Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikä päivitys ja mitä bugimaaleja?

E: saako kameran asetuksen säädettyä haluamalleen tavalle silleen et se pysyis eikä tarvis ennen joka peliä säätää?

Mikä päivitys ja mitä bugimaaleja?

E: saako kameran asetuksen säädettyä haluamalleen tavalle silleen et se pysyis eikä tarvis ennen joka peliä säätää?
Päivitys 1.02. Jäähyjä tulee helpommin ja etuyläkulma-bugimaalit ovat vähentyneet. Jokunen sivu taaksepäin on lista uusista muutoksista.
Mikä sulla kamera-asetuksissa mättää?

Vaihdan aina ennen peliä sen yläpuoli kameran.. kun se valmiina on joku toiminta tms..
Mites mä luen noi viestit ja kutsut mitkä tulee tuolla pelissä?

E: ny onnistuin pääsemään lukeen ne.. :) pikkuhiljaa oppii!

Vaihdan aina ennen peliä sen yläpuoli kameran.. kun se valmiina on joku toiminta tms..
Nii onko sulla nyt niin, että pelaat jokaisen erän ns. ylöspäin tai alaspäin?

Kutsuin sut joukkueeseen, ja ainakin sen kutsun voi käydä lukemassa pelaajakeskuksesta joka on jossain päin online-valikkoa. Jos pelin aikana saat viestin, niin sen voi käydä lukemassa ihan normaalisti ps-valikosta, mutta pelin aikana niitä ei oikein ehdi lukea, saati sitten vastata niihin.

E: ny onnistuin pääsemään lukeen ne.. :) pikkuhiljaa oppii!

Kun käynnistät pelin niin käyt vaihtamassa sen sieltä asetuksista jo valmiiks ennenkun edes menet otteluun.

Nii onko sulla nyt niin, että pelaat jokaisen erän ns. ylöspäin tai alaspäin?

Kutsuin sut joukkueeseen, ja ainakin sen kutsun voi käydä lukemassa pelaajakeskuksesta joka on jossain päin online-valikkoa. Jos pelin aikana saat viestin, niin sen voi käydä lukemassa ihan normaalisti ps-valikosta, mutta pelin aikana niitä ei oikein ehdi lukea, saati sitten vastata niihin.

Jep juurikin näin.. en tiedä mistä olen sen vaihtanut. Ennen pelattiin 2 erää ylös tai alas jne.
Liityin siihen joukkueeseen, jos olet päivemmällä online niin kokeillaan joukkuepeliä.

E: vilpurni: ny löytys.. sain vaihdettua molemmat! :thumbs:

Pataan tuli tiimipelissä.. 8 prikulleen samalaista maalia teki vastustaja.:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ketä ois online pelaamassa nyt? hauki mike piiparinen?
pitäs saada kaikki pelaan että mikeki tulee sillä ei kestä pää muute:hyvä:

Mä saatan ehtiä tänään jossain vaiheessa, en tosin osaa sanoo yhtään aikataulua. Kuulin myös huhuja että ois tiistain aikana jenkkilä-aikaa tulossa päivitystä boksillekin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom