Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mites kun boxilla olen alkanut katsella Netflixiä, niin muuten olen tyytyväinen mutta kun ei saa englannin kielisiä tekstejä? Siten olen tottunut katsomaan, saisiko jotenkin vaihdettua tuota Muun kieliseksi, vai onko automaattisesti suomi vain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tämän pitäisi toimia myös Ps Vitalla?
Yritin pojan Vitaan, mutta en kyllä löytänyt Vitan haulla mitää Appsia Netflixiin:(

Mites muilla PS3 / Netflix, onko tullut muutoksia tekstityksen näkymiseen? Huomasin eilen että Netflixin päivityksen jälkeen tekstitykset näkyivät järkyttävän valkean bannerin päällä. Android-tabilla tai Chromecastin kautta streamatessa keltaiset tekstit kuten ennenkin, vain siis PS3-clientilla tuo probleema.

Mites muilla PS3 / Netflix, onko tullut muutoksia tekstityksen näkymiseen? Huomasin eilen että Netflixin päivityksen jälkeen tekstitykset näkyivät järkyttävän valkean bannerin päällä. Android-tabilla tai Chromecastin kautta streamatessa keltaiset tekstit kuten ennenkin, vain siis PS3-clientilla tuo probleema.

Täällä ainakin jenkki-Netflix saman näköinen kuin ennenkin. Lähiaikoina ei ole päivittynyt mitenkään.

Mitään valkeaa banneria ei ole näkynyt, mutta pari päivää tekstitykset toimineen aika satunnaisesti.
Esim. sarjaa katsottaessa putkeen niin, että seuraava jakso lähtee automaattisesti -> tekstit jäävät pois.

Täällä toiminut päivityksen jälkeen normaalisti. Samaan syssyyn selatessani valikoimaa bongasin Kummelit-kausia :rock:

Pistin viaplaysta ilmasen kuukauden. Mutta mitäs halvattua, PS3:lla ei toimi ilman sitä playstore plussaa tai vast? Tuohan nyt on niin perseestä kun voi, en nyt ihan huvikseen pistä siihen rahaa. Kikkaillaan nyt tämä ilmanen kuukausi mutta en ala maksamaan tästä mitään, vaikkakin tarjonta näytti yllättävän hyvältä netflixiin verrattuna.

Pistin viaplaysta ilmasen kuukauden. Mutta mitäs halvattua, PS3:lla ei toimi ilman sitä playstore plussaa tai vast? Tuohan nyt on niin perseestä kun voi, en nyt ihan huvikseen pistä siihen rahaa. Kikkaillaan nyt tämä ilmanen kuukausi mutta en ala maksamaan tästä mitään, vaikkakin tarjonta näytti yllättävän hyvältä netflixiin verrattuna.

Ainaki mulla toimii PS3:lla ilman mitään plussia?

Ainaki mulla toimii PS3:lla ilman mitään plussia?

No mitäs kettua? Tarvii yrittää vielä uusiksi.
Ainakin viaplayn sivuillakin on että "Tarvitset Viaplay-paketin ja Sonyn oma PlayStation®3Plus-palvelun. "

Jep, toimii kyllä muuten mutta ei voi katsoa elokuvia.

Olin lataamassa pleikkarille tota us-versiota, mut päätin jättää homman kesken kun pleikkari ilmotti jotain virhekoodia selaimesta poistuttuessa. Tämän jälkeen kirjauduin suomitunnuksilla sisään ja menin normaalisti netflixiin.. Jossa nyt näyttäisi olevan sekaisin niin suomalaiset kun USAlaisetkin leffat..
Mitä mä oon nyt mählänny? Voiko noi jotenkin eritellä suomi- ja usa-versioihin? Miten mä saan mun normaalin Netflixin takas?! :D

E. Eiku hemmetti, ei mulla suomen ohjelmia näy ollenkaan. Toi sekoitti kun jossain US-version leffoissa on suomalaiset esittelyt.

Uuden telkkarin mukana tuli puolen vuoden kokeilujakso netfliksiä. Tuli kyllä aika yllätyksenä tää sisällön suppeus. Ainoa löytö mitä tuolta oon tehny on the ropes. Breking badiä oon yrittänyt kattoa, mutta se vaikuttaa turhan pitkäveteiseltä. En maksaisi tästä.

Netflixin omat sarjat ovat loistavia ja on siellä muutama muukin laatusarja, mutta muuten on suppeata niin elokuvien kuin sarjojen suhteen. Olen itse miettinyt josko seuraavaksi ottaisi HBO Nordicin kokeiluun.

Netflixin omat sarjat ovat loistavia ja on siellä muutama muukin laatusarja, mutta muuten on suppeata niin elokuvien kuin sarjojen suhteen. Olen itse miettinyt josko seuraavaksi ottaisi HBO Nordicin kokeiluun.

Suppeata on ja lisäksi sarjojen tuotantokaudet tulevat parhaimmillaan vuosien viiveellä (huomannut muutamia 7-8 seasonin omaavia sarjoja, jotka ollaan jo lopetettu, mutta netflixistä löytyy vain 4-5 seasonia).

Ite taidan siirtyä suosiolla takaisin opiskelijoiden verkkokauppaan. Onhan se ihan kiva katsella "omantunnontuskitta" sarjoja ja leffoja, mutta kun tuon tuskattomuuden hintana on a) sidonnaisuus verkkoyhteyteen (ja siihen että se toimii jatkuvasti toisin kuin meikäläisen sonera) versus torrentit; kerran ladannut aina katsottavissa b) em. suppea tarjonta, monet huomattavat sarjat ja leffat puuttuvat c) joidenkin sarjojen/leffojen kohdalla huonohko kuvanlaatu

Sanokaapas joku samanlainen viihdepalvelu kun tosiaan alkaa tympimään netflixin suppea valikoima... Ja sekin ihmetyttää kun mulla on soneran netti ja kun xboxilla katon netflixiä niin valehtelematta pätkäsee netti 15-20 minuutin välein ja alkaa pikkuhiljaa sekin vituttamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom