Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi on kyllä semmonen peli että rupee kiehuu päässä :D Tänään tullu varmaan jokaisessa matsissa pataan paitsi yhdessä. Äsken pelasin ja 3-3, rauhassa menossa jatkoajalle. Ittelle turha jäähy 4.9sek ennen summerii ja aloitus omaan päähän. Aloitushäviö ja sit toinen sählää maalin 0.4s ennen summeria. EI MORJES :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toi on kyllä semmonen peli että rupee kiehuu päässä :D Tänään tullu varmaan jokaisessa matsissa pataan paitsi yhdessä. Äsken pelasin ja 3-3, rauhassa menossa jatkoajalle. Ittelle turha jäähy 4.9sek ennen summerii ja aloitus omaan päähän. Aloitushäviö ja sit toinen sählää maalin 0.4s ennen summeria. EI MORJES :hyper:

Kuulostaa niin tutulta:) nim.merkillä 3 maalin johto viimesellä minuutilla ja tietenkin häviö. Tuo uudistus helpotti kyllä ainakin mun peliä. Kävikin jo hermoon nuo maalin takaa pyörähdykset. Tosin jäähyllä saa istuu aika paljon, jos innostuu taklailemaan liikoja.

Noni nyt on 4 matsia pelattu uudella päivityksellä ja ensitunnelmat ovat seuraavia;

- taklauksista rankastaan aivan järkyttävällä prosentilla
- etukulmahäkki ei skulaa enää, joka on ihan hyvä juttu
- oma neljän peli jäähykeskiarvo tais olla noin 6 jäähyä pelissä, parhaimmillaan otin 9 jäähyä

Juu, muuten hyvä päivitys, mutta noi jäähyt vituttaa. Pelasin varovaisemmin kuin ennen ja silti päästiin tollasiin lukemiin. Huoh. Rankkareita en päässyt vielä kokeilemaan, mutta huhu kertoi "perse-edellä" maalin olevan vaikeampi tehdä?

Zone-sarja -42%
Onko tuo vanhanaikainen korjattu? Siinä meinaan uppoaa aivan käsittämättömällä prosentilla. Samoin onko noita päivityksiä tulossa Xboxille laisinkaan vaan joudutaanko kärsimään edelleen?
Käsittääkseni boxille olisi sama päivitys tuloillaan, ellei jo ole tullut.

Jumaleissön toi pätsihän korjaa kaikki meidän oman pään peliä häirinneet viat:

"-Reduce accuracy of shooting while using vision control to skate backwards.
-Prevent high, accurate slap shots from in close to the net.
-Reduced the ease of beating the goalie on the short side.
-Decrease the tendency of the goalies to use a desperation save unnecessarily."

Xboxille tulossa päivitys.
Kyllä tuo uus pätsi on aivan mahtava, nyt on todella mukava pelata kun vastustajat eivät enää saakaan niin helposti niitä halppismaaleja. Mulla vaan on lagannut ihan älyttömästi viime päivät, muilla samanlaisia ongelmia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Xboxille tulossa päivitys.
Kyllä tuo uus pätsi on aivan mahtava, nyt on todella mukava pelata kun vastustajat eivät enää saakaan niin helposti niitä halppismaaleja. Mulla vaan on lagannut ihan älyttömästi viime päivät, muilla samanlaisia ongelmia?
Mulla ei oo lagannut muuta kun ne kaks pelii sun kans.

Olisivat lisänneet päivitykseen loukkaantumiset ja rangaistukset vihellysten jälkeen. Aikoinaan NHL 2000 sai rangaistuksia väkivaltaisuudesta, jos meni tönimään muita vihellyksen jälkeen.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom