Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs se esitti, en pistänyt merkille. En kyllä edes tunne koko hemmoa

Moniko tunnisti sen tohtorisedän? Aika lailla tyypin ulkonäkö muuttunut vanhetessa.

Paul Reiser tosiaan tuttu Aliensista ja Mad About You TV-sarjasta. Painoa tullut noista ajoista lisää samoin kuin Sean "Samwise" Astinillekin.

Eikö tuo ole päinvastoin aivan hemmetin paljon kovempi kuin 1. kausi. Siitä oli joutokäyntiä puolet, tässä tapahtuu ja paljon ja soundtrackkiki parempi.

Mun teki mieli sammuttuu kutos/seiskajaksossa, kun Bon Jovi alko soimaan täysin sille biisille merkityksettömään paikkaan. Tuntu et väkisin koitettu tunkee sinne nykyjonneillekin tuttua "musaa" ja toi oli ihan täysin irrallinen kappale ko. hetkeen. Muuten kyl loistava toi kakkosseasonikin, vähän vaan välillä vitutti se ihmisten tyhmyys. Tiedetään mitä kylässä on tapahtunu ja silti mennään yksin jokapaikkaan jollain pesarilla, vaikka huomattiin ekalla seasonilla, et edes 20 äijää rynkyillä ei saa sitä tapettua.

Onko muilla ollut ongelmia Netflixin kanssa? Itse olen nyt viikot poissa kotoa ja ainakin tabletilla herjannut yhteysvirhettä pari päivää kun yrittää toistaa ohjelmia ja puolison profiiliin vaihtaessa sanoo, että palveluun ei saada yhteyttä.

Tulee vieroitusoireita House of Cardsista...

The ranch 4.osa huomenna. Vituttaa kun Danny Masterson on ilmeisesti menny hölmöilemään ihan huolella. Siitä syystä kirjotetaan ulos,
Feikki-edit. Ylihuomenna.

Jaa, pitääpä varmaan sitten katsoa Bright. Trailerin perusteella ei kauheaa hinkua ollut nähdä, mutta jos nyt useampi sanonut että ihan hyvä.

Tuota Manhunt: Unabomber alotti katsomaan eilen, vaikuttaa varsin hyvältä.
Varsin sopivaa "jatkoa" loistavalle Mindhunterille, joka tuli katsottua aiemmin. Hauska kun Mindhunterissa saman osaston syntyä, eli tässä järjestyksessä hyvä katsoa.

Mä peruin ennen joulua taas Netflixin (kun on niin helppo perua ja aukaista). Pitkiin aikoihin en oo mitään mielenkiintoista löytänyt. Oon kokeillut HBO Nordicia, C Moree ym, mutta kyllä netflix siltikin paras. Nyt olis kyllä koodi Viaplaylle, saisi 3kk katsella ilman, mutta en tiedä onko sielläkään sen ihmeempää matskua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom