Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostamalla itselleen uuden dns:n
^ Vastaan osittain itse itselleni, löysin tällaisen palvelun:
https://www.blockless.com
Tuosta pystyy valitsemaan itse regionin ja vaihtamaan sitä koska vaan. Otin nyt 7 päivän trialin, asetusten tekoon meni noin 3 minuuttia ja heti lähti Kanadan Netflix pelittämään! Kuukausihinta taisi olla tuossa 5 taalaa, taidan hyvin todennäköisesti ottaa tuon trialin jälkeenkin.
Häiritseekö ketään muuta se leffojen ja sarjojen lopussa tuleva ehdotus seuraavasta pätkästä, joka Netflixin mielestä kannattaisi katsoa? Se ilmoitus pamahtaa heti viimeisten tekstitysten/vuorosanojen kadottua ruudusta. Mun mielestä se jotenkin rikkoo sen leffan loppufiiliksen, joissakin leffoissa lähes parasta on lopputekstien musiikki ja sen aikana ihmettely siitä, mitä on tullut katsottua.
Tuohan on juuri loistavaa. On ihan perseestä nousta sängyltä takaisin koneen ääreen vain klikkaamaan seuraava jakso alkuun.Häiritsee pahasti, lisäksi sarjoissa alkaa seuraava jakso 20 sekunnin päästä jos ei poistu siitä ruudusta. Vois pistää palautetta tuosta.
JuusoFIN sanoi:Tuohan on juuri loistavaa. On ihan perseestä nousta sängyltä takaisin koneen ääreen vain klikkaamaan seuraava jakso alkuun.
JuusoFIN sanoi:Ja kattooko joku oikeasti elokuvan lopputekstejä?
Mäntti sanoi:Mun mielestä se jotenkin rikkoo sen leffan loppufiiliksen, joissakin leffoissa lähes parasta on lopputekstien musiikki ja sen aikana ihmettely siitä, mitä on tullut katsottua.
Kaukosäädin on keksitty.
Tuohan on juuri loistavaa. On ihan perseestä nousta sängyltä takaisin koneen ääreen vain klikkaamaan seuraava jakso alkuun.
Ja kattooko joku oikeasti elokuvan lopputekstejä?
^ Vastaan osittain itse itselleni, löysin tällaisen palvelun:
https://www.blockless.com
Tuosta pystyy valitsemaan itse regionin ja vaihtamaan sitä koska vaan. Otin nyt 7 päivän trialin, asetusten tekoon meni noin 3 minuuttia ja heti lähti Kanadan Netflix pelittämään! Kuukausihinta taisi olla tuossa 5 taalaa, taidan hyvin todennäköisesti ottaa tuon trialin jälkeenkin.
Otin myös ton 7 päivän trialin käyttöön, Kanadan netflix toimii, mutta tekstitykset hävis. Onko kellään tietoa miten ne sais takas?
Suomalaisessa siis toimii, mut muissa ei.
Eihän niiden nyt voi olettaa toimivan muun maan asetuksilla. Muutenki Suomen valikoima on melkoisen suppea ja tekstityksiä sen mukaisesti elokuvissa.Otin myös ton 7 päivän trialin käyttöön, Kanadan netflix toimii, mutta tekstitykset hävis. Onko kellään tietoa miten ne sais takas?
Suomalaisessa siis toimii, mut muissa ei.
...voi olla että ymmärrän väärin, mutta tuskin kanadalaiset tekstittää ohjelmia suomeksi.