NFE2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En olekkaan ennen tiennyt, että noissa karkeloissa(ace) on myös rubikin kuution ratkaisua. Jos ei kehonrakennus kiinnosta niin sinne!

cwtf.gif

Muutama kova kunto, aika monta kisaturistia.

Just näin. Mitään keltään pois ottamatta, tuleeko jengi tosissaan noin sokeaksi omalle kondikselle että kehtaa mennä tuonne tuossa kunnossa? Mitään numeroita mainitsematta jokainen varmasti pystyy toteamaan mistä kilpailijoista kyse. Vai onko tässä vaan kyse siitä että tää kilpaileminen ois jotenkin niin coolia että sinne lavalle on mentävä vaikka kunto olis mikä?

Onneksi joukossa on myös noita asiallisen kunnon omaavia kisaajia.

Luulen, että se on tää fitness-/bodausboomi.. Bodauksesta on tullut "mediaseksikästä" ja enemmän näkyvillä, niin lähdetään koittamaan ihan keskeneräisinä. Tai liian vähällä treenillä ja lihaksilla. Ja osa valmentajista tai "valmentajista" vielä kaunistelee kisaajille totuutta. Siis kunnon ja yleensäkin kisavalmiuden osalta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaikista hauskinta tossa on se että siellä on muutama sama naama kuin viime kultsan kisoissa vai oliko lahden sm;ssä. Samassa kunnossa, reiluissa rasvoissa.

Ongelmana on mielestäni myös se, että moni kovakuntoinen ei kuitenkaan koskaan edes tosissaan harkitse kisaamista. Millä saataisiin suurempi osa kovakuntoisista lavalle on sitten toinen juttu.

Ongelmana on mielestäni myös se, että moni kovakuntoinen ei kuitenkaan koskaan edes tosissaan harkitse kisaamista. Millä saataisiin suurempi osa kovakuntoisista lavalle on sitten toinen juttu.
Kaikkia se kisaaminen ei vaan houkuttele..

Vertailin vaan huvikseen kamppailupuoleen. Siellä todella iso määrä vitun kovia äijiä, jotka ei koskaan kisaile. Tosin lajina aikas eri luontoinen, tosin kova treeni ja dieettihommat yhteistä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luulen, että se on tää fitness-/bodausboomi.. Bodauksesta on tullut "mediaseksikästä" ja enemmän näkyvillä, niin lähdetään koittamaan ihan keskeneräisinä. Tai liian vähällä treenillä ja lihaksilla. Ja osa valmentajista tai "valmentajista" vielä kaunistelee kisaajille totuutta. Siis kunnon ja yleensäkin kisavalmiuden osalta.

Ei ehkä kannata ihan noin mustavalkoisesti ajatella. Osan kohdalla se toki on tuosta boomistakin johtuvaa että halutaan heti lavalle. Myös kaikissa muissa lajeissa on SM kisoissa asti sellaisia tapauksia jotka ei vielä sinne valmiita ole. Pitää myös muistaa että todella harvalla ne ensimmäiset kisat osuu nappiin.

Oli siellä esim. mun painiaikoina sellaisia vastustajia välillä vastassa että niitä pyöriteltiin yhdellä kädellä. ;) Mun omalla kohdalla vaati aivan helvetisti vakuutteluita usealta eri "isolta nimeltä" että uskalsin nousta lavalle. Jos en noita kannustuksia olisi ikinä saanut niin tuskin olisin myöskään Kultsan lavalle noussut. Meillä suomessakin on paljon sellaisia bodareita jotka näyttää todella kovalta kaikissa sali/instakuvissa ja sitten kun noustaan lavalle totuus onkin toinen. Itselläkin oli aivan hirveä pelko perseessä siitä että jos olenkin aivan surkea niin mitä se lynkkaus netissä tulee olemaan.

PS. Kun nyt mainitsin muutkin lajit niin nopeasti vilkaisin esimerkiksi yleisurheilun SM-kisojen tuloksia joista löytyi tälläisia helmiä:
Naisten seiväs: Voittajan tulos 445cm, 9. sija tuloksella 345cm.
Miesten 10000m: Voittaja 29.48min, 12. sija 33.48min
Miesten keihäs: Voittaja 82.80m, 8. sija 67.93m
Miesten 200m: Voittaja 20.73, 7. sija 22.56

Ei välttämättä näilläkään tapauksilla ole "kisavalmius" ollut aivan paras mahdollinen.

Ei ehkä kannata ihan noin mustavalkoisesti ajatella. Osan kohdalla se toki on tuosta boomistakin johtuvaa että halutaan heti lavalle. Myös kaikissa muissa lajeissa on SM kisoissa asti sellaisia tapauksia jotka ei vielä sinne valmiita ole. Pitää myös muistaa että todella harvalla ne ensimmäiset kisat osuu nappiin.

Oli siellä esim. mun painiaikoina sellaisia vastustajia välillä vastassa että niitä pyöriteltiin yhdellä kädellä. ;) Mun omalla kohdalla vaati aivan helvetisti vakuutteluita usealta eri "isolta nimeltä" että uskalsin nousta lavalle. Jos en noita kannustuksia olisi ikinä saanut niin tuskin olisin myöskään Kultsan lavalle noussut. Meillä suomessakin on paljon sellaisia bodareita jotka näyttää todella kovalta kaikissa sali/instakuvissa ja sitten kun noustaan lavalle totuus onkin toinen. Itselläkin oli aivan hirveä pelko perseessä siitä että jos olenkin aivan surkea niin mitä se lynkkaus netissä tulee olemaan.

PS. Kun nyt mainitsin muutkin lajit niin nopeasti vilkaisin esimerkiksi yleisurheilun SM-kisojen tuloksia joista löytyi tälläisia helmiä:
Naisten seiväs: Voittajan tulos 445cm, 9. sija tuloksella 345cm.
Miesten 10000m: Voittaja 29.48min, 12. sija 33.48min
Miesten keihäs: Voittaja 82.80m, 8. sija 67.93m
Miesten 200m: Voittaja 20.73, 7. sija 22.56

Ei välttämättä näilläkään tapauksilla ole "kisavalmius" ollut aivan paras mahdollinen.

Totta, kyllä nänkin. Ja onhan nämä Suomen kuviot useimmissa lajeissa sellaiset sekä taso, että piirimestari on vakavasti otettava sm-kisailija. Tuo nyt oli vaan yksi näkökulma ja syy mun mielestä siihen, miksi siellä tuollaista keskeneräistä fysiikkaa on paljonkin. Ja onhan bodaus ääriherkkä laji, kun se hetken kunto täytyy olla kohdillaan. Kamppailussa kun suoritetaan, se kova treeni ja valmistautuminen näkyy turnauksissa ja matseissa, vaikkei ihan "piikissä"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom