Hei kaikki ! Olen 21 vuotias ihan normaalikokoinen nuori nainen. Mitat 53kg/159cm. Jutun juoni on yksinkertaisesti se, että tahtoisin saada ennenkaikkea kiinteyttä ja LIHASTA vartalooni. Liikkunut olen aina. Tanssi on kuulunut elämääni jo ala-asteelta asti, myös pitkien matkojen juokseminen on mun juttu. Noh, tästä harrastamani liikunnan luonteesta voi myös päätellä, ettei lihasta juurikaan ole muualla kuin jaloissa. Nyt tanssin ollessa kesätauolla onkin aikaa käydä salilla ja laittaa ruokavalio + muu liikunta kuntoon ja siihen olisikin aivan huippua saada täältä vinkkejä asiasta tietäviltä. Näitä keskustelupalstoja olen seuraillut jo jonkin aikaa ja perusjutuista on tietoa jonkin verran. Tavoitteena olisi nyt kuitenkin yllätys yllätys saada lihasta läskin tilalle, erityisesti keskivartaloon ja selkään.. Rasvaprosenttiani en ole käynyt mittaamassa, mutta vatsaan ja lantion seutuunhan se on tupannut kertymään.
Salilla olen nyt muutaman viikon ajan käynyt kolme kertaa viikossa ja täytyy sanoa, että sehän onkin itseasiassa todella jees puuhaa. Ma,ke ja pe ovat salipäiviä ja ti,to, su olen pyrkinyt heittämään aerobisen lenkin. Erillistä saliohjelmaa minulla ei vielä ole, ja sekös vasta turhauttavaa onkin.. eli millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä treenaamaan ? Kaikki neuvot ja ohjeet otan ilomielin vastaan niin tuon saliharjoittelun kuin ruokavalion ja muun liikunnankin suhteen
Salilla olen nyt muutaman viikon ajan käynyt kolme kertaa viikossa ja täytyy sanoa, että sehän onkin itseasiassa todella jees puuhaa. Ma,ke ja pe ovat salipäiviä ja ti,to, su olen pyrkinyt heittämään aerobisen lenkin. Erillistä saliohjelmaa minulla ei vielä ole, ja sekös vasta turhauttavaa onkin.. eli millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä treenaamaan ? Kaikki neuvot ja ohjeet otan ilomielin vastaan niin tuon saliharjoittelun kuin ruokavalion ja muun liikunnankin suhteen