Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon ohjeen mukaan jo tein, mutta Vita ei löydä Appseista Netflixiä:(Kyllä pitäis toimia. Googleta ohje.
Tai koita tosta https://support.netflix.com/fi/node/3110
Mites muilla PS3 / Netflix, onko tullut muutoksia tekstityksen näkymiseen? Huomasin eilen että Netflixin päivityksen jälkeen tekstitykset näkyivät järkyttävän valkean bannerin päällä. Android-tabilla tai Chromecastin kautta streamatessa keltaiset tekstit kuten ennenkin, vain siis PS3-clientilla tuo probleema.
Täällä ainakin jenkki-Netflix saman näköinen kuin ennenkin. Lähiaikoina ei ole päivittynyt mitenkään.
Mites muilla PS3 / Netflix, onko tullut muutoksia tekstityksen näkymiseen? Huomasin eilen että Netflixin päivityksen jälkeen tekstitykset näkyivät järkyttävän valkean bannerin päällä. Android-tabilla tai Chromecastin kautta streamatessa keltaiset tekstit kuten ennenkin, vain siis PS3-clientilla tuo probleema.
Onko sulla US Netflix pleikkarilla?
Pistin viaplaysta ilmasen kuukauden. Mutta mitäs halvattua, PS3:lla ei toimi ilman sitä playstore plussaa tai vast? Tuohan nyt on niin perseestä kun voi, en nyt ihan huvikseen pistä siihen rahaa. Kikkaillaan nyt tämä ilmanen kuukausi mutta en ala maksamaan tästä mitään, vaikkakin tarjonta näytti yllättävän hyvältä netflixiin verrattuna.
Ainaki mulla toimii PS3:lla ilman mitään plussia?
Netflixin omat sarjat ovat loistavia ja on siellä muutama muukin laatusarja, mutta muuten on suppeata niin elokuvien kuin sarjojen suhteen. Olen itse miettinyt josko seuraavaksi ottaisi HBO Nordicin kokeiluun.