Nettipedofiilit ja nykyajan chat-kulttuuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
En nyt tuohon pedofiili-asiaan muuta sano kuin että sairasta on ja maailma menee päin helvettiä muutenkin jne, mutta pakko sanoa että chateissa ja muissa keskustelujärjestelmissä ei ole mitään vikaa vaan käyttäjissä. Kohta on melkeenpä sama sanooko että pyörii tsäteissä vai liimaako pedofiili-tarran otsaan. Suurin osa chat-keskusteluista on kuitenkin sitä ihan normaalia paskanjauhamista. :D

Mutta onko tuollainen normaali 12-vuotias niin tyhmä että esim. lähtee jonkun enemmän tai vähemmän tuntemattoman miehen asunnolle "mallikuvauksiin"? Ei saatana...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
12- vuotias on vielä lapsi.. kyllä noi sairaat ihmiset pystyy lapsen mieltä käsittelemään!

Loggasin Suomi24 palstalle äksen. Niminä käytin jotain anna10 ja tyttö99 nimiä. Koko ajan paukkui ruudulle viestiä. Aika suoraan kysyttiin että haluaako nähdä mulkkua ja että sormetanko kameralle. Yhdelle sanoin että sun IP numeros jää suomi24:n koneelle logiin ja että poliisi kerää sen sieltä sitten. Meni 2s ja kaveri häipyi chätistä. Varmaan poltti koneensa ja hautasi monitorin takapihalle. Nyt sovittelee jo tekoviiksiä Helsinki-Vantaan miestenhuoneessa lentolippu taskussa :D

Sanoin samat sanat nimimerkille GoMetal (joku punttaaja?...ei kai vaan täältä?) Tämä alkoi vittuilemaan että 10s välein vaihtuu IP numerot eikä hänelle mitään voida, hahaa. Voi vittu kun olisi "fist" nappula tuossa entterin yläpuolella, voisi etänyrkittää pellejä.

Mutta miten helppoa olisi narauttaa noita pedoja!!!!!! Mulla meni 5min ja jo oli ruutu täynnä nimimerkkejä. Suomi24:lla on IP. Miksei mitään tehdä?!? Ei ylläpidon tarvi mitään suodattaa. Riittää jos käyttäjillä olisi joku hälytysnappi käytössä. Sillä voisi saada jonkun moden seuraamaan salaa keskustelua ja puuttumaan asiaan.

Valtaosa väitti olevansa 17v. Olisko niin että ovat susirumia eikä vakoa irtoa omasta ikäluokasta. Sitten yritetään alle 10v.

Ei kannata ainakaan vetää mtn hirveitä johtopäätöksiä siitä että jonkun nimimerkki on GoMetal, eli sama kuin täällä, koska feikata voi vaikka laittamalla alaviivan, välilyönnin, pisteen tms nimen perään [eikä sitä kaikki tajua, rekatut on värillisillä nimillä, rekkaamattomat mustalla] eli sitä voi melkein sellaisenaan käyttää kuka tahansa, joko tahallaan tai tietämättään. Oma nimeni on rekisteröity about kaikkialla, mutta etenkin Suomi24 muutamat häiriköt esiintyvät minuna laittaen nimeni perään esim .-merkin ja niin sitä vaan 99% äijistä alkaa privaamaan mua kun se feikki tarjoaa suuseksiä ym privaan... Eivät tajua eroa ennenkuin itse siitä sanon.

Mitä muuta tulee tuohon että samantien tulee tarjouksia, niin kaikki eivät edes tajua että se numero on juuri syntymävuosi [kaikki eivät laita syntymävuottaan vaan muuten vain numeroita jne] ja monet noista nettiseksin ym hakijoista vaan floodaamalla copypasteavat samoja ehdotuksia kaikille keiden nimi voisi olla naisen nimimerkki.

Eri asia onkin sitten se jos keskustelu jatkuu edelleen sen jälkeen kun on selvennetty että on reilusti alaikäinen.

Loggasin Suomi24 palstalle äksen. Niminä käytin jotain anna10 ja tyttö99 nimiä.

Tosi uskottavaa. Ainakaan kovin moni ei taida ihan heti yhdistää noita ikään. Tuollainen -99 ois niinku tänä syksynä aloittanu ensimmäisen luokan ja varmasti osaavat jo kirjoittaa sujuvasti. Ja itse tunnen heti useampia henkilöitä, jotka käyttävät tuota lukua "10" nickin perässä ja kenelläkään se ei ikä ole. Eiköhän suurin osa, ellei kaikki, olleet ihan normaaleja vonkaajia.

Tosi uskottavaa. Ainakaan kovin moni ei taida ihan heti yhdistää noita ikään. Tuollainen -99 ois niinku tänä syksynä aloittanu ensimmäisen luokan ja varmasti osaavat jo kirjoittaa sujuvasti. Ja itse tunnen heti useampia henkilöitä, jotka käyttävät tuota lukua "10" nickin perässä ja kenelläkään se ei ikä ole. Eiköhän suurin osa, ellei kaikki, olleet ihan normaaleja vonkaajia.

"tosi uskottavaa"?! wtf? :jahas: Kokeile itse. Minä kokeilin jo. Ja vaimo istui vieressä ja voi todistaa. En tiedä mikä sun käsitys on normaalista vonkauksesta, mutta harvoin kysellään suoraan että mitä sulla on päällä ja että onko sulla hammasraudat. Jos joku pistää numeron nimimerkkinsä perään, niin hyvä lähtökohta on että a) se on ikä tai b) se on syntymävuosi. Jälkimmäinen on fiksumpi, kun ei tarvi päivittää joka vuosi. Kuten esim. meikällä.

Se GoMetal ei ollut rekattu nimmari. Enkä siis edes tunne ketään GoMetal nimimerkkiä, joten en ole nyt heittelemässä skeidaa. Muistelin vain nähneeni tuon nimen jossain punttivehkeiden yhteydessä, ja siitä päättelin että josko kaveri olisi joku saliheebo. 100% fakta on se että tuolla nikillä pedoiltiin ahkerasti. Palstalla jossa ehtoina oli alle 16 ikä (paitti tietty meikä oli yli, mutta se suotakoon tieteen nimissä).

No älkää uskoko. Tiedä vaikka saisin kicksit tämmöisestä valehtelusta. Kokeilkaa itse. Josko mieli muuttuisi.

p.s. aihe on sikäli itselle herkkä, kun omasta takaa on parivuotias likka. Chätin GoMetal olisi omalla kohdalla GoSairaala jos omaan sukuuni sekaantuisi :curs:

Eiköhän suurin osa, ellei kaikki, olleet ihan normaaleja vonkaajia.

Niin, mitä sitten on "normaali vonkaus"? Vaikka puhuttaisiin pelkästään aikuisista, ei mielestäni henkilökohtaisiin asioihin ja fantasioihin/perversioihin liittyvä ehdottelu ventovieraille kuulu mihinkään normaaliin kanssakäymiseen netin ulkopuolella. Lasten ei moista tarvitsisi missään kuulla tai nähdä.
Ircci/chattimaailma on tehnyt juuri tuollaisesta ala-arvoisesta kielenkäytöstä ja toisen ihmisen loukkaamisesta lasten ja nuortenkin keskuudessa yleisesti "hauskaa" ja hyväksyttyä.
Tämä viesti taasen lisäsi omaa mainettani vinkujana ja hurskastelijana.. ;)

"tosi uskottavaa"?! wtf? :jahas: Kokeile itse. Minä kokeilin jo. Ja vaimo istui vieressä ja voi todistaa. En tiedä mikä sun käsitys on normaalista vonkauksesta, mutta harvoin kysellään suoraan että mitä sulla on päällä ja että onko sulla hammasraudat. Jos joku pistää numeron nimimerkkinsä perään, niin hyvä lähtökohta on että a) se on ikä tai b) se on syntymävuosi. Jälkimmäinen on fiksumpi, kun ei tarvi päivittää joka vuosi. Kuten esim. meikällä.

Lähinnä viittasin siihen että tosi uskottavasti oli pedofiilejä ne jotka vonkas. Ja aika useinhan se numero on ikä. Mutta harvempi 7 vee vielä osaa käyttää konetta ja eiköhän automaattisesti oleteta tuollaisten numerojen kohdalla että kyse on jostain muusta kuin iästä. Eli tuollaisen *99 nickin suhteen ei taida juuri kukaan oletttaa että kyse olisi iästä. Eikä myöskään tuo 10 ole mikään kovin uskottava iäksi varsinkin jos tulee vähänkin aikuismaista tekstiä. Ja todellakin 10 numero lienee suhteellisen yleinen nickien perässä. Siis toisin sanoen tuo sun testisi ei tainnut osoittaa mitään. Ainoastaan sen, että jo asian käsittely vie useammalta aikuiselta suhteellisuudentajun ja aihetta aletaan käsittelemään tunteilla eikä älyllä.

Misanthrop sanoi:
Niin, mitä sitten on "normaali vonkaus"? Vaikka puhuttaisiin pelkästään aikuisista, ei mielestäni henkilökohtaisiin asioihin ja fantasioihin/perversioihin liittyvä ehdottelu ventovieraille kuulu mihinkään normaaliin kanssakäymiseen netin ulkopuolella. Lasten ei moista tarvitsisi missään kuulla tai nähdä.
Ircci/chattimaailma on tehnyt juuri tuollaisesta ala-arvoisesta kielenkäytöstä ja toisen ihmisen loukkaamisesta lasten ja nuortenkin keskuudessa yleisesti "hauskaa" ja hyväksyttyä.
Tämä viesti taasen lisäsi omaa mainettani vinkujana ja hurskastelijana..

Tämähän ei taas liity aiheeseen mitenkään. Ja tässä kontekstissa tuollainen vonkaus on todellakin normaalia(ja oletan että kukaan vonkaaja ei olettanut vongattavan oikeasti olevan 7vee). Eli siihen ei liity mitään rikollista tai edes moraalisesti arveluttavaa. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä onko se kohteliasta, mutta tämän ketjun aihe se ei ole.

Eli siihen ei liity mitään rikollista tai edes moraalisesti arveluttavaa. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä onko se kohteliasta, mutta tämän ketjun aihe se ei ole.

Seksuaalinen häirintä on kyllä ihan lainvastaista ja myös erittäin epämoraalista. Varsinkin kun nuorten palstalla alkaa alle 20s kanavallaoloaikana tippumaan privaviestiä "moi onko sulla hammasraudat mitä sulla on päällä" ja "haluutko nähdä mun sykkivää?". Suosittelen sullekin että käyt ihan itse katsomassa, etkä oleta mitään.

Seksuaalinen häirintä on kyllä ihan lainvastaista ja myös erittäin epämoraalista. Varsinkin kun nuorten palstalla alkaa alle 20s kanavallaoloaikana tippumaan privaviestiä "moi onko sulla hammasraudat mitä sulla on päällä" ja "haluutko nähdä mun sykkivää?". Suosittelen sullekin että käyt ihan itse katsomassa, etkä oleta mitään.

Varmasti täyttääkin seksuaalisen häirinnän merkit, jos käy ehdotelemassa jossain chatissa. Ja myöskään moraalitonta tuo ei mielestäni ole. Reilu pelihän se on, jos kysyy suoraan haluaako nähdä mulkun. Jos ei kiinnosta, niin sanoo "en halua" ja jos sen jälkeen jankuttaa, niin menee jo ehkä vähän epäkohteliaaksi. Tosin osalle naisista tuo jankuttaminen toimii, kun he kiinnostuvat vasta sitten kun tuntevat itsensä halutuiksi. Eli oikealla tavalla jankuttaminen voi olla joskus vähän käytännön sanelema pakko ja sitä on turha valittaa. Niitä joita se häiritsee, niin lätkikööt ignoret päälle. Moraalitonta mielestäni on vasta, kun valehtelemalla aletaan vonkaamaan pesää ja katteettomilla lupauksilla. Tietenkin sekin sitten on moraalitonta, jos oikeasti on kyse pedofiliasta, mutta en nyt itse näitä vonkaajia pedofiileiksi menisi syyttämään noilla tiedoilla ja lähden siitä ne luuli vonkaavansa jotain annaa joka on kympin arvoinen tms. eikä 10 vee.

Tämä viesti taasen lisäsi omaa mainettani vinkujana ja hurskastelijana.. ;)

Normaali vonkaus on sitä, kun mennään sanomaan naisille (vapaa tai varattu) esim. "anna pillua huora!" tai "suikkii bebaa! suikkii bebaa!", mieluiten vielä kouraistaan. Tämän jälkeen voi vielä kysyä hintaa. Miehellä tai poikaystävällä ei ole luonnollisesti ole tilanteessa mitään oikeuksia reagoida edes ääntään korottamalla. Nämä on usein juuri niitä samoja runkkuja, jotka vonkaavat netissä ja parin paukun jälkeen tekevät samaa myös livenä. Netissä ei haittaa vaikka "uhriksi" sattuisi joku pikku-lapsi (jotka muuten osaavat käyttää koneita jo yllättävän nuorina tänäpäivänä). Sitä voi miettiä miten 10v. tyttö tai poika reagoi siihen kun ruutuun ilmestyy tekstiä tyyliin: "Moi! Mä haluan nussia sua perseeseen silleen et sua sattuu ja susta tulee verta. Sit mä läpsin sua siinä samalla ja lopuks kusen sun päälle." Voi olla lapsella hiukan käsittelemistä. On se vaan vitun hienoa nykypäivänä. Kuulin justiinsa, 30v. tyypistä (työtön, narkkari ja pikkurosvo), joka leuhkii panneensa 13v. tytön paksuksi ja saanneensa vain ehdollista. Oli muuten hakenut tyttöä koulusta autolla. Miten vitussa kukaan ei puutu edes siihen kun nämä saatanan paskat hakevat lapsia ala- ja yläasteen pihoilta autoilla!?!

Ja myöskään moraalitonta tuo ei mielestäni ole. Reilu pelihän se on, jos kysyy suoraan haluaako nähdä mulkun. Jos ei kiinnosta, niin sanoo "en halua" ja jos sen jälkeen jankuttaa, niin menee jo ehkä vähän epäkohteliaaksi.

Nyt on kyse LAPSILLE tarkoitetuista chateista, ja toi on sun mielestä ihan ok ja reilu peli?

Ei jeesus minkälaisia ihmisiä sitä on nykyään olemassa, noi pervot pitäisi ampua! ihan oikeasti mä en ymmärrä suoria ehdotuksia lapsille chateissa, miten ne voi olla laillisia, en kyllä sen puolin tajua suoria ehdotuksia kellekkään, aika mautonta IMO. mutta mä oonki tällänen konservatiivinen vanha kalkkis..

Nyt on kyse LAPSILLE tarkoitetuista chateista, ja toi on sun mielestä ihan ok ja reilu peli?

Noissa artikkeleissa mitkä ovat etusivulla, puhutaan alle 18 vuotiaille tarkoitetuista. Eiköhän sitä pitäisi puhua nuorille/teineille tarkoitetuista, ellei halua käyttää mahdollisimman provosoivaa kieltä. Ja noissa posteissa mihin vastasin ei määritelty mihin chattiin on menty.

Jaa näköjään unohtui tarkentaa. Eli loggasin Suomi24 nuoret-kanavalle. En siis +30-näyttäkää-peenistä kanavalle :D

No ok.. Tuo tietenki jonku verran vie asiaa kyseenalaisempaan suuntaan että onko ehdottelu ok, mutta kannattaa siellä muistaa että ne ehdottelijat on jotain teinejä yleensä ja sen takia puhe ja kielenkäyttö ei ole ehkä kovin kypsää.

Jokainen tekee omat johtopäätöksensä.

Joskus 13-vuotiaana tuli pyörittyä chäteissä. Juttelin mukavia erään pari vuotta nuoremman tytön kanssa. HUOM. ei mitään seksiin viittaavaa siis :D. Lopulta vaihdoimme meseosoitteet keskenämme.

Seuraavalla kerralla juttelimme mesessä musiikista ja muista turhanpäivisistä asioista. Toinen kerta meni jo vähintääkin hämmentäväksi; tyttö innostui web-kamerasta siskonsa kanssa. Web-kameran kautta he tanssivat ja vilauttelivat näitä paikkoja, mistä pedofiilit innostuisivat. Hameen alta kuvattiin ynnä muuta... Sammutin web-kameran ja kerroin heille, että etsisivät samanikäisiä poikia koulusta/harrastuksista, mutta ei netistä!! Sen jälkeen en enää tavannutkaan näitä sisaruksia.

Muistan tässä taanoin Ilta-Sanomat tai joku vastaava media teki testin esittämällä pikkupoikia ja tyttöjä netin keskustelupalstoilla, ja kyllä sieltä lyhyellä aikavälillä aika monta selvästi vähintäänkin eipäilyttävää seuranhakijaa löytyi. Näihin pitäisi puuttua ankarammin, jottei netti menisi yhtään sairaammaksi paikaksi, juurihan uutisoitiin että Espanjassa pidätettiin 60 ihmistä laittoman materiaalin omistamisen takia.

Näin internetin aikakaudella yhä useampi jolla on taipumuksia pedofiliaan löytää materiaalia ja juttuseuraa, jolloin näiden videoiden ja kuvien ottaminen lisääntyy ja samalla lasten hyväksikäyttö. Kun Suomessakin panostettaisiin lisää tähän,eivät namusedät uskaltaisi niin ahnaasti temppuilla. Toisaalta se on vaikeaa kun poliisi ei saa haukutella rikokseen, ehkäpä chattien pitäisi valvoa paremmin keskusteluja ja ilmoittaa heti poliisille mistä ip osoitteesta käsin lähentelyä ja pervoilua on harrastettu.

Joku pakkiksen kovista bodareista vois sopia nimimerkillä sexy-bebeh-96 tapaamisen jonnekkin paikalle, minne tämä toinen pervo haluaa. Sitten voitaisiin tehdä Chris Hansenit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom