Aiempia juttuja on tullut luettua ja searchia käytettyä. Olisin todella kiitollinen jos joku voisi vielä neuvoa "henkilökohtaisesti". Eli tarkoitus olisi alkaa keräämään pitkästä aikaa lihasmasaa muutaman kuukauden laihduttamisen jälkeen. Olen kyllä treenannut punttia myös muutaman kuukauden mutta aika perusohjelmalla; jako vain karkeasti ylä- ja alakroppaan. Viimeksi olen yrittänyt hankkia massaa vuosia sitten...onnistumatta kovin hyvin.
Mahdollisuus käydä salilla kolmesti viikossa, kannattaisiko jakaa veto/punnerrus/jalka tyylillä vai useampaan osaan pidemmällä kierrolla? Entä liikkeet/sarjat/toisot per lihasryhmä??
Tietoa löytyy jonkin verran mutta pitkähkön diettaamisen jälkeen ei oiken osaa ajatella objektiivisesti tältä kannalta. Sanottakoon vielä että olen täysin naturaali, lisäravinteina käytän heraproskua ja kreatiinia.
Minkälaisa kalorimääriä suosittelisitte? (69kg,173cm, rasva% n.13)
Mahdollisuus käydä salilla kolmesti viikossa, kannattaisiko jakaa veto/punnerrus/jalka tyylillä vai useampaan osaan pidemmällä kierrolla? Entä liikkeet/sarjat/toisot per lihasryhmä??
Tietoa löytyy jonkin verran mutta pitkähkön diettaamisen jälkeen ei oiken osaa ajatella objektiivisesti tältä kannalta. Sanottakoon vielä että olen täysin naturaali, lisäravinteina käytän heraproskua ja kreatiinia.
Minkälaisa kalorimääriä suosittelisitte? (69kg,173cm, rasva% n.13)