Neuvokaa vähän miestä mäessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -basil-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens! Pyydän heti alkuun anteeks jos tää ketju on jotenkin väärässä paikassa tai jos tän alottaminen oli turhaa.
Tarttisin vähän apua kokeneemmilta kavereilta.
Olen 25vuotias 180cm ja 80kg.
Salilla oon käyny muutaman kuukauden eli oon ihan alottelija.
Haluisin saada itteeni vähän riskimpään kuntoon enkä olla mikään "kynäniska"
Ja myös samalla päästä eroon vatsanseudulle ilmestyneistä muutamasta makkarasta..:face:
Oon treeninjälkeen ottanu proteiinijauhoo ja maitorahkaa. Ruokavaljoni koostuu normi kotiruuasta esim aamupalaks kaurapuuroo, päiväruuaks jauhelihakeittoo ja tummaa leipää. iltapala puuroo tai leipää
Onko järkee jos koitan salilla kasvattaa kokoo ja syödä paljon ja yritän samalla karsii ylimääräsii kaloreit että pääsis maha makkaroist eroon. niin sali lämmittelyit oon koittanu tehä kuntopyörällä. auttakaa nyt jotenkin miestä mäessä. esim mikä treeni ohjelma mulle sopis. oon nyt tehny 4 jakosel. ma rinta ja ojentajat, ti jalat ke lepo, to selkä, pe hauis ja olkapäät. niin ja joka toisel treenipäiväl tehny vatsan ojentajii ja rutistuksii. anteeks viel jos annoin ihan dorkan kuvan ittestäni:face:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lue aloittelijoiden osion sticky-ketjut. Tuu sit kysymään jos on vielä epäselvyyksiä. Et selvästikään ole vielä niitä lukenut...

. anteeks viel jos annoin ihan dorkan kuvan ittestäni:face:

NP, niin me kaikki.

Sulla on nyt vissiin 2 tavoitetta;
a) haluut olla vahva ?
b) haluut ola alhaisissa rasvoissa?

Sun pitäis oikeesti päättää mitä haluut olla ja miksi. Jos kohtaan a & b vastaat "sillä saaa pillua" tai "sillä saa rispektiä" tai jotain muuta yhtä hölmöä; Mä oon saanu molempia ihan riittämiin ja kumpikaan ei oo riippunut penatuloksesta eikä rasvaprosentista.

Veikkaan että sun oikea tavoite on c) Haluaisin paremman itsetunnon.

Se ei synny treeniohjelmasta. (tai no, syntyy, mutta tarvittava treeni on hyvin hyvin erilaista)

NP, niin me kaikki.

Sulla on nyt vissiin 2 tavoitetta;
a) haluut olla vahva ?
b) haluut ola alhaisissa rasvoissa?

Sun pitäis oikeesti päättää mitä haluut olla ja miksi. Jos kohtaan a & b vastaat "sillä saaa pillua" tai "sillä saa rispektiä" tai jotain muuta yhtä hölmöä; Mä oon saanu molempia ihan riittämiin ja kumpikaan ei oo riippunut penatuloksesta eikä rasvaprosentista.

Veikkaan että sun oikea tavoite on c) Haluaisin paremman itsetunnon.

Se ei synny treeniohjelmasta. (tai no, syntyy, mutta tarvittava treeni on hyvin hyvin erilaista)

Anteeks mutta....

:D

Jotenkin huvitti tällänen yhtäkkinen diippi setti.

Zone-sarja -42%
Vatsanseudun makkaroista et pääse eroon bulkkaamalla ja riskii kuntoa et saa parissa kuukaudessa. Menee noin vuosi ennenkö alat näkemään mitään kunnon tuloksia aika varmasti, ellet ole sitten testohärkä kuten nämä meidän 18v pakkislaiset jotka penkkaa 200kg parissa kk. Kovaa reenaamista vaan kehiin ja päätä haluatko isommaksi vai haluat ensin vatsan pois, jos vatsan haluat veks niin miinuskaloreille ja pari cardioo heität mukaan reeniin. Jos haluat isommaksi niin syö vain plussilla kunnon safkaa ja jatka reeniä tolla nelijakosella, sitten kun olet tarpeeksi isossa kunnossa mielestäsi aloitat sen dieetin ja poltat rasvat miinuskaloreilla.

Joo kyllä mä taidan sillä mennä että kovaa reeniä vaa 4krt viikko ja paljon ruokaa. sitte ku alkaa vähä lihas kunto kehittyy parempaa suuntaa nii välil pitää dietti kokeilui et saa ylimääräsii rasvoi pois. kiitosta vaan kaikille viesteistä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon treeninjälkeen ottanu proteiinijauhoo ja maitorahkaa. Ruokavaljoni koostuu normi kotiruuasta esim aamupalaks kaurapuuroo, päiväruuaks jauhelihakeittoo ja tummaa leipää. iltapala puuroo tai leipää

No tohon ruokavalioon saa ainakin lisätä melkoisesti ruokaa :)

Niin tuo aerobinenhan auttaa, jos ei ihminen jaksa parantaa ruokavaliotaan ja siihen kuuluu ne jokapäiväiset pullat.
Aerobista tai ei, kyllä ne pullat olisi joka tapauksessa hyvä ottaa sieltä pois. Varsinkin jos kyse on jokapäiväisestä herkuttelusta ja tavoitteena rasvojen pudottelu.

Joo kyllä mä taidan sillä mennä että kovaa reeniä vaa 4krt viikko ja paljon ruokaa. sitte ku alkaa vähä lihas kunto kehittyy parempaa suuntaa nii välil pitää dietti kokeilui et saa ylimääräsii rasvoi pois. kiitosta vaan kaikille viesteistä
Minkälaisella ohjelmalla ajattelit jatkaa? Toi sun nelijakoinen ei nyt varsinaisesti ihan loppuun asti ajateltu ole. Ja aloittelija kun olet, niin suosittelen yksi- tai kaksijakoista. Vähän tiheämpi frekvenssi auttaa oppimaan liikkeitä tehokkaammin ja kun kehitys on muutenkin kovaa, niin kannattaa takoa kun rauta on kuumaa. Noilla pärjää vaikka loppu elämänsä, mutta jos tekee mieli vaihtaa, niin sitten myöhemmin on nelijakoisten vuoro. Nelijakoisen luonteeseen kuuluu se, että saadakseen sillä toivottuja tuloksia, pitää olla kokemusta ja irtiottokykyä ja valmius kovaa treenaamiseen.

Aerobista tai ei, kyllä ne pullat olisi joka tapauksessa hyvä ottaa sieltä pois. Varsinkin jos kyse on jokapäiväisestä herkuttelusta ja tavoitteena rasvojen pudottelu.
Tätähän mää just meinasinki, että jos ihminen ei viitsi alkaa ruokavaliota muuttamaan, niin aerobisella saadaan kulutusta suuremmaksi ja sitä kautta laihdutaan. Helpommalla pääsee kun keskittyy ruokavalioon ja ottaa sen elämäntapa muutoksen terveellisempään suuntaan..
Miksi The Monkey facepalmaa? Menikö muka jutut nii pahasti metsään?

Tätähän mää just meinasinki, että jos ihminen ei viitsi alkaa ruokavaliota muuttamaan, niin aerobisella saadaan kulutusta suuremmaksi ja sitä kautta laihdutaan. Helpommalla pääsee kun keskittyy ruokavalioon ja ottaa sen elämäntapa muutoksen terveellisempään suuntaan..
Miksi The Monkey facepalmaa? Menikö muka jutut nii pahasti metsään?
Facepalmaan koska toi on ongelman siirtämistä. Vähän niinku ois kiertäjäkalvosimessa vamma mutta popsii pillereitä niin ei satu ja voi jatkaa treenejä vaikka se vamma pitäs hoitaa.

Edit. Siis faktaahan sä puhuit, ei siin mitään. Mutta ei noin kannata kenenkään ajatella.

Sitähän se on, ongelman siirtämistä. Sitä ihmiset nykyään harrastaa aina. Mukavuus alueelta pitäs pois pyrkiä elämässä pois jatkuvasti, mutta monille se tuntuu niin mahdottomuus olevan, valittettavasti. En siis meinannu mitenkään kannustaa pullien mässäilyyn. Jep jep, noni samalla linjalla ollaan.

Nostetaas vähän tätä, luulisin kysymykseni sopivan parhaiten tähän ketjuun.
Eli ongelmana on, että viime talvella paino oli 80kg, nyt 73kg, 178cm, talvella käytin lähes säännöllisesti kreatiinia ja nyt en ole käyttänyt, ja esim. Penkkipunnerruksen sarjapainot tippuneet n. 7kg, vaikka mielestäni talvesta on lihakset kasvaneet. Mikä selittää sen että lihas kasvanut mutta voimaa kadonnut? Muita sarjapainoja en ole hirveästi laittanut merkille, mutta kai nekin ovat hieman laskeneet. Treeni kulkee muuten mainiosti kuten ennenkin. HKI

Nostetaas vähän tätä, luulisin kysymykseni sopivan parhaiten tähän ketjuun.
Eli ongelmana on, että viime talvella paino oli 80kg, nyt 73kg, 178cm, talvella käytin lähes säännöllisesti kreatiinia ja nyt en ole käyttänyt, ja esim. Penkkipunnerruksen sarjapainot tippuneet n. 7kg, vaikka mielestäni talvesta on lihakset kasvaneet. Mikä selittää sen että lihas kasvanut mutta voimaa kadonnut? Muita sarjapainoja en ole hirveästi laittanut merkille, mutta kai nekin ovat hieman laskeneet. Treeni kulkee muuten mainiosti kuten ennenkin. HKI

Mistä päättelet että lihas on kasvanu jos painat kerta 7kg vähemmän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom