Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
mua vituttaa tyypit jotka lähtee haneen jos tulee pari maalia omaan häkkiin. vittu. h0m0ja
Todellakin. Sillon, kun vielä jaksoin eashllää pelata (ps3 puolella) meidän joukkue pääsi pelaamaan ehkä 1/10 ottelusta loppuun asti. Nopeestihan siinä voittoja kerty, mutta tosi ärsyttävää, kun pääsee vaan sen erän tai korkeintaan 2 pelaamaan.

Ei haittaa jos lähtevät jos peliä on kulunut yli 5min. Silloin pärähtää 3-0 tappio.

niijoo, no jokaisella omat tapansa mut mulle on peli-ilo tärkeintä ei niinkään tilastot. vittu . Hullua eka ettiä peliä ja nussia 5minuuttia, sit peli alkaa, pari häkkiä niin apinat karkaa.

Tilastot on kaikki kaikessa, itseisarvo.
Kyllä mä saatan luovuttaa jos yksin pelaan ja olen älyttömästi häviöllä, vituttaa lukea EA:n sivuilta että hävisin 8-1. Yksinpeleissä häviäminen vituttaa aina ihan suunnattomasti, pelasin sitten kaveria tai vierasta vastaan.
Joukkuepelissä ei tulisi mieleenkään luovuttaa vaikka kuinka olisi tulossa turpaan, mielestäni väärin joukkuetovereita kohtaan.

E. Juzzi on kutsuttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pellesin kanssa hyvätasoinen matsi mutta oli pakko lopettaa pelin ollessa 1-0 pellesille kun pätki niin jumalattomasti. PERSE!

Pellesin kanssa hyvätasoinen matsi mutta oli pakko lopettaa pelin ollessa 1-0 pellesille kun pätki niin jumalattomasti. PERSE!

Otetaan nyt viikonloppuna matsi uusiks.. en tiedä tosiaan mikä oli mut se pätpätpätki oikein kunnolla :D

koht katkee pinna. miten VITussa voin erota mun nykyisestä kerhosta että voin liittyä pakkikseen, en edes tiedä missä kerhossa muka olen , ei helvetti

edit.

aivan. tein oman kerhon heti ekana päivänä jota en tod ole käyttäny. no nyt sain poistettua sen.

valitettavasti en ehdi speelata nyt viikonloppuna. eukko vie kaiken ajan. :hyper:

Mä taas ehdin pelata koko vlopun.. avokki sukuloimassa sunnuntaihin asti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom