Nhl 09

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko Pajatso "Viking Lotto" Keinonen maisemissa tänään, vois pelailla kohta? Saatan olla vielä tossa 22 maisemissa, mut ei voi tietää.

Pelaakos ps3 tiimi tänään illalla 23 aikoihin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paikalla ollaan.

Tänään uus yritys.. eilen olin liveen menossa niin laitteesta puuttu joku päivitys.. nyt on päivitetty. Eli löydänkö sen pakkistiimin sieltä jostain?

Tänään uus yritys.. eilen olin liveen menossa niin laitteesta puuttu joku päivitys.. nyt on päivitetty. Eli löydänkö sen pakkistiimin sieltä jostain?
Pelaajakeskuksesta pitäis löytyä kutsu joukkueeseen/kerhoon jonka sitten hyväksyt. Eilen olin näkeväni, että sulle ei kuitenkaan ole vielä edes lähetetty kutsua, mutta toivotaan että TJ saisi tänään aikaiseksi sen lähettää.
Mulla kun ei ole oikeutta kutsua porukkaa..:(

Mistäs mä nään mikä mun nicki on millä TJ voi mut kutsua? :D

ps. onko tuo TJ jonku nimimerkki vai joukkueen toimitusjohtaja ;) :lol2:

No se on sun PSN nickis :D

Hehe.. niin tajusin ton joo ;)

Mut mistä mä nään mikä mun PSN nicki on? Pääsen vasta tänään sinne onlineen kun kone päivitetty.

Hehe.. niin tajusin ton joo ;)

Mut mistä mä nään mikä mun PSN nicki on? Pääsen vasta tänään sinne onlineen kun kone päivitetty.
Siis sähän oot käsittääkseni ihan vaan Pelles? Eli siis se nicki, mikä näkyy esim. ps-valikossa ym.:)

TJ on toimitusjohtaja joka voi kutsua pelaajia kerhoon, meiän TJ:n psn nicki tais olla Jaahuuu tms. että jos kutsua ei kuulu, niin ota häneen yhteyttä. Ihanan virallista.:D

Zone-sarja -42%
Ahaaa, se on muistaakseni juuhuuu. Ihmettelinkin kuka se oli. Pitää joku ilta päästä pelaamaan tiimissä, kunhan saan tuon lagin kuriin. Mistä helvetistä sekin nyt yhtäkkiä tuli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom