Elikkäs ongelmia paratiisissa :wall:. Olen käynyt n.3kk salilla ja "pudottanut" painoa samalla, ihan vaan syömällä paremmin/vähän ja käymällä lenkillä. Aluksi paino putosi kuukaudessa noin 7kg mutta nyt pudotus jämähtänyt paikalleen. Nyt on pituus 176cm ja paino 78kg. Käyn 4 kertaa viikossa salilla ja pari kertaa lenkillä (joko juosten tai kävellen) ja sitten jonkin verran hyötyliikuntaa kun kävelen töihin aamuisin 30-45min muutaman kertaa viikossa.
Salilla teen jokaiselle lihasryhmälle ainakin 3 eri liikettä ja yleensä joku 3x10.
Ma=Rinta & Hauis
Ke=Hartiat & Ojentajat
Pe=Selkä
Su=Jalat
Vatsat pari kertaa viikossa ja ranteet kerran.
Elikkäs pitäisikö lopettaa toi ruuan kanssa pihtailu ja keskittyä siihen salilla käymiseen ja syödä paljon vai kuinka sitä muotoa tähän vartaloon oikein alkaisin hankkimaan?? Nyt kun on sitä ylimääräistä vähän joka puolella niin ensin hullua treeniä pari kuukautta ja sitten ruoskia :whip: itseään dietillä vai toisinpäin? Pitäisikö syödä salipäivinä hyvin ja paljon, ja sitten lepopäivinä olla syömättä? Kun tuossa lueskelin että se painon pudotus ja lihasten hankinta samaan aikaan on aika mahdoton juttu... Ja jos tuohon viikon "ohjelmaan" on sanomista niin neuvoja otetaan vastaan. Aika vaikeita asioita sanon minä.
Ps. Jos kesäksi saisi vähän läskiä pois ja lihasta tilalle...edes vähän.
Salilla teen jokaiselle lihasryhmälle ainakin 3 eri liikettä ja yleensä joku 3x10.
Ma=Rinta & Hauis
Ke=Hartiat & Ojentajat
Pe=Selkä
Su=Jalat
Vatsat pari kertaa viikossa ja ranteet kerran.
Elikkäs pitäisikö lopettaa toi ruuan kanssa pihtailu ja keskittyä siihen salilla käymiseen ja syödä paljon vai kuinka sitä muotoa tähän vartaloon oikein alkaisin hankkimaan?? Nyt kun on sitä ylimääräistä vähän joka puolella niin ensin hullua treeniä pari kuukautta ja sitten ruoskia :whip: itseään dietillä vai toisinpäin? Pitäisikö syödä salipäivinä hyvin ja paljon, ja sitten lepopäivinä olla syömättä? Kun tuossa lueskelin että se painon pudotus ja lihasten hankinta samaan aikaan on aika mahdoton juttu... Ja jos tuohon viikon "ohjelmaan" on sanomista niin neuvoja otetaan vastaan. Aika vaikeita asioita sanon minä.
Ps. Jos kesäksi saisi vähän läskiä pois ja lihasta tilalle...edes vähän.