Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Netflix kuulemma noin 89mlj. käyttäjää. Paljon rahaa käytettävänä.
Dave Chappelle tais ottaa noista kahdesta keskinkertaisesta standup speciaalista 20 miljoonaan. Kyllä on rahaa joo. Tosin Dave on Jenkeissä melkoinen komedia ikoni.

Kyllä, ja taitaa yksi tulla lisää.
Jos en väärin muista Dave puhui, että oli joskus kuvannut itse(tietenkin iso projekti)
ne kaksi standup speciaalia ja oli "hyllyllä odottamassa". Ei vissiin ollut tarkoitus koskaan julkaista, mutta netflix halusi häneltä standup ja hän antoi ne. Tämä kolmas on sitten ihan netflix varten kuvattu/tehty.

Täytyy nyt todeta, että mulla alkaa olemaan vaikeuksia seuraa kaikkia, mitä Flixi on jo nyt julkaissut ja mitä sieltä on tulossa.
Tavaraa on ihan vitusti ja lisää tulee. Ei kyllä enää voi sano, että ei ole, mitään katottavaa. Tässä yksi mielenkiintoinen lisää.

Olen itse edelleen sitä mieltä että netflixin ei tulisi panostaa määrään vaan laatuun. Suurin osa leffoista ja sarjoista mitä Netflix on tehnyt on ollut aika kehnoja.

Oitnb on kyllä kova. Tykkään. Kattonu viis jaksoo vitos kaudesta. Huomenna THE RANCH!:oujee:

OITNB-Season-1-Promotional-Photos-orange-is-the-new-black-35476412-500-281.jpg

Kattelin parina yönä Ozarkin koko tuotantokauden. Kertoo Chicagolaisperheestä, joka joutuu muuttamaan syrjäkylälle pesemään Meksikolaista huumerahaa. Oli omasta mielestäni hyvä sarja. Toivottavasti tulee jatkoa

Kattelin parina yönä Ozarkin koko tuotantokauden. Kertoo Chicagolaisperheestä, joka joutuu muuttamaan syrjäkylälle pesemään Meksikolaista huumerahaa. Oli omasta mielestäni hyvä sarja. Toivottavasti tulee jatkoa
On kyllä loistava sarja.

Kattokaa Icarus- käry. Venäjän doping jutuista. Miten uskottava toi on. Jotenki.. tuntuu vähän överiltä. Meno on kun salaliitto leffasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom