Neuvoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IndeX
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi :)

Päätin viimein ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa käymään salilla ja lenkkeilemässä. kaipaisin siis vinkkiä hieman..

Asiaan.

Olen tyypillinen nuori poika 16v, eli en juurikaan käy lenkillä, tai tee muutakaan oman kuntoni eteen. en tosin juo enkä polta, joten se lienee hyvä asia fysiikan kannalta? Painoa on 96kg(liikaa!) ja pituutta 180cm. lihaksia kuitenkin löytyy hieman,( :D )johtuen siitä, että olen meidän maatilalla joutunut paiskimaa töitä jo pienestä pitäen.

Tavoitteita.

Olisi radikaali turhan painon vähennys yli 10kg, lihaksien kärsimättä ja oman yleiskunnon ja lihaksien kasvattaminen :) eli siis kannattaa vissiin lähteä painon vähennyksestä ja kunnon kohottamisesta+kevyt treeni liikkeelle..?

Olen ymmärtänyt että tässä vaiheessa ei liene suurta hyötyä panostaa mihinkään lisäravinteisiin, sen suuremmin vaikka kävisikin ahkerasti(lue: 2-3kertaa viikossa) salilla, luulisi ruokavalion radikaali muuttaminen riittää näin alkuun? eli siis esim haitalliset rasvat vähemmälle ja proteiinia ja hiilihydraattia enemmän? tosin palautumusjuoma ei liene pahaksi treenin jälkeen..?

Ei muuta kuin vinkkiä kehiin,

terveisin IndeX ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siinähän sä itse vastailit omiin kysymyksiisi. Painon pudotus ruokavalion ja liikunnan avulla, sekä painoharjoittelu, ne on ne perusjutut mitä sä tarvit. Vastaukset, ohjeet ja neuvot löydät kaikki täältä pakkikselta. Onnea projektille!

Originally posted by Mantu
Siinähän sä itse vastailit omiin kysymyksiisi. Painon pudotus ruokavalion ja liikunnan avulla, sekä painoharjoittelu, ne on ne perusjutut mitä sä tarvit. Vastaukset, ohjeet ja neuvot löydät kaikki täältä pakkikselta. Onnea projektille!

kiitos, onnea ja itsekuria tässä tullaan tarvimaan ja paljon.

No niinnio periaatteessa kyllä vastasin. onkohan joitain asioita mitä pitäisi vielä ottaa huomioon..? Lähinnä käytännön vinkkiä kaipaan, esim olisiko jotain hyvää tuotetta jolla saisi esim nälkää hillittyä tai jotain..
:kuola:

T: IndeX

Sen verran että jos et ole aikaisemmin liikkunut niin älä ainakaan alkuun vähennä syömistäsi. Ruuan laatuun kannattaa toki kiinnittää huomiota, karsia huonot rasvat ja sokerit pois ja saada sama energia jostain paremmasta lähteestä, mutta jo pelkkä säännöllisen liikunnan aloittaminen kääntää varmaan painosi laskuun vaikka söisitkin yhtä paljon kuin ennen.

Originally posted by Willie
Sen verran että jos et ole aikaisemmin liikkunut niin älä ainakaan alkuun vähennä syömistäsi. Ruuan laatuun kannattaa toki kiinnittää huomiota, karsia huonot rasvat ja sokerit pois ja saada sama energia jostain paremmasta lähteestä, mutta jo pelkkä säännöllisen liikunnan aloittaminen kääntää varmaan painosi laskuun vaikka söisitkin yhtä paljon kuin ennen.

Willie,

Juu totta.

Pitääpä alkaa lukemaan faq asiaa. :arvi:

-IndeX

Juu, tsemppiä vaan painonpudotukseen. Eli aerobista kolme kertaa viikossa ja sitten salitreenit siihen päälle. Samalla karsit ylimääräiset hiilarit ja rasvat ruoasta pois ja tuloksia pitäisi alkaa näkyä. Treenaa monipuolisesti ja kun olet saanut pudotettua painoa vaikka sen 10kg voit alkaa keskittyä täysipainoisesti lihasmassan hankkimiseen.

Ja sitten kyselit noista lisäravinteista, niin vielä ei ole niiden aika koska aloittelijana pärjäilet kotiruualla ja proteiinipitoisilla välipaloilla hyvin. Sitten vähän myöhemmin suosittelen hankkimaan palautusjuoman. :worship:

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom