Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin. Sillon, kun vielä jaksoin eashllää pelata (ps3 puolella) meidän joukkue pääsi pelaamaan ehkä 1/10 ottelusta loppuun asti. Nopeestihan siinä voittoja kerty, mutta tosi ärsyttävää, kun pääsee vaan sen erän tai korkeintaan 2 pelaamaan.mua vituttaa tyypit jotka lähtee haneen jos tulee pari maalia omaan häkkiin. vittu. h0m0ja
Ei haittaa jos lähtevät jos peliä on kulunut yli 5min. Silloin pärähtää 3-0 tappio.
Kyllä mä saatan luovuttaa jos yksin pelaan ja olen älyttömästi häviöllä, vituttaa lukea EA:n sivuilta että hävisin 8-1. Yksinpeleissä häviäminen vituttaa aina ihan suunnattomasti, pelasin sitten kaveria tai vierasta vastaan.Tilastot on kaikki kaikessa, itseisarvo.
Pellesin kanssa hyvätasoinen matsi mutta oli pakko lopettaa pelin ollessa 1-0 pellesille kun pätki niin jumalattomasti. PERSE!
Tänä iltana änärit anyone? (PS3)
Mä olen paikalla iltapäivällä/alkuillasta, mahollisesti myös n. klo. 23-->.Tänä iltana änärit anyone? (PS3)
valitettavasti en ehdi speelata nyt viikonloppuna. eukko vie kaiken ajan.