Neuvoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jlahi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Siis tahtoisin hieman neuvoja treeniini . Olen treenannut 1 1/2 vuotta ja lähtökohdat olivat todella surkeat esim. penkki 45 kg . Painoa oli aloittaessa 85 kg ja rasvaprosentti 25 .
Nyt penkki 115 ja paino 85 ja rasvaprosentti 17 mitattu jollain omron mittarilla.

Siis tahtoisin tietää neuvoja miten saisi parannettua ohjelmaani ja antakaa vinkkejä mitä kannattaisi syödä sillä syön noin 4-5 kertaa päivässä mukaan on luettu palautusjuoma ja soija proteiini juoma jonka otan aamuisin.

Ja koska olen opiskelija tahtoisin tietää hyviä ja halpoja proteiini lähteitä ?

Yleisimmiten ateriani koostuu aamuisin myslistä,soijaproteiini drinkistä ja vitamiini napeista.
Päivällä syön koulussa joten siihen on vaikea vaikuttaa.
Mutta treeniä ennen syön hieman mysliä ja ruisleipää.
Treenin jälkeen nautin palautusjuoman joka sisältää 30g heraproteeiiniä+30 g maltoa +5g kreaa.
Iltaruoka on joko kanaa tai jauhenlihaa noin 300 g sekoitettuna 2 dl riisiä , 100 g raejuustoa , noin1 litra kevyt maitoa, ruisleipää.
Iltapalaksi nautin tonnikalaa tai maitorahkaa ruisleivän kanssa.

Kertokaa mikä on vialla ja mikä on kohdillaan ruokailussani??

Treenaan 4 kertaa viikossa . Jako menee Rinta+hauis, Selkä, olkapäät+ojentaja ja jalat .Vatsat 2 kertaa viikossa.

Rinta+hauis:
Penkki/penkki käsipainoilla: 3*6-8
Vinopenkki/vinopenkki käsipainoilla 3*6-10
Vipunostot : 2*10-12

hauiskääntö tangolla: 3*6-12
hauiskääntö scoth-penkissä käsipainoilla:3*6-12
Keskitety hauis: 2*8-12
vasarakäännöt:2*10

Selkä:
T-tanko soutu: 3*6-12
Ylätalja eteen : 3*8-12
Alatalja kapealla:2*6-12
Alatalja leveällä: 2*6-12
Olankohautus :2*15
Selänojennukset:3*15
takaolkapäät:2*6-12

Olkapäät+ojentajat:
Käsipainopunnerrus : 3*6-12
Vipunostot sivulle: 3*10-14
Vipunostot eteen :2*12-16

ranskalainen punnerrus : 3*6-12
Dippi : 2*20
Taljassa: 3*8-12

Jalat:
Jalkaprässi : 4*8-14