Nenäverenvuotoa miinuskaloreilla?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Heip, aattelin pistää tän nyt tänne kun epäilen että johtuu jostain puutoksesta.

Tässä nyt muutama viikko mennyt miinuskaloreilla ja tämä tuttu ongelma alkaa taas nostamaan päätään. Eli aikaisemminkin painoa pudotettaessa on tätä ongelmaa ollut ja mitä pidempään pudottaa sitä pahempi on ongelma. Aluksi tulee verta vaan esim juoksulenkillä, kun joutuu nenää puhaltelemaan tyhjäksi muutenkin, niin jonkun ajan päästä alkaa tulemaan verta (kuten tänään nyt taas ensimmäisen kerran). Sitten kun pudotus jatkuu alkaa tulemaan verta ihan koska vaan päivän aikana, joskus pitkiäkin aikoja.

Kalorit eivät ole mitenkään erikoisen paljon miinuksella ja paino on nyt muutaman viikon tippunut semmoiset 0,6-0,7 kg/viikossa.
Millähän tätä vaivaa lähtisi korjaamaan?

soita verenseisauttajalle... ;)
otatko vitamiinit ja kalaöljyä dietillä?
mene lekuriin ja ne ottaa siellä verenkuvan niin eiköhän lähde selviin.

Itse olen vasta aloitellut salilla käymisen ja uuden harrastuksen myötä tullut myös nenäverenvuotoa. Tosin salilla ei ole kertaakaan nenästä mitään tullut, yleensä kotona koneella tai TV:n ääressä, kerran myös kaljoitellessa. Ruokavaliota en ole muuttanut (Paitsi aamulla vitamiinitabletin ruvennut ottamaan), joten voisiko lisääntynyt kulutus vetää kalorit miinukselle ja tästä seurata sitten nenäverenvuotoa?

Apteekkiin sieltä A-vitamiinia. Muistelisin,että se oli A-vitamiinia

Ongelmana on kuivuneet nenänlimakalvot.
.
Toimii erittäin hyvin kokemusta on!

Näin siis itselläni

a-vitamiinia tuo on joka kosteuttaa. Semmonen purkki josta laitetaan tippoja nenään. Nykyään ei itellä enää kovin usein nenä aukee. Oksentaessa nykyään vaan, kaipa siinä tulee sen verran kovat paineet päähän. Voiskohan tuohon auttaa jonkinsortin rautatabletit myös?

Itselläni alkaa tulla verta nenästä monesti, kun olen nukkunut liian vähän tai sitten syönyt liian vähän. En sitten tiedä mistä johtuu. Muutenkin verta tulee nenästä todella helposti. Ei tarvita kuin pieni kolhu nenään johan alkaa tulla.

Mulla vuos nenästä tosi paljon verta ku olin n.10v... mutsi osti jotai a-vitamiini juttuja eikä sen jälkee ole vuotanut... tai no jos nyt nenä kolahtanu johonki vähä tavallista kovempaa nii sit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom