Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelattiin Slotten kanssa tiimipeli ja eiköhän meille jäähyjä sadellu kokoajan... Pataanhan siinä tuli.
Päivitys 1.02. Jäähyjä tulee helpommin ja etuyläkulma-bugimaalit ovat vähentyneet. Jokunen sivu taaksepäin on lista uusista muutoksista.Mikä päivitys ja mitä bugimaaleja?
E: saako kameran asetuksen säädettyä haluamalleen tavalle silleen et se pysyis eikä tarvis ennen joka peliä säätää?
Nii onko sulla nyt niin, että pelaat jokaisen erän ns. ylöspäin tai alaspäin?Vaihdan aina ennen peliä sen yläpuoli kameran.. kun se valmiina on joku toiminta tms..
Mites mä luen noi viestit ja kutsut mitkä tulee tuolla pelissä?
Vaihdan aina ennen peliä sen yläpuoli kameran.. kun se valmiina on joku toiminta tms..
Mites mä luen noi viestit ja kutsut mitkä tulee tuolla pelissä?
E: ny onnistuin pääsemään lukeen ne.. pikkuhiljaa oppii!
Nii onko sulla nyt niin, että pelaat jokaisen erän ns. ylöspäin tai alaspäin?
Kutsuin sut joukkueeseen, ja ainakin sen kutsun voi käydä lukemassa pelaajakeskuksesta joka on jossain päin online-valikkoa. Jos pelin aikana saat viestin, niin sen voi käydä lukemassa ihan normaalisti ps-valikosta, mutta pelin aikana niitä ei oikein ehdi lukea, saati sitten vastata niihin.
Hmm niin meille...? ;) Lähdin hiihtää kun 7-2 tai 8-2 kertoi aika paljon vastustajien pelistä ja noista helvetin bugimaaleista...
Joo, ne olivat harjoitelleet selvästi enemmän ku me..:D Mut muuten ihan hyvä ja hauska peli, voi ottaa joskus uudestaankin. Mulla vaan jumitti aika paljon.Pataan tuli tiimipelissä.. 8 prikulleen samalaista maalia teki vastustaja.:curs:
Tilaa on. Mä voin kutsua sut kunhan ehin, ellei joku ole ehtinyt jo ensin.Vieläkö tilaa PS3 Pakkiksen joukkueessa?? jos on niin miten tuohon pääsee liittymään?
t: IPPE82
Joo Julman fellokset tarvitaan ehdottomasti, kunhan saat vehkees eka kuntoon.:DBattleaxe sanoi:Miehet te tarviitti Julmailen sinne maalihaiks!