Neuvoja kaivataan painonpudotukseen ja lihasten hankintaan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 17v 180cm/98kg ja nyt olen tullut siihen tulokseen että täytyy tehdä muutoksia. olisi kiva päästä siihen kuntoon että kehtaisi rannalla pyöriä kesällä ja muutenkin päästä siihen kuntoon että ei bussiin juokseminen hengästytä.

olen n 3 vuotta sitten pudottanut painoa 85-> 70 pelkän ruokavalion avulla mutta nyt kaipaisin apua kun haluisi sitä kuntoakin kasvattaa.

voisiko joku suositella esim jotain treeniohjelmaa ja ruokavaliovinkkejä päälle? salille ehtisin pari kertaa viikossa mutta mieluiten kotiharjoittelua. himasta löytyy kuntopyörä+ käsipainot ja lähimaastosta hyvät ulkoilumahdollisuudet.

nyt vaan tarttis sellaisen ohjelman joka ei puske liian lujaa päälle jotta jaksaa sitä toteuttaa ! koulussa alkaa 3 vkon päästä liikunta, 3x75min per viikko ja lisäksi ensi jaksossa salille ehtisi hyppytunneilla n 2 krtaa per viikko.

kiitos jo etukäteen !

Toi alkuteksti oikeestaan sopi itelle aika hyvin. käyn salilla sen 4 kertaa viikossa tekemässä kolmea eri treeniä noi tietysti eri päivinä
rinta-hauis
olka-ojentaja
ja selkä.

Ja nytten rasvan polton takia tullu käytyä lisäksi erikseen polkemassa pyörää parina- kolmena päivänä viikossa. ja ruokavaliossa olen alkanu syömään lisäprotskua kun rasvan käyttöä ja liika hiilareita olen yrittänyt vähentää.
Tuosta olisi hyvä kuulla mielipiteitä että kuinka mettässä ollaan. Semmonenkin tuli mieleen että kannattaisiko käyttää jotain hitaammin imeytyvää protskua

Back
Ylös Bottom