neuvokaa surkimusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aapeli99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kirjottelen tänne ny ekaa kertaa ja haluisin kysyy onko seuraavassa ohjelmassa mitään järkeä:elikkäs olen pelannut jo lähes 10 vuotta futista ja pyrin myös käymään puntilla 3 kertaa viikossa. Aikaisemmin olen käynyt salilla 2-3 vuotta surkealla ohjelmalla! Nyt olen noin vuoden tehnyt hieman paremmalla ohjelmalla ja nyt aloittelen seuraavan laista:

Ma:Jalat(liikkeitä ei vielä tiedossa koska se riippuu valmentajasta koska lajiharjoittelua)

Ke:Kädet
Ranskalainen 3x10
Yhdenkäden ojentajapunnerrus niskan takaa 2x10
Keskitetty hauis 3x10
Hauis tangolla 2x10
Hauiskääntö myötäotteella 2-3x10

Pe:Selkä,rinta
Penkki leveällä otteella 2x10
Vinopenkki 2x10
(Ristikkäistalja jos löytyy potkua)
Ylätalja 3x10
Alatalja 3x10

vatsat 2-3 kertaa viikossa
Kotoa löytyy leuanvetotanko ja leukoja olis mukava saada joskus lähemmäs 20!

Penkkitulos vasta 85 kiloo ja pitäs saada nousuun!!! :nolo:
Ainii painan 77 ja oon 182 pitkä ku joku kysyy kuitenki

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
olkapää reeni on jääny välistä, heittäisin sen tuohon keskiviikolle.

pystypunnerrus tai niskantakaapunnerrus 2*10
vipunostot 3*10

eikä hauiksia tarvii hinkata niin paljoo, että ne kasvais, kuus sarjaa riittää..

(kokeneemmat korjatkaa, kun virheitä löytyy :) )

eikä hauiksia tarvii hinkata niin paljoo, että ne kasvais, kuus sarjaa riittää..

Nuo 2-3 viimeistä sarjaa ovat myötäotteella tehtäviä, joten pääasiassa siinä saa forkut kyytiä. Joten ei välttämättä ole yhtään liikaa hauiksille. Itse teen yleensä 3 - 6 sarjaa hauiksille + 2 sarjaa myötäotteella forkuille.

Ite en tekis samana päivänä selkää ja rintaa. Melkoisen isoja liharyhmiä kumpikin. Laita toiseks päiväks selkä+ hauis. Ja toiseks rinta+ojentajat ja hiukan olkapäitä kyytipojaks.

ei oo oikein mahollisuutta mennä puntille 3 päivänä eli teen ton käsitreenin kotona eli ei vois sotkee nuita rintaa ja selkää eri päivälle :( ja kysyisin sit vielä tosta ravinto puolesta että pitäskö hankkii palautusjuomaa/proteiinia ku tulee kuitenki liikuttua aika paljon futiksenki tiimoilta?

Ja jäihän tuosta jalatkin treenaamatta :whip:

miula oli joku aika sitten aika paljon saman tapanen ohjelma, ei tarvii poistella paljoa noita liikkeita tai lisätä, minnekkäs ne ojentajat on jääny?

Originally posted by Ponge
miula oli joku aika sitten aika paljon saman tapanen ohjelma, ei tarvii poistella paljoa noita liikkeita tai lisätä, minnekkäs ne ojentajat on jääny?

Ranskalainen 3x10

Nuo kaksi liikettähän tuolla on mainittu ojentajille ja hyviä liikkeitä molemmat.

Moni kysyy aina asioita jotka on mainittu jo tekstissä. Lukiessa voi käyttää hieman enemmän ajatusta mukana.

:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu niin oli tarkotus..neuvokaa nyt joku pliis ton ravintohässäkän kans!?saako esim tonnikalaleivästä ja rahkasta tarpeeks protskuu vai pitäskö vielä ostaa proteiini/palautusjuomaa??:kippis1:
ja hiilareita ei kannattais ottaa ennen nukkumaan menoa?

Originally posted by aapeli99
juu niin oli tarkotus..neuvokaa nyt joku pliis ton ravintohässäkän kans!?saako esim tonnikalaleivästä ja rahkasta tarpeeks protskuu vai pitäskö vielä ostaa proteiini/palautusjuomaa??:kippis1:
ja hiilareita ei kannattais ottaa ennen nukkumaan menoa?

Saahan noista jos määrä on tarpeeksi suuri, ei noista kahdesta ole kuin yhdeksi tai kahdeksi välipalaksi, yhteensä noista tulee 50-60 g prot, mikä on vasta hyvä alku. Eli Ne kaksi / kolme kouluruokaa vastaavaa ateriaa. En sano "kunnon kotiruokaa", vähän laaja ja persekäsite, kotiruoka käsittää vanhempieni mielestä ranskalaiset + nakit. :kakka:

Originally posted by aapeli99

Ke:Kädet
Ranskalainen 3x10
Keskitetty hauis 3x10
Hauis tangolla 2x10
Hauiskääntö myötäotteella 2-3x10

aika pieni huomautus mutta itse tekisin hauistreenissä hauiksen tangolla ensiksi ja keskitetty hauis sen jälkeen...

nyt ois vähän muunnelta ohjelma:

Ma:Jalat

Ke:Rinta,ojentajat,olkapäät
Rinta:
Leveä penkki 2x8
Vinopenkki kp 2x8
Ristikkäistalja 3x10

Ojentajat:
Pushdown taljassa 3x10
Ranskalainen 3x10(tämä liike vaihtuu 3 viikon välein)

Olkapäät:
Pystysoutu 3x10
Vipunosto sivulle 2x10

Pe:Selkä,forkku ja hauis (kotona)

Selkä:
Kulmasoutu kp 3x10
Leuanveto 3x5 (lisäpainon kans)

Hauis:
Hauiskääntö tangolla 3x10
Keskitetty hauis 3x10

Forkku:
Hauiskääntö myötäotteella tangolla 3x10
Rannerullaus 2x10

Sunnuntaina joskus hauista ja ojentajia

Jos joku viittis vilkasta ja heittää kommenttia tuleen!?!

:whip:

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom