Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trapped on todella kova islantilainen sarja.

Generation Iron 2 on myös Netflixissä nyt.

Trapped on todella kova islantilainen sarja.

Generation Iron 2 on myös Netflixissä nyt.
Trapped oli ihan ok, jotenkin loppua kohden kävi ehkä vähän tylsäksi ja se totuus kaiken takana oli aika meh, ei pysty sanoon muuta spoilaamatta.

Trapped oli ihan ok, jotenkin loppua kohden kävi ehkä vähän tylsäksi ja se totuus kaiken takana oli aika meh, ei pysty sanoon muuta spoilaamatta.
Mun kommentti on kanssa annettu kesken sarjan kattomisen. Välissä pukkaa tylsyyttä peliin. Alun itsensiteetti pikkasen katoaa.

Aika köyhää on loppuen lopuksi Netflixin tarjonta himokatsojalle. Nyt "uutena" on tullut sarjoja ja elokuvia, mitkä katsoin jo sieltä parivuotta sitten.

Onhan tuo suomen Netflix melkoisen käsi, etenkin leffatarjonnan osalta. Paljon paremmin leffojen katseluun toimii mm. Viaplay, ja siellä saa sitten jo tosi tuoreita vuokraamalla jos ei kk-maksun leffat riitä.

Yllätyin tosin nyt siitä Netflixissä, että sinne oli ilmestynyt sarja Lucifer. Eikä vain luokkaa ensimmäinen kausi, vaan siellä oli jopa nyt jenkeissä meneillään olevan kolmannen tuotantokauden eka jakso. Jakso tuli jenkeissä vasta viime viikolla. Lucifer on ollut omaan makuun ihan toimiva CSI tyyppinen aivot narikkaan viihdettä, omalla twistillä.

Parasta on mun mielestä kun HBO ja Netflix myös hankkii oikeudet muiden kanavien sarjoihin, ja siis hyvällä aikataululla. Kummakin oman tarjonnan ulkopuolelle jää niin paljon sarjoja mitä sitten täällä ei usein näe ilman vuosien viivettä.

Edellä olikin jo mainittu Lucifer -sarja, joka on myös omasta mielestä oikein hyvä. Ja hienoa, että Netflix näyttää kolmatta kautta lähes jenkkitahtiin.

Ensi kuussa (todennäköisesti) alkaa Punisher, joka vaikuttaa lupaavalta.

Itse odotan suurella mielenkiinnolla "The Witcher" -sarjaa, joka perustuu Witcher -kirjasarjaan ja tuotantotiimiä on konsultoimassa kirjailija itse, Andrzej Sapkowski. Huhujen mukaan myös Witcher -pelisarjaan sävellykset tehnyt Mikolai Stroinski olisi mukana tekemässä musiikkeja myös TV -sarjaan. Tässä sarjassa ja Witcher -maailmassa on todella paljon potentiaalia nousta loistavaksi TV -sarjaksi.

^
Muistuttaa etäisesti Silence of the Lambs.
Mad Men with serial killers. Theron ja Fincher tuottajina. Pari jaksoa jäljellä. Loistava sarja.

Kattokaa Icarus- käry. Venäjän doping jutuista. Miten uskottava toi on. Jotenki.. tuntuu vähän överiltä. Meno on kun salaliitto leffasta.
Voin suositella kans tätä. Eli jenkki-dokumentaristi ja pyöräilijä lähtee itse kokeilemaan Lance Armstrong -tyyppistä ohjelmaa, millä saisi parannettua tuloksia jäämättä testeissä kiinni. Hän saa tähän venäläisen avustajan ja sitä kautta joutuukin keskelle tuota Venäjän doping-skandaalia.

Eräs Netflixin parhaista sarjoista on mun mielestä Black Mirror. Ne ovat kaikki erillisiä jaksoja, kuvaavat melko tuttua maailmaa, mutta lähitulevaisuutta, jossa uusi teknologia on aina muttanut jotain oleellista. Tarinat ovat välillä hieman outoja ja lopuissa on hyviä ylläreitä. Laatutyötä, mutta jaksoja on tosi vähän.

Jep tuo Icarus on loistava dokkari. Ei kerro vain dopingista, vaan myös siitä, kuinka totaalisesti Putinin peukalon alla kaikki venäläiset ovat.

Voin suositella kans tätä. Eli jenkki-dokumentaristi ja pyöräilijä lähtee itse kokeilemaan Lance Armstrong -tyyppistä ohjelmaa, millä saisi parannettua tuloksia jäämättä testeissä kiinni. Hän saa tähän venäläisen avustajan ja sitä kautta joutuukin keskelle tuota Venäjän doping-skandaalia.

Eräs Netflixin parhaista sarjoista on mun mielestä Black Mirror. Ne ovat kaikki erillisiä jaksoja, kuvaavat melko tuttua maailmaa, mutta lähitulevaisuutta, jossa uusi teknologia on aina muttanut jotain oleellista. Tarinat ovat välillä hieman outoja ja lopuissa on hyviä ylläreitä. Laatutyötä, mutta jaksoja on tosi vähän.

Eikös tuolla jo useampi kausi ole tarjolla...no ainakin kaksi mutta jotenkin tuntuu, että niissä on enemmän pureskeltavaa kuin normisarjoissa, kun tässä kaikki alkaa joka jakso ikään kuin alusta. Ei pysty ihan puolella silmällä torkkumaan jaksoja läpi.

Eikös tuolla jo useampi kausi ole tarjolla...no ainakin kaksi mutta jotenkin tuntuu, että niissä on enemmän pureskeltavaa kuin normisarjoissa, kun tässä kaikki alkaa joka jakso ikään kuin alusta. Ei pysty ihan puolella silmällä torkkumaan jaksoja läpi.
3 kautta ja yhteensä 13 jaksoa on ja seuraavat 6kpl pitäisi olla piakkoin tulossa. Mutta joo, nää tosiaan antaa ajateltavaa ja jää mieleen helposti pyörimään. Silti ite katoin nuo kaikki putkeen maratonina :D.

Mielestäni Netflixin valikoima on aika suppea varsinkin elokuvien suhteen. Mutta koukuttavia sarjoja sieltä löytyy kyllä!

Samaa mieltä. Vaikka kuin helvetin usein on käynyt niin että katson että tuo leffa vaikuttaa mielenkiintoiselta, pitäiskö katsoa, tai no käyn ekana imdbssä tarkistamassa leffan ja mitä, pisteet 4,2, ehkä jätänkin katsomatta.. Mutta sarjojen puolesta mielettömän hyvä paikka.

Suositut

Back
Ylös Bottom