Nettipedofiilit ja nykyajan chat-kulttuuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus 13-vuotiaana tuli pyörittyä chäteissä...tyttö innostui web-kamerasta siskonsa kanssa...Web-kameran kautta he tanssivat ja vilauttelivat näitä paikkoja...Hameen alta kuvattiin ynnä muuta...Sammutin web-kameran

:offtopic: WTF :confused: 13v jätkä saa actionia ensimmäistä kertaa eläessään. Reaktio: sammuttaa nettikameran ja moralisoi työtille. Aika tarkistaa seksuaalinen suuntautuminen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: WTF :confused: 13v jätkä saa actionia ensimmäistä kertaa eläessään. Reaktio: sammuttaa nettikameran ja moralisoi työtille. Aika tarkistaa seksuaalinen suuntautuminen :D

Aika paha :hyvä:. Jos tää kaveri vaan säikähti mirriä? :wtf::D

On se kyllä aika helvetin hämmentävä kokemus, kun nuorena poikana näkee kys. toimintaa ensi kertaa. Olisiko sitten pitänyt vaan todeta, että "jes! actionia ensimmäisen kerran. lähetänpä heille webbiksen kautta kuvaa, jossa hinkkaan domino-keksiä pippeliini".

Eikä se kyllä vaikuta kovin terveeltä, kun tuon ikäisenä pitää itseänsä hinkata kameran edessä. Eiköhän se oman ikäisten poikien treffaaminen olisi terveempää? Entä, jos ensi kerralla he hinkkaavat webbiksen kautta sinulle? Kumpi kiihottuu enemmän?

Ai onks sitä muuallakin.:jahas:

Enpä ikinä ole seuraa netistä hakenut. Viittasin lähinnä tohon, että menit lukkoon kun alko tussua näytöllä vilahdella:
On se kyllä aika helvetin hämmentävä kokemus, kun nuorena poikana näkee kys. toimintaa ensi kertaa.

Ai onks sitä muuallakin.:jahas:

Enpä ikinä ole seuraa netistä hakenut. Viittasin lähinnä tohon, että menit lukkoon kun alko tussua näytöllä vilahdella:

Lähinnä menin lukkoon siinä, että lapsia hyppii ruudulla. Mistä lähtien on ollut hyväksi, että 11-vuotiaat tytöt, pojat, panseksuaalit ja muut hyppivät alasti web-kameran edessä, sen sijaan, että hakisivat sitä paljasta ihoa vaikkapa samanikäisistä ihmisistä? Kyllähän nyt sitä pillua saa toivoa vaikka kuolinpäivään asti, mutta muna kädessä karvattomien pikkutyttöjen vilkuilu on sitten luonnollista ehkäpä vain pedofiileille ja arabialaisille. Itseäni lähinnä pelotti se, että tyttöjä ei edes kiinnostanut ikäni ja silti vain hyppelivät ruudulla... Mitä kaikkea tuollaiset tapaukset yleensä keksivät seuraavaksi?

Kyllä ainakin pienten tyttöjen turvallinen lapsuus meinaa mulle enemmän kuin omat siemensyöksyni.

Lähinnä menin lukkoon siinä, että lapsia hyppii ruudulla. Mistä lähtien on ollut hyväksi, että 11-vuotiaat tytöt

Ai oliko web-kameran edessä olleet 11-vuotiaita? Sittenhän se onkin asia erikseen. Luulin että samanikäisiä oli, mutta taisitpa puhuakin nuoremmista.

Toi ei kyllä tullut mulle mieleen kun olin 13v :D

No, sitä on sitten turha ihmetellä, että miksi 11-vuotiaat tytöt joutuvat 50-vuotiaan papan syliin.

nyt on nii kamalaa selittelyä, senkin pikku hhhhhhoooo... :dance:

Anteeksi mitä?

Oisi varmaan pitänyt sitten vetää käteen silloin aikoinaan ja kannustaa tyttöjä vastaavanlaiseen toimintaan jatkossa, sen sijaan, että hakisivat seuraa omanikäisistä pojista, niin maailma olisi näköjään parempi. Mitä väliä sillä on, että keille tytöt strippaavat, kunhan saa halvat runkut :rolleyes:

Toi ei kyllä tullut mulle mieleen kun olin 13v :D

Niin no, joillekkin saattaa tulla. En itse ainakaan 13-vuotiaana enää mikään täysin ajattelematon kaveri ollut. Mutta mä oonkin niin fiksu tyyppi ;)
No joo, mutta kyllä oikeesti toi Lompocin reaktio tilanteeseen on vähintäänkin ymmärrettävä ja mun mielestä kunniotettava, jos se perustui tuollaiseen moraaliseen ajatteluun eikä ainoastaan säikähdykseen.:thumbs:

Tuossa tilanteessa olisin mäkin sulkenut kameran, tai todennäköisemmin koko koneen heti. En siksi, etteikö tyttöset ois kiinnostanut, vaan siksi, että äiskä saattaisi nähdä ja se olis ollut pikku hooceen menoa.

Niin no, joillekkin saattaa tulla. En itse ainakaan 13-vuotiaana enää mikään täysin ajattelematon kaveri ollut. Mutta mä oonkin niin fiksu tyyppi ;)
No joo, mutta kyllä oikeesti toi Lompocin reaktio tilanteeseen on vähintäänkin ymmärrettävä ja mun mielestä kunniotettava, jos se perustui tuollaiseen moraaliseen ajatteluun eikä ainoastaan säikähdykseen.:thumbs:

Kiitokset tuesta. Aika moni lähti sillä linjalle, että "lol. jätkä pelkää mirriä", josta ei todellakaan ollut kyse...

Kiitokset tuesta. Aika moni lähti sillä linjalle, että "lol. jätkä pelkää mirriä", josta ei todellakaan ollut kyse...

Joo ei mitään. Linjaus tosiaan tuntui olevan vähän tuollainen. Kuten myös tällainen linjaus:Kukaan 13-vuotias ei voi tehdä tuossa tilanteessa niin järkyttävää tekoa, että oikesti sammuttaisi tietokoneelta näkyvät 11wee kissat ja antaisi sen pilin olla siellä housuissa. Tai "Ei kukaan 13-vuotias voi siinä iässä olla jo omilla aivoillaan ajatteleva, kun en mäkään ollut!!"

Onhan tuo ollut aina tiedossa että sairaita paskiaisia on olemassa mutta vähän kyllä yllätti tuo määrä ja se että tosiaan 99% yhteydenotoista on tuollaista lasten ahdistelua.

Tosin omaakin kokemusta on yläasteajoilta jolloin tuli jotain jippiin biljardia pelattua tylsyyksissään koulussa. Siellä sitten aina jotkut kanssapelaajat alkoivat kysellä oonko tyttö vai poika jos vastasin todenmukaisesti niin loppu pelit siihen. :jahas:

Pakko kyllä kertoa tämä tarina. Tuli nimittäin opiskeluaikoina kaverin kanssa tehtyä kunnon koijaus. Kaverin kanssa tahallaan tylsyyksissään esitettiin chatissa pikkutyttöä tarkoituksena pelotella pedofiileja. Juteltiin mukavia ja onnistuttiin esittämään aika hyvin vähän epäilevää tyttöä joka sitten myöhemmin "alkoi luottaa" tyyppiin. Noin tunnin keskustelun jälkeen sitten annettiin pedofiilin ymmärtää että se on luotettava tyyppi ja haluttaisiin tavata se lähiaikoina. Sovittiin sitten tapaaminen huomiselle iltapäivälle. Pyydettiin sitten sen puhelinnumero että voidaan soittaa että löydetään varmasti toisemme tapaamispaikalla. Selvitettiin kyseisen liittymän omistajan tiedot finderistä. Sitten kaiken pokerinaamani kooten soitin sille "Rikospoliisista päivää. Älä sulje puhelinta. Sinua Pertti Pedofiilia epäillään chatissa lasten houkuttelusta seksuaaliseen kanssakäymiseen. Poliisi on tietoinen touhuistasi ja sinun tulee saapua huomenna kello 12.00 kuulusteltavaksi kotikaupunkisi poliisiasemalle. Joko saavutte itse tai laitamme haun päälle ja se vaikeuttaa asemaasi jos et ole yhteistyöhaluinen." Toivottavasti meni täydestä ja :david: pedofiili menisi tunnustamaan poliisiasemalle :kippis1: Valitettavasti lopputulosta ei saatu koskaan tietää menikö se...

Pakko kyllä kertoa tämä tarina. Tuli nimittäin opiskeluaikoina kaverin kanssa tehtyä kunnon koijaus. Kaverin kanssa tahallaan tylsyyksissään esitettiin chatissa pikkutyttöä tarkoituksena pelotella pedofiileja. Juteltiin mukavia ja onnistuttiin esittämään aika hyvin vähän epäilevää tyttöä joka sitten myöhemmin "alkoi luottaa" tyyppiin. Noin tunnin keskustelun jälkeen sitten annettiin pedofiilin ymmärtää että se on luotettava tyyppi ja haluttaisiin tavata se lähiaikoina. Sovittiin sitten tapaaminen huomiselle iltapäivälle. Pyydettiin sitten sen puhelinnumero että voidaan soittaa että löydetään varmasti toisemme tapaamispaikalla. Selvitettiin kyseisen liittymän omistajan tiedot finderistä. Sitten kaiken pokerinaamani kooten soitin sille "Rikospoliisista päivää. Älä sulje puhelinta. Sinua Pertti Pedofiilia epäillään chatissa lasten houkuttelusta seksuaaliseen kanssakäymiseen. Poliisi on tietoinen touhuistasi ja sinun tulee saapua huomenna kello 12.00 kuulusteltavaksi kotikaupunkisi poliisiasemalle. Joko saavutte itse tai laitamme haun päälle ja se vaikeuttaa asemaasi jos et ole yhteistyöhaluinen." Toivottavasti meni täydestä ja :david: pedofiili menisi tunnustamaan poliisiasemalle :kippis1: Valitettavasti lopputulosta ei saatu koskaan tietää menikö se...

Hehee. Toihan oli hyvä temppu :)

:offtopic:

Hyvä temppu mutta ois voinut käydä huonostikkin sillä poliisina esiintyvä tavis syyllistyy:

9 § (24.7.1998/563) Virkavallan anastus. Joka toista erehdyttääkseen ilman lakiin perustuvaa oikeutta ryhtyy toimeen, jonka vain julkista valtaa käyttävä toimivaltainen viranomainen saa tehdä, tai muuten esiintyy virkatehtävässä olevana julkista valtaa käyttävänä virkamiehenä,

on tuomittava virkavallan anastuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Hyvä temppu mutta ois voinut käydä huonostikkin sillä poliisina esiintyvä tavis syyllistyy:

9 § (24.7.1998/563) Virkavallan anastus. Joka toista erehdyttääkseen ilman lakiin perustuvaa oikeutta ryhtyy toimeen, jonka vain julkista valtaa käyttävä toimivaltainen viranomainen saa tehdä, tai muuten esiintyy virkatehtävässä olevana julkista valtaa käyttävänä virkamiehenä,

on tuomittava virkavallan anastuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Jes, Suomen lainsäädännön mukaan minä luultavasti saisin pahemman tuomion tuosta puhelinsoitosta kuin se chattipedofiili jota koijattiin :david: Mutta henkilökohtaisesti ainakin uskon kyllä että hyvä tarkoitus pyhittää keinot :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom