Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Vastaan osittain itse itselleni, löysin tällaisen palvelun:

https://www.blockless.com

Tuosta pystyy valitsemaan itse regionin ja vaihtamaan sitä koska vaan. Otin nyt 7 päivän trialin, asetusten tekoon meni noin 3 minuuttia ja heti lähti Kanadan Netflix pelittämään! Kuukausihinta taisi olla tuossa 5 taalaa, taidan hyvin todennäköisesti ottaa tuon trialin jälkeenkin.

Häiritseekö ketään muuta se leffojen ja sarjojen lopussa tuleva ehdotus seuraavasta pätkästä, joka Netflixin mielestä kannattaisi katsoa? Se ilmoitus pamahtaa heti viimeisten tekstitysten/vuorosanojen kadottua ruudusta. Mun mielestä se jotenkin rikkoo sen leffan loppufiiliksen, joissakin leffoissa lähes parasta on lopputekstien musiikki ja sen aikana ihmettely siitä, mitä on tullut katsottua.

Tuosta pystyy valitsemaan itse regionin ja vaihtamaan sitä koska vaan. Otin nyt 7 päivän trialin, asetusten tekoon meni noin 3 minuuttia ja heti lähti Kanadan Netflix pelittämään! Kuukausihinta taisi olla tuossa 5 taalaa, taidan hyvin todennäköisesti ottaa tuon trialin jälkeenkin.

Kätevästi koukuttaa tuo 7 päivän trial, ei yllättäen ollut paluuta. Tuon kun asensi PS3:seen ja käytty vielä jenkkitiliä niin huomaa tosisssaan mitä menettää kaupan puolella. Samoin bravian älytelkkariin tuli helvetisti leffoja ja sarjoja, bravian ylikallis wlan on vain niin helvetin huono että menee diaesitykseksi...

Häiritseekö ketään muuta se leffojen ja sarjojen lopussa tuleva ehdotus seuraavasta pätkästä, joka Netflixin mielestä kannattaisi katsoa? Se ilmoitus pamahtaa heti viimeisten tekstitysten/vuorosanojen kadottua ruudusta. Mun mielestä se jotenkin rikkoo sen leffan loppufiiliksen, joissakin leffoissa lähes parasta on lopputekstien musiikki ja sen aikana ihmettely siitä, mitä on tullut katsottua.

Häiritsee pahasti, lisäksi sarjoissa alkaa seuraava jakso 20 sekunnin päästä jos ei poistu siitä ruudusta. Vois pistää palautetta tuosta.

Häiritsee pahasti, lisäksi sarjoissa alkaa seuraava jakso 20 sekunnin päästä jos ei poistu siitä ruudusta. Vois pistää palautetta tuosta.
Tuohan on juuri loistavaa. On ihan perseestä nousta sängyltä takaisin koneen ääreen vain klikkaamaan seuraava jakso alkuun.
Ja kattooko joku oikeasti elokuvan lopputekstejä?

JuusoFIN sanoi:
Tuohan on juuri loistavaa. On ihan perseestä nousta sängyltä takaisin koneen ääreen vain klikkaamaan seuraava jakso alkuun.

Kaukosäädin on keksitty.

Mäntti, hoksasin tuossa illalla että aktivoimalla sen loppuneen ohjelman ikkuna ja klikkaamalla se koko ruutuun, lopputekstien ajan voi fiilistellä rauhassa.

JuusoFIN sanoi:

Paljonko sulla oli luetun ymmärtäminen koulussa?

Mäntti sanoi:
Mun mielestä se jotenkin rikkoo sen leffan loppufiiliksen, joissakin leffoissa lähes parasta on lopputekstien musiikki ja sen aikana ihmettely siitä, mitä on tullut katsottua.

Kaukosäädin on keksitty.

Jokaisessa läppärissä ei ole kaukosäädintä.
Meilläkin läppäri makkarissa jos katellaan Netflixiä, kuitenkin telkkarin kautta. Ja sängystä telkkarille ja läppärille sen verran matkaa että ankeaa on nousta.
Me ratkaistiin tuo ottamalla langaton hiiri kaken tilalle sänkyyn, muuten oli toooosi ankeaa kun sai pomppia vaihtamaan leffaa tai sarjaa. Eikä vain ton takia kuitenkaan viititty ostaa mitään konsolia makkariin, piisaa että olkkarissa on.

Omasta mielestäni myös tuo on loistava keksintö! Mikäli tarkoituksena on katsoa useampi jakso putkeen niin antaa mennä vaan - ei tarvitse erikseen säätää. Mikäli sitä seuraavaa jaksoa/elokuvaa ei halua katsoa niin ei tuo iso vaiva ole klikata pc:llä tai painaa ps3:lla pari kertaa nappia ettei seuraava esitys lähde pyörimään!

Iosiin sais tulla toi seuraavan jakson näyttö, katsoin just menemään koko Arrested developementin ja se jatkuva jaksojen valinta kävi vanhaks (joku 56 jaksoa)

Otin myös ton 7 päivän trialin käyttöön, Kanadan netflix toimii, mutta tekstitykset hävis. Onko kellään tietoa miten ne sais takas?
Suomalaisessa siis toimii, mut muissa ei.

Otin myös ton 7 päivän trialin käyttöön, Kanadan netflix toimii, mutta tekstitykset hävis. Onko kellään tietoa miten ne sais takas?

...voi olla että ymmärrän väärin, mutta tuskin kanadalaiset tekstittää ohjelmia suomeksi.

Eihän niiden nyt voi olettaa toimivan muun maan asetuksilla. Muutenki Suomen valikoima on melkoisen suppea ja tekstityksiä sen mukaisesti elokuvissa.

...voi olla että ymmärrän väärin, mutta tuskin kanadalaiset tekstittää ohjelmia suomeksi.

En sentään suomeks tekstejä odottanu :D Olis mukava saada edes englanniks ne tekstit, kun tällä kielipäällä jää puolet jutuista ymmärtämättä pelkästään kuuntelemalla.

Latasin tuon täällä jo aiemmin mainitun jenkkilaajennuksen Firefoxilleni ja täytyy kyllä kehua kyseistä toimintoa. Valikoima on ihan eri luokkaa. Tuotantokausia on enemmän mm. The Killingistä on molemmat tuotantokaudet ja Walking Deadista kaksi kautta. Star Trekistä löytyy useita eri versioita ja mm. Heroes löytyy kokonaan. Leffoja on ihan eri tavalla. Suosittelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom