen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom