NFS - Most Wanted (PC)

Elikkä eilen tuon pelin sain ladattua (Black Edition)..ja tässä ensikokemat pelistä:
Eli pistin padin toimimaan (ei toimi tärinät) ja rukkasin noita asetuksia paremmaksi..
Sitten siirryin yksinpelin kimppuun..Alussa oli paljon takaumia..muutama erä ajetaan BWM (M5..?) ja sitten se hävitään kun moottori menee tuusannuuskaksi..Mutta ei tämän enempää alkujuonesta..videopätkät on ihan siistejä (Josie Maran :hyper: )
Sitten itse peliin..eli samanlainen aloitus kuin NFSU:ssa..eli ostat halvan auton (Golfin ostin)..Fiat Punto näytti ihan siistiltä..Sitten kadulle..ensimmäiseksi sinulle opetetaan perusteet..eli missä on koti, plaa plaa..
Sitten jo päästään asiaan eli sinun täytyy saavuttaa tavoitteet jotka saavutettaessa saat ajaa kilpaa seuraavan rankin omistajan kanssa..
tehtävät vaihtelevat poliisien takaa-ajoon eli törmäilyyn, kestoon, etc..
Autoa voit voittorahoilla viritellä..ja kerrankin autoihin voi hankkia jo alussa korisarjat :)
Lisäksi jokaiseen tehtävään on lyhyt selostus mitä pitää tehdä..
Itse autot hajoavat tarvittaessa..mutta enemmänkin nuo poliisiautot :)
nitrot on tallella, tosin omassa Golfissa niitä vielä ei ole..Uutena asiana on tullut ajan hidastus eli pystyt väistelemään tiukoissa paikoissa hidastuksen kanssa aivan loistavasti (etenkin poliisit kun on perässä)..
Grafiikat ovat hienot (kaikki tapissa)..kun tulee tunnelista niin ei näe mitään kun auringon valo häikäisee..Kamera pomppii hyviin kohtiin kun teet pitkiä hyppyjä tai muita siistejä temppuja..
Muut kilpailijat osaavat ajaa..jotenkuten..
Autojen ajettavuus on muuttunut omasta mielestä paljon edelliseen osaan..eli autoja ei saa niin helposti sivuluisuun..tai sitten minulla on asetukset vielä ihan persiillään..
ei näin pikaisesti osaa kertoa enempää, mutta suosittelen niille jotka pitivät hot pursuit osasta..tämä on paljon parempi..Autot ainakin ovat WOW..Tuskin maltan odottaa pääseväni Porschen tai lamborginen rattiin..
Graffat 9, teko-äly 8, juoni 7, pelattavuus 9 ja yleisarvosana menee 9..ehkä paras NFS-peli pitkään aikaan..
Saa heittää kommentteja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin olen tässä muutaman tunnin (6) hakannut itse peliä. Suurin osa ajasta tosin meni poliisien kanssa pelleilyyn. :) Nyt on jo Eclipse alla, mutta ei tietoakaan kuinka virittää autoa. Korisarjaa saa vaikka minkälaista, mutta milloin pääsee virittämään autoa? Yhden pinkslipin sain, ja siinä autossa oli virityspalikkaa ja nitrot...

Eli siellä turvakodin lähellä on paikka jossa pistetään autoon korisarjat+muut viritykset..Sieltä sitten joudut ostamaan erilaiset osat autoosi ja lopuksi ostoskorista ne vielä maksamaan :)
Muistaakseni performance-kohta josta sai moottoriin, turboon, etc noita päivityspaketteja..

demoa tuli tahkottua ja onhan toi sen verran tiukan olonen, että pakkohankinta!

Todella kiinnostava julkaisu. Kaikkia aikaisemmat Need for Speedit löytyy hyllystä ja jos tämä jatkaa taattua linjaa, niin pakko-ostos todellakin.

Hyvä peli on kyllä. 12% pelattu ja koukkuun jääty. Ei oo jaksanu auton ulkonäköä kovasti parannella, se on voima mikä jyllövää

Liitteet

• gti.JPG
    gti.JPG
    98,7 KB · Katsottu: 226
Mental Pain sanoi:
Eli siellä turvakodin lähellä on paikka jossa pistetään autoon korisarjat+muut viritykset..Sieltä sitten joudut ostamaan erilaiset osat autoosi ja lopuksi ostoskorista ne vielä maksamaan :)
Muistaakseni performance-kohta josta sai moottoriin, turboon, etc noita päivityspaketteja..

Joo, niin saakin, mutta mulla bugas se peli muutenkin. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen pysty ostaan.

Mulla on muuten jännä "feature" pöytäkoneella. Peli rupeaa tökkimään ja ajo muuttuu slideshowksi. Tähän auttaa alt+tab, työpöydälle ja takas, niin sitten alkaa taas toimiin. Ihme bugi.

Mitkäs tossa ois semmoiset vaatimukset koneelta että pyöris,mulla on amd athlon +3000,radeon 9700 pro ja 512mt muistia,kannattaako tota latailla tolla kokoonpanolla?

make998 sanoi:
Mitkäs tossa ois semmoiset vaatimukset koneelta että pyöris,mulla on amd athlon +3000,radeon 9700 pro ja 512mt muistia,kannattaako tota latailla tolla kokoonpanolla?

Pitäis pyöriä helposti tuolla paketilla, ei tietenkään täysiä mutta sitä tuskin tarkoititkaan.

make998 sanoi:

Kaverilla on athlon 2400+ sekä 9600, muistia 1024mt, ja peli pelittää ihan hyvin täky graffoilla, 800x600 resoluutiolla.

Tuli mieleen tuossa, että quick racen custom racessa voi ajaa lukitsemattomilla bonusautoilla kun selaa valikkoa väärään suuntaan. ;) Corvette C6.R oli himo äkänen. :hyper:

Itse pelailen tällä huonommalla koneella +2500@+2800 1gb ATI X800 256..Pyörii täysillä grafiikoilla 1024x768 :)
En ole vielä asentanut tolle pelikoneelle, mutta eiköhän sillä toimi sitten paremmin..Ja heti kun saan uuden koneen sieltä saksasta niin ei pitäisi tökkiä peli yhtään..

Radeon X800XL ja täysillä graffoilla ja anti-aliasingeilla pyörii sujuvasti 1024x768 tarkkuudella. Hauskaa pelattavaa, varsinkin kun on kunnon auto alla :)

Tässä vähän kaappauksia pelistä:

snap001.jpg

snap002.jpg

snap003.jpg

snap004.jpg

snap005.jpg

snap006.jpg

snap007.jpg

snap008.jpg

snap009.jpg

snap0010.jpg

snap0011.jpg

snap0012.jpg

snap0013.jpg

ON tuo Porsche vaan niin mielettömän siisti :) Ja tykki.

Vsync synkronoi pelin FPS:n eli frame raten vastaavaksi näytön virkistystaajudeen kanssa. Auttaa jos kuva näyttää "repeilevän" Vie tehoja, joten pidän itse pois päältä. Kannattaa muutenkin ottaa pois päältä motion blur, tai asettaa siis lowlle. Kun ajaa 320 km/h niin vähän liikaa sumentuu maisemat.

Itse sain viimeinkin viritettyä ton Golfin tappiin..pisimmällä suoralla minkä löysin vauhtia oli sellaiset 350 :)
Pitänee nyt kohtapuolin ostaa uusi auto..
On muuten ihan hienoa kun on toi golffi suomiväreissä ja kyljissä suomenliput..
Poliisia on mukava kiusata..tällähetkellä pisin yhtämittainen takaa-ajo on ollut 2h 12min :) alkoi tosin jo kyllästyttämään..ei vaan saanut karistettua kaikkia kerralla..meni vähän pitempään kuin oli tarkoitus..
Toivottavasti päivittäisivät ton tekoälykuminauhan pois otettavaksi..Alkaa se ottaa päähän kun on repinyt ison eron ja yht'äkkiä on kone jo perseessä kiinni viimeisessä kaarteessa..

Onko kukaan pelannut microsoftin ratilla kun minulla ei ainakaan tuolla täristämättömällä "karvalakki" mallilla tule mitään kun ohjaus on niin herkkä ja kuollutta ei ole keskellä yhtään eikä säätöäkään ole pelissä ollenkaan :(
Täristävässä mallissa oli windossissa säätö ohjelma mutta tässä ei, niin ei tule mitään kun menee seinästä seinään :wall:

Kyllä tosta pelistä niitä herkkyyssäätöjä löytyy..ajon aikana taisi escin takaa saada jonkun sopivan valikon.

Ei helpottanut yhtään kun alkaa vaa vit***aan että pitää autoa tuunata ennen kuin voi säätää. Tällä menolla tämä peli saa deleteä ennen yhtään oikeeta kisaa :curs:

oon nyt tässä viikon pelannut kyseistä peliä pc:llä ja aika tylsää alkaa olla nyt kun blacklistalla numerona 3. ei mitään vaihtelua kaikki kisat ja ajot samanlaisia, poliisien kanssa aina sama juttu joka takaa-ajo samanlainen. pelinä ihan kiva mutta viikon jälkeen viimeistään alkaa olla jo tylsää.

ja niitä autoja olis kiva virittää teknillisesti paljon monipuolisemmin eikä vaan ulkonäöllisesti :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom