Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pleikkarin valikostaEli lähetän tänään jotain postia jotenkin jollekkin juuhuuulle että saan kutsun johonkin tiimiin :D
E: vittu mä oon pihalla.. lähetänkö sen postin jotenkin sieltä nhl pelistä vai siitä pleikkarin valikoista?
Oiskohan xbox tiimillä haluja ottaa yks laituri mukaan? Be a prota tullu lähinnä pelattua ja vasenta laitahyökkääjää. Onlinessa ei oo tullu pelattua juuri ollenkaan, tänään ensimmäistä kertaa muutamat pikapelit. Gamertag on Piiparinen ja tänään vois tulla testiin, jos vaan on peliaikeita.
Käy eka kattomassa pelaajakeskuksesta (löytyy änärin online valikosta :D ), että oletko jo saanut kutsua. Pari päivää sitten sanoin tälle TJ:lle jonka nimeä en muista, että lisää sut.Eli lähetän tänään jotain postia jotenkin jollekkin juuhuuulle että saan kutsun johonkin tiimiin :D
E: vittu mä oon pihalla.. lähetänkö sen postin jotenkin sieltä nhl pelistä vai siitä pleikkarin valikoista?
Kaksi versus matsia Piiparisen kanssa pelattu. 2-0 ja 6-0.Mike häviää.
Käy eka kattomassa pelaajakeskuksesta (löytyy änärin online valikosta :D ), että oletko jo saanut kutsua. Pari päivää sitten sanoin tälle TJ:lle jonka nimeä en muista, että lisää sut.
Battleaxe ja Siloposki? oli mielestäni kans kutsuttu.
Hmmm... Mä ainakin laitoin ystävänlisäyspyynnön sellaselle nickille kun Pelles. Näkyykö sulla että Tupafro olisi kutsunut sut ystäväksi? Jos ei, niin lisää mut ystäviin, niin saadaan ainakin sun nicki selvitettyä.:DKatoin sieltä pleikkarin valikosta ja sotapelin kohdalla mitä olen pelannut netissä luki Pelles-FIN .. oisko se sama nick nhl:ssä?
Joo nyt aletaan olemaan jo voiton puolella..:DHeh.. okei käyn sut lisäämässä. Löysin sen pakkis tiimin ja näin kyllä sut siinä. Ja nyt osasin laittaa jo toimitusjohtajalle postiakin
E: menee ihan just hermot :D nyt näkyy se ystäväpyyntö mut mistäs sen voi hyväksyä? käskee vaan lähettää viestiä tai pistää eston
E2: se onkin se mun lähettämä pyyntö sulle mikä tos näkyy.. :D