Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Continuum on ihan hyvä ja viihdyttävä, vaikka onkin aika hömppää ja ehkä hieman nuoremmille suunnattu. Pääosan esittäjä on kuuma, siitä boonusta.

Netflixistä kannattaa tsekata tälläinen kun "The Killing". On hyvä sarja, vaikka onkin remake tanskalaisesta sarjasta. Harmi kun tuota alkuperäistä ei siellä ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pittääpä kattoo. Mutta siis missäköhän toi Forbrydelsen olisi nähtävillä? Haluaa nähdä sen myös, vaikka remake onkin jo katottu.

Jaha. En oikein itse enään harrasta tuota piratismia, kun on Netflixit ja Spotifyt. Tosin en sitä nyt tuomitsekkaan.

Hyviä suosituksia tullut täältä, joten laitan pari sellaista mitä en ole täällä nähnyt.

Everest - sarjaa on kaksi kautta. Paras dokkari mount everestistä mitä oon nähnyt. Melkein parasta mitä Netflixistä oon katsonut.

Silta - ruotsalais tanskalainen rikos-minisarja. Vasta eilen katsoin ekan jakson ja vaikutti hyvältä. Iltaa odottelen, kun saan pojan nukkumaan ja pääsen jatkamaan katsomista.

Itse tykkään katsoa ruotsalaisia poliisi/dekkarisarjoja/elokuvia esim. Wallander, Beck, Johan Falk, Snabba Cash etc. joten olisiko kenelläkään antaa näiden pohjalta suosituksia? Silta on jo menossa (ei ole ruotsalainen, mutta menee tarpeeksi lähelle), mutta löytyykö tuolta muita?

Tuolla olikin mainittu jo BMS eli Blue Mountain State, mutta aivan loistavaa vatsalihastreeniä toi sarja, nauraa sai niin, että vatsat kramppas. Jaksot on sopivan lyhyitä, että kerkee missä välissä vaan kattomaan jakson tai pari. Toinen jota tullut katottua paljon Netflixistä on legendaarinen 24, parhaita sarjoja ikinä.

Alkaa aavistuksen ketuttaa toi Netflixin leffatarjonta. Tuhannen vanhoja B-luokan leffoja valtava määrä. Tuo Orange is the new Black kyllä pelasti, mutta nekin on jo kaikki katottu, voi kun tulis nopeesti uusia jaksoja! Pitää varmaan tsekata toi BMS, en oo pitäny sitä oikeen minään, mutta mikä jottei sitä vilkasis.

Alkaa aavistuksen ketuttaa toi Netflixin leffatarjonta. Tuhannen vanhoja B-luokan leffoja valtava määrä. Tuo Orange is the new Black kyllä pelasti, mutta nekin on jo kaikki katottu, voi kun tulis nopeesti uusia jaksoja! Pitää varmaan tsekata toi BMS, en oo pitäny sitä oikeen minään, mutta mikä jottei sitä vilkasis.

USA dns vaan paalle niin johan loytyy tarjontaa.

Oisko kellään vinkkiä miten saa pelittää Samsungin Smart tv:llä? Vaihdoin jenkki dns:n ja sillä yhdistää, mutta netflix ei aukea. Eli pitääkö tää jotenki kiertää?

Oisko kellään vinkkiä miten saa pelittää Samsungin Smart tv:llä? Vaihdoin jenkki dns:n ja sillä yhdistää, mutta netflix ei aukea. Eli pitääkö tää jotenki kiertää?

googlaa netflix us dns, loytyy parikin sivua missa noita on, jotkut on blokattu netflixin toimesta tai sitten dns on vaan mennyt nurin.

Koitetaas useampaa sitte. Muutaman laitoin jotka ei yhdistäneet nettiin ollenkaan, mutta tämä millä sain netin pelittään niin voi siis olla blokattu netlfixin puolelta? Ilmottelen miten käy :)

Updatea tähän mun säätöön. Tästä voi olla jollekin apuakin, joka Samsungin Smart tv:n omistaa. Eli tohon löytyi seuraavanlaiset ohjeet: Unblock-Us | Setting up Samsung Smart TV/Blu-Ray Play...

Eli Smarthub valikossa pitää näppäillä doom tyyliin iddqd jotta pääsee valitsemaan oman maansa uusiksi. No oli miten oli nyt homma pelittää, ainoana miinuksena, että ei lapsille ole enää suomen kielisiä piirettyjä. :D

Saakohan tuon US dns homman toimimaan android luurissa?

Suositut

Back
Ylös Bottom