NFS - Most Wanted (PC)

Juzzi87 sanoi:
Siis oothan cräkänny sen pelin?

En oo löytäny mistään cräkkiä, eli ajattelin, että sitä ei tartte cräkätä. Gamecocyword.com:sta en löytänyt enkä minkään cd:en sisältä...Eli tuosta cräkistä se taiski johtua:nolo: Mistäs semmosen vois nyt löytää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mä en löytäny siihen normi versioon mistään, kato onko se ihan siellä levyssä, siis kun mounttaat levyn daemoniin niin sitte avaat sen levyn kansion, siellä saattaa olla crack kansio.

Itellä on black edition siitä pelistä, piratebaysta imutettu, ja siinä oli mukana toimiva cräkki

Nyt sain sitten sellasen raivarin etten varmaan ikinä ennen. Älä lue jos et halua tietää miten peli päättyy:

Voitin Razorin kaikissa niissä kisoissa missä pitikin, ja oli jo valmiiksi kauheat juhlat päällä, kun vihdoinkin sain tän paskan loppuun. Ja vitut, peli jatkuukin vielä... Nyt pitäisi eksyttää poliisit perästä, ja niitä on vähintään 5 miljoonaa, ja koko ajan tulee jostain lisää. Tunnin koitin tahkota kunnes kärähti. Ekaa kertaa pelkäsin, että hajotan jotain. Oli tasan viimeinen NFS-sarjan peli mitä pelaan, kunhan joskus saan ton läpi.

Itse pelasin ton pelin läpi, mutta oli siinä kyllä hermot vähissä.
3 tuntia tuli pelattua tuota viimeistä takaa-ajoa kunnes sain onnenkantamoisella mahdollisuuden paeta ja kunnolla :)
Aamu 2 aikoihin kun aloitin ja siinä 6 maissa lopetin niin oli hieman vihainen, sekava ja vittuuntut olo. Mutta ei enää tarvitse koskea siihen peliin :)

Powerhousu sanoi:
Nyt sain sitten sellasen raivarin etten varmaan ikinä ennen. Älä lue jos et halua tietää miten peli päättyy:

Voitin Razorin kaikissa niissä kisoissa missä pitikin, ja oli jo valmiiksi kauheat juhlat päällä, kun vihdoinkin sain tän paskan loppuun. Ja vitut, peli jatkuukin vielä... Nyt pitäisi eksyttää poliisit perästä, ja niitä on vähintään 5 miljoonaa, ja koko ajan tulee jostain lisää. Tunnin koitin tahkota kunnes kärähti. Ekaa kertaa pelkäsin, että hajotan jotain. Oli tasan viimeinen NFS-sarjan peli mitä pelaan, kunhan joskus saan ton läpi.

Mulla sai kans hiiri kyytiä, ja läppärikin oli lentää seinään.

j33 j33!!! Läpi meni.
Kyllä se siitä, kunhan ensin kestää sen 5 minuuttia ennen kuin se akka soittaa ja kertoo miten pääsee karkuun. Sitten vaan koitetaan suunnata sen pienen paskakartan kanssa sinne sillalle. Tässä välissä pulssi ehtii käydä 10 kertaa yli 300bpm. Mutta sitten, siinä se on, silta edessä. Ei muuta kun hassukaasut kehiin, sillalle ja juhlat pystyyn. Tosta kun olis vielä jatkunut, niin olis saanu näppis kyytiä. On muuten uskomattoman paska ajaa se bemari. Jos mulla olis tollanen, niin olisin vaan tyytyväinen jos häviäisin sen.
Ja nyt lähtee peli koneelta, eikä takaisin tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom