Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trapped oli ihan ok, jotenkin loppua kohden kävi ehkä vähän tylsäksi ja se totuus kaiken takana oli aika meh, ei pysty sanoon muuta spoilaamatta.Trapped on todella kova islantilainen sarja.
Generation Iron 2 on myös Netflixissä nyt.
Mun kommentti on kanssa annettu kesken sarjan kattomisen. Välissä pukkaa tylsyyttä peliin. Alun itsensiteetti pikkasen katoaa.Trapped oli ihan ok, jotenkin loppua kohden kävi ehkä vähän tylsäksi ja se totuus kaiken takana oli aika meh, ei pysty sanoon muuta spoilaamatta.
Mindhunter 5/5
No sehän siinä on tarkotuskin terveisin 90 luvun lapsi.Sori, mutta näin -70luvun lapsena Stranger Things oli aivan kauheata -80 luvun retro kuraa.....
Voin suositella kans tätä. Eli jenkki-dokumentaristi ja pyöräilijä lähtee itse kokeilemaan Lance Armstrong -tyyppistä ohjelmaa, millä saisi parannettua tuloksia jäämättä testeissä kiinni. Hän saa tähän venäläisen avustajan ja sitä kautta joutuukin keskelle tuota Venäjän doping-skandaalia.Kattokaa Icarus- käry. Venäjän doping jutuista. Miten uskottava toi on. Jotenki.. tuntuu vähän överiltä. Meno on kun salaliitto leffasta.
Voin suositella kans tätä. Eli jenkki-dokumentaristi ja pyöräilijä lähtee itse kokeilemaan Lance Armstrong -tyyppistä ohjelmaa, millä saisi parannettua tuloksia jäämättä testeissä kiinni. Hän saa tähän venäläisen avustajan ja sitä kautta joutuukin keskelle tuota Venäjän doping-skandaalia.
Eräs Netflixin parhaista sarjoista on mun mielestä Black Mirror. Ne ovat kaikki erillisiä jaksoja, kuvaavat melko tuttua maailmaa, mutta lähitulevaisuutta, jossa uusi teknologia on aina muttanut jotain oleellista. Tarinat ovat välillä hieman outoja ja lopuissa on hyviä ylläreitä. Laatutyötä, mutta jaksoja on tosi vähän.
3 kautta ja yhteensä 13 jaksoa on ja seuraavat 6kpl pitäisi olla piakkoin tulossa. Mutta joo, nää tosiaan antaa ajateltavaa ja jää mieleen helposti pyörimään. Silti ite katoin nuo kaikki putkeen maratonina :D.Eikös tuolla jo useampi kausi ole tarjolla...no ainakin kaksi mutta jotenkin tuntuu, että niissä on enemmän pureskeltavaa kuin normisarjoissa, kun tässä kaikki alkaa joka jakso ikään kuin alusta. Ei pysty ihan puolella silmällä torkkumaan jaksoja läpi.
Mielestäni Netflixin valikoima on aika suppea varsinkin elokuvien suhteen. Mutta koukuttavia sarjoja sieltä löytyy kyllä!
10h 44min päästäMoneltakohan stranger things tulee huomenna netflixiin?