NFE2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Just näin. Mitään keltään pois ottamatta, tuleeko jengi tosissaan noin sokeaksi omalle kondikselle että kehtaa mennä tuonne tuossa kunnossa? Mitään numeroita mainitsematta jokainen varmasti pystyy toteamaan mistä kilpailijoista kyse. Vai onko tässä vaan kyse siitä että tää kilpaileminen ois jotenkin niin coolia että sinne lavalle on mentävä vaikka kunto olis mikä?

Onneksi joukossa on myös noita asiallisen kunnon omaavia kisaajia.

En tiedä ootko ite kisannut eikä sillä ole edes väliä, mutta miksi kuvittelet että sulla ois oikeus kyseenalaistaa toisten motiiveja kilpailemiseen? Joka vuosi tää sama juttu että täällä arvostellaan ja jauhetaan skeidaa. Ei pelkästään sulle tää kyssäri mut selittäkää nyt mulle että keneltä se on pois?

Fysiikoita pitääkin arvostella, kisaajan halua nousta lavalle taas arvostaa.

Tokihan tässä voitais jo tuomareiden kannalta tehdä pientä alkukarsintaa siitä ketä sinne lavalle otetaan edes seisomaan. Ihan lajin uskottavuudenkin kannalta.

En tiedä ootko ite kisannut eikä sillä ole edes väliä, mutta miksi kuvittelet että sulla ois oikeus kyseenalaistaa toisten motiiveja kilpailemiseen? Joka vuosi tää sama juttu että täällä arvostellaan ja jauhetaan skeidaa. Ei pelkästään sulle tää kyssäri mut selittäkää nyt mulle että keneltä se on pois?

Nimenomaan, fysiikoita pitää ja voi arvostella. Kunnioitus lavalle nousevia kohtaan, mutta kyllä pitää jonkun hieman katsoa oikeasti se kondis. Jos ei kilpailija itse ole riittävän kriittinen(rehellinen) vaikka valmentaja sitten.

Tokihan tässä voitais jo tuomareiden kannalta tehdä pientä alkukarsintaa siitä ketä sinne lavalle otetaan edes seisomaan. Ihan lajin uskottavuudenkin kannalta.
Karsintojen karsinta?? EIkai toi nyt mikään vitun idolit ole hei!!! Nyt on nimenomaan käynnissä KARSINTA SM KISOIHIN. Meinaatko nyt perkele, että siellä vielä tarvis olla joku erillinen karsinta karsintaan ettei siellä nyt jollain tule netissä paha olo kun katselee kuvia läppäriltä tai jopa puhelimesta. Valoja päälle ukko!!

Karsintojen karsinta?? EIkai toi nyt mikään vitun idolit ole hei!!! Nyt on nimenomaan käynnissä KARSINTA SM KISOIHIN. Meinaatko nyt perkele, että siellä vielä tarvis olla joku erillinen karsinta karsintaan ettei siellä nyt jollain tule netissä paha olo kun katselee kuvia läppäriltä tai jopa puhelimesta. Valoja päälle ukko!!

Pahasta olosta puheenollen :D

Menikö nyt herneenpalko nokkaan vai ahdistaako peräpukamat? Ensin jätkä kitisee että jauhetaan skeidaa (mikä tarkoittaa tässä tapauksessa kunnon arvioimista vajaaksi) ja samaan hengenvetoon sanoo että fysiikoita pitää arvostella, mitä vittua sä selität? Jos ei ole valmis siihen että sun paskaa kuntoa arvioidaan kun menet kisoihin niin parempi pysyä siellä hiekkalaatikolla tekemässä hiekkakakkuja.

Eikä siinä nyt ole kyse siitä että se olis keneltäkään pois, vaan siitä että tuo on arvostelulaji ja lavalle nousevia kilpailijoita saa ja pitää arvostella, tää on spekulointia mitä muissakin lajeissa tehdään. Sulla tässä tuntuu olevan ongelmia ymmärtää itteäs tän asian suhteen. Vai pitikö nyt vaan päästä purkamaan pahaa oloa jollain jonninjoutavalla tavalla ja laukomaan älyttömiä kommentteja millä ei ole tarkotusperää?

PS. Kyllä mä koen enemmän myötähäpeää noita rasvapalloja kohtaan kuin mitään kunnioitusta siitä että ne on paskassa kunnossa tuonne lavalle nousseet. Täällä tarvi kenenkään päätä olla silittelemässä.

Viimeksi muokattu:
0b7b5faa411a79b9a0c2537ab2b296bc.jpg

Sorry oli ihan pakko :p ...keventää ....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kattelin kuvia läpi ja oli siel yks personal traineriki iha naurettavan paskassa kunnossa. Siis jos ei etureidet erotu ollenkaan läskin alta ja ainoa suoni joka paistaa on otsassa ni miten voi olla niin miksi sinne pitää mennä?

Okei. Siltikin melko suolainen hinta. Tai oikeastaan täysin naurettava.
Kai tuolla hinnalla karsitaan yleisöstä pahimmat persaukiset pummit ja muut elämänkoululaiset pois. Onhan kyse kuitenkin arvokkaasta urheilutapahtumasta, mua ainakin vituttais jos kaikenmaailman katujen miehet siellä möykkäis takarivissä.

Ja osa valmentajista tai "valmentajista" vielä kaunistelee kisaajille totuutta. Siis kunnon ja yleensäkin kisavalmiuden osalta.

Aika paskamainen valmentaja saa mun mielestä olla, jos ei uskalla totuutta suoraan sanoa. Valmentajan tehtävä pitäisi nimenomaan kertoa rehellinen ja puolueeton mielipide siitä, miltä sen valmennettavan kunto näyttää. Toki täytyy tietysti ottaa tässä se huomioon, että lopullisen ratkaisunhan tekee kilpailija itse ja ei valmentaja tieteenkään voi kieltää menemästä sinne lavalle, jos näin on kivenkovaa päätetty. Mutta eipähän tartte sitten jälkikäteen tulla sormelle osoitteleen, ettei ollut varoitettu :)

Aika paskamainen valmentaja saa mun mielestä olla, jos ei uskalla totuutta suoraan sanoa. Valmentajan tehtävä pitäisi nimenomaan kertoa rehellinen ja puolueeton mielipide siitä, miltä sen valmennettavan kunto näyttää. Toki täytyy tietysti ottaa tässä se huomioon, että lopullisen ratkaisunhan tekee kilpailija itse ja ei valmentaja tieteenkään voi kieltää menemästä sinne lavalle, jos näin on kivenkovaa päätetty. Mutta eipähän tartte sitten jälkikäteen tulla sormelle osoitteleen, ettei ollut varoitettu :)
Ikävä kyllä näitäkin on.. Siksi puhuin boomista ja sen mukanaan tuomista "valmentajista". Kun paljon lajiin lähteneitä ja kilpailuista haaveilevia, tällaisia paskakasoja pesiytyy lajiin. Valmentajia, joilla ei oikeasti mitään tietoa, taitoa..

Ikävä kyllä näitäkin on.. Siksi puhuin boomista ja sen mukanaan tuomista "valmentajista". Kun paljon lajiin lähteneitä ja kilpailuista haaveilevia, tällaisia paskakasoja pesiytyy lajiin. Valmentajia, joilla ei oikeasti mitään tietoa, taitoa..

Ihmettelen vain, kuinka kummassa nämä ylipäätään saavat haalittua asiakkaita, jos osaaminen kerran on tuota tasoa? Tästä herääkin kysymys, että mitä nämä asiakkaat ovat oikein ajatelleet ryhtyessään yhteistyöhön? o_O

Ongelmana on mielestäni myös se, että moni kovakuntoinen ei kuitenkaan koskaan edes tosissaan harkitse kisaamista. Millä saataisiin suurempi osa kovakuntoisista lavalle on sitten toinen juttu.

Kaikkia ei kiinnosta lähteä leikkimään omalla terveydellään, you never know.

No kun on paljon tavoitteellista treeniä halajavia ja ehkä niistä kisalavoista haaveilevia, mahdollisesti oikeille, hyville valmentajille, joita Suomessakin paljon löytyy ei sitten ehkä enää mahdu.. Sitten on vakuuttavasti höpöjä puheleva punttijamppa, joka "tietää" kaiken ravinnosta ja treenistä.. Aloittelijan on välillä varmasti hankala erottaa feikit oikeista valmentajista.

No kun on paljon tavoitteellista treeniä halajavia ja ehkä niistä kisalavoista haaveilevia, mahdollisesti oikeille, hyville valmentajille, joita Suomessakin paljon löytyy ei sitten ehkä enää mahdu.. Sitten on vakuuttavasti höpöjä puheleva punttijamppa, joka "tietää" kaiken ravinnosta ja treenistä.. Aloittelijan on välillä varmasti hankala erottaa feikit oikeista valmentajista.

Joo, mutta luulis, että olisi edes vähän enempi kiinnostusta ottaa valmentajasta selvää ennen kuin lähtee kukkaronnyörejään raottelemaan?
Meinaan, että jos mä hankkisin valmentajaa, niin kyllä mua ainakin kiinnostais tietää, minkä sortin hampuusi on kyseessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom