negatiivinen palaute alussa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli kysymys ois että kuinka paljon ja millasta negatiivista kommenttia olette saaneet, kun aloititte salilla käymisen ja opettelitte syömään oikein?? itsellä tuntuu nykysin satavan turhan usein negatiivista palautetta siitä kun syön tonnikalaa ja rahkaa. ja kuinka munuaiseni kärsii kun vedän niitä liikaa eikä niistä ole mitään hyötyä. proteiinii tulee syötyy n. 2g/painokilo. ja varsinki ryyppyreissuil kaverit haluavat haastaa minua jossain väännös heti kun oon alkumetreillä saleilus varmaan todistaakseen jotain. millon tää paska loppuu vai pitääkö se ottaa lopun ikää huumorimielellä? :)

Eipä tuosta paskanjauhamisesta kannata välittää, treenaat vaan ja kasvat. Muut on vaan katkeria kun joku tekee sitä mihin niistä ei välttämättä oliskaan.

Ite en kertonu kavereille ett reenaan. Ni ei tullu sillee mitää vittuilua.
Ja syömisestä, jos joku valittaa ni turha niille edes on vastata tai alkaa selittelemään. Pitää vaa turvan kii ja syö ni kyll ne sen vittuilun lopettaa..
Ja sitt ku kasvat "tarpeeks" ni tulee kaiken mailman roina syytöksii.

Pari päivää sitt tapasin yhen jätkän joka oli samall luokall yläasteella, pari sanaa oltii vaihdettu ni tuli heti kommenttii: "Sä oot alkanu piikittää ja vetää kaikkii hormooneita vai?"

FakeEdit:
Tietenki ne hastaa sua kaikkeen, perus "mä oon vahvempi ku sä vaik käyt salilla".
Mut kyll se ajan myötä loppuu ku ne huomaa ett prkl naruranne alkaa olee jo aika hyväs kunnos. Sitt ne alkaa kysyy sult reeni vinkkejä ym..

pevelius sanoi:
kyllä se kuittailu vaihtuu kunnioitukseksi kun tulosta tulee oikealla syömisellä ja treenillä.
mulle kuittaili melkein kaikki. nyt olen 5kk treenannut ja lähinnä kehua tullut viime aikoina. niin ja 15 cm lisää rintakehään :)

toi on kyllä aika kova tulos :thumbs: ...taitaa vaan olla vähän rasvaakin seassa?

joopa joo.. samaa olen saanut kuulla jo muutamia vuosia.. :hyper:
suurin mainitsemisen arvoinen aihe on "Miksi sää et syö noita "rasvaisia" tuotteita???" Esim. ota raflassa kermapottuja vaan normipotut... syö munkkeja kaffella..
ranskalaisia pikaruokaloissa vaan saladbaarin antimet käy... jne. lista on pitkä... ota alkomaholia joka vkl... :kippis1:
no kuitenkin tulosta on tullut ja kurinalaisesti väännyn salille ja luulen/tiedän, että OSA kavereistani ovat tietyllä tavalla kateellisia tuloksiin jotka näkyvät ja kurinalaisuuteen joka EI ole mitään "keskitysleirien tasoa"
Otappas mukaan ne arvostelijat treenaamaan (jos jaksavat lähteä), niin ainakin mun kohdalla ääni muuttui kellossa... Kun 10-20kg keveämpi "luikku" joka mun :D yleinen nimi on :)... "Kato äijähän vetääkin kovia treenejä, isoilla romuilla kokoon nähden ja isommilla kun ne arvostelijat"..
On toissijaista "kytätä painoja", mutta mollaajat kattovat tosi tarkasti ainakin mun treenipainoja...
Ja viimenen mitä mä käytän usein on: "enhän mäkään motkota sulle sun syömisistä, enkä treenaamattomuudesta, ni miksi sä vingut mulle", "pilke silmäkulmassa tietty" ;)
Ja nykyään kysellään mun treeneistä ja halutaan vinkkejä :worship: :D

T:neidon puoliso

Mulle ei ole paljoa tullut mitään negatiivista palautetta kun olen vielä alkutaipaleilla eikä mitään isoja päällepäin näkyviä muutoksia ole ilmaantunut (vielä :evil: ). Lähinnä mutsilta on tullut kommenttia "Sä se vaa pistät rahaa palamaan noihin jauhoihin, et kyllä varmasti huomais eroo jos ostaisin venhäjauhoa tilalle..Söisit vaa kunnon kotiruokaa niin se riittää" En kyllä koskaan alkaa jaksaa selittää että mihin kaikkeen protskua tarvii ja mikä vaikuttaa mihinkin, kun tiedän että tulisi vastausta tyyliin "Kaikkea säki uskot mitä netistä luet" Joten olen vaan ihan hiljaa :hyper: Sitten kun jotkut kaverit ei tajua punttaamisesta mitään muuta kuin että käydää vaa salilla, nii hyvä siinä on alkaa selittelemään, että miten reenataan ja syödään oikein jne. Sit on tullut naljailuja kun olen tota alkoholin käyttöä karsinut aika rankasti "Ei viina sun reeneihin vaikuta mitenkää, prkleen absolutisti" :D

Jooh.. no ite olen kans alkutaipaleilla ja kun mainitsin silloin tuosta pelkästä palautusjuomasta äidille niin heti tuli settiä tyyliin: "No voi taivahan talikynttilät ku piti ruveta nuita mössöjä syömään?! Niissä on taatusti haittavaikutuksia, eivätkä ole terveellisiä. plaa plaa.." Veljet nosti hattua idealle.. :) Tyttöystävä vakuutteli kroppani olevan jo nyt täydellinen. se nauratti vähä. :D mutta joo.. itseni vuoksi mä nyt punttaan.. haluun kerta massaa :thumbs:

ruokavalioista, dieeteistä ja treenistä ei kannata pitää mitään suurta puhetta varsinkaan asiaan perehtymättömien seurassa. Siitä ei seuraa kuin negatiivista palautetta ja oudoksuvia katseita.

Varsinkin dieetillä omasta dieetistään ei kannat tehdä mitään numeroa, eikä toinna saarnata muiden ruokailuista. Moni ottaa ko. saarnat ylimielisyytenä ja "parempi-kuin-muut" asenteena.

sit on tullut tästä forumista justiiin että turhaan sä niitä pakkiksen jätkiä uskot. yks sählynpelaaja sano että jos hän pelaa sählyä ja vetää punttii kesällä nii varmaan tulee isompi äijä ja isommat lihakset ku minusta vaikka käyn salilla koko ajan ja syön rahkaa ku on kuulemma tuo salibandy monipuolisempi liikuntamuoto. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselleni on tullut myös ehkä eniten kuittailua tuosta ryyppäämisestä, jota enää harrastan muutaman kerran vuodessa. Koulussa ainakin kun alkaa viikonloppu lähestymään niin alkaa tulemaan kommenttia "Äläs nyt ala lässyttämään vaan haet sen 12 pacin sieltä citymarketista, ei tuo nyt sitä salilla käyntiä mitenkään haittaa vai onks susta tullut joku absolutisti":) Mutta onse vaan minusta niin paljon mukavempaa lähteä lauantai aamupäivästä vaikka rankaisemaan olkapäitä salille, kuin potea kotona krapulaa ja hokea kuin kummeleissa että "Pitipäs taas lähteä":)

Krago sanoi:
Itselleni on tullut myös ehkä eniten kuittailua tuosta ryyppäämisestä, jota enää harrastan muutaman kerran vuodessa.

Miten se sitten on... Onko ryyppäys pahasta silloin kun on bulkkikuuri päällä ja syö paljon ruokaa/samalla bulkkaa..?? :hyper: En ruukkaa ryypätä ku ehkä 1 kerra kk. tai harvemmin mut silti?

naruranne sanoi:
sit on tullut tästä forumista justiiin että turhaan sä niitä pakkiksen jätkiä uskot. yks sählynpelaaja sano että jos hän pelaa sählyä ja vetää punttii kesällä nii varmaan tulee isompi äijä ja isommat lihakset ku minusta vaikka käyn salilla koko ajan ja syön rahkaa ku on kuulemma tuo salibandy monipuolisempi liikuntamuoto. :D

Kyllä näin on ;)
Itse salibandyä aikaisemmin useamman vuoden pelanneena ja nykyäänkin valmentajana voin todeta, että melkoisia möhkäleitähän ne saban pelaajat ovat... NOT :D
Eihän se saban pelaaminen tietenkään sitä lihasten kasvattamista pois sulje, jos on treeni/ravinto/lepo kunnossa. Silloinhan tuo vaan on hyväksi ja estää ylimääräisen fläsän kerääntymistä.

Krago sanoi:
Itselleni on tullut myös ehkä eniten kuittailua tuosta ryyppäämisestä, jota enää harrastan muutaman kerran vuodessa. Koulussa ainakin kun alkaa viikonloppu lähestymään niin alkaa tulemaan kommenttia "Äläs nyt ala lässyttämään vaan haet sen 12 pacin sieltä citymarketista, ei tuo nyt sitä salilla käyntiä mitenkään haittaa vai onks susta tullut joku absolutisti":) Mutta onse vaan minusta niin paljon mukavempaa lähteä lauantai aamupäivästä vaikka rankaisemaan olkapäitä salille, kuin potea kotona krapulaa ja hokea kuin kummeleissa että "Pitipäs taas lähteä":)
Mulla on ihan sama homma. Kuulin jostain, että en juo siksi koska mulla on niin kova horkkakuuri päällä ja polla sekoais täysin. :evil:
Nuo horkkapuheet otan kyllä ihan positiivisena kommenttina. On sielä salilla vissii sitten jotaki tapahtunukki ku muut huomaa.

Söin lounasta aikoinani erään Lissun kanssa, ja kuorin keitettyä munaa siinä jälkkkäriksi, ja Lissu älähti heti että mitäs tämä on. "Ei kävin tossa salilla niin pitää saada proteiinia." Lissun ilme meni vakavaksi kuin lestadiolaisen homon isällä. "No saahan siellä salilla käydä mutta kyllä musta menee koko touhu aika sairaaks jos ruvetaan jotain lisäproteiinia syömään."

En koskaan edes pussaillut Lissun kanssa. Sillä oli poikaystävä ja muuta. Nyt harmittaa. Tietysti.

naruranne sanoi:
yks sählynpelaaja sano että jos hän pelaa sählyä ja vetää punttii kesällä nii varmaan tulee isompi äijä ja isommat lihakset ku minusta vaikka käyn salilla koko ajan ja syön rahkaa ku on kuulemma tuo salibandy monipuolisempi liikuntamuoto.
tossahan taitaa olla hyvä motivaationlähde bulkille. niin kauan ne vittuilee kunnes huomaavat että sehän kasvoi oikeasti. sen jälkeen kyselevät treenivinkkejä ja lopuksi syyttävät roinauksesta. kateellisia paskoja maa päällään kantaa.

Kun mulle alkutaipaleella piikiteltiin niin sanoin vaan, että tarviin protskuja, että lihakset kasvaa yms. ja selitin minkä takia syön näin jne. Kun porukka ymmärtää tavoitteet ja miten se matka pitää taivaltaa niin kyllä ne ymmärtää - tai näin ainakin meillä. Enimmäkseen kaveripiirissä ollaan vain kateellista siitä mitä minä saan aikaan ja he eivät, mutta omapa on vikansa.

neiti sanoi:
OSA kavereistani ovat tietyllä tavalla kateellisia tuloksiin jotka näkyvät ja kurinalaisuuteen joka EI ole mitään "keskitysleirien tasoa"
Otappas mukaan ne arvostelijat treenaamaan , niin ainakin mun kohdalla ääni muuttui kellossa...
Juuri näin minullakin kävi parin tikun ja paksukaisen kanssa, jotka luulivat itseänsä koviksikin punttaajiksi, joita he kuitenkaan eivät ole. Luulevat, että muutosta tapahtuu pelkällä salille menemisellä. No muuttui hieman ääni kellossa nyt kun on kroppa kasvanut. Nykyään minua sitten pidetään jokin sortin "jumalana" kun jaksan aina niin kurinalaisesti siellä salilla ravata :P

Vana sanoi:
Joka tapauksessa tämä elämäntavaksi muotoutunut harrastus on ehdottoman oikea mulle. Varsinaista vittuilua tuli vain ihan aluksi, mutta vaikka tulisi vieläkin niin mitäs siitä, tiedän olevani varsin hyvä antamaan takaisin jos niin tarve vaatii :)
Aamen.

Kavereiden suunnasta tulee aika paljonki kyselyä ja aitoa kiinnostusta, yksi erittäin hyvä kaverini on innostunut nyt sitten itsekin treenaamisesta ja parin muun kanssa olen vaihtanut myös paljon ajatuksia ruokavaliosta ja treeneistä. Suurin osa kavereista hyväksyy tämän harrastuksen ihan samalla lailla kuin jos pelaisin aktiivisesti esim. salibandya tai futista. Kotona tuetaan myös, ja silloin kun vanhempien luona opiskelupaikkakunnalta ( Oulusta ) pääsee käymään, on maitorahkaa ostettu jääkaappiin :D

Toki pari kaveriani kyseenalaistaa koko homman. Erään mielestä lihakset katoaa hetkessä jos ne on hankittu käyttämällä palautusjuomaa/lisäproteiinia, ja myös toisen mielestä tämä "jauhojen kanssa pelailu" on ihan huuhaata. Harrastukseni myös kuulemma dominoi elämääni, orjuuttaa minua sekä on aivan liian vakavaa. Kieltäytyessäni pullasta kahvin ohessa kylästelyreissulla voi myös saada ihmettelyä.

Joka tapauksessa tämä elämäntavaksi muotoutunut harrastus on ehdottoman oikea mulle. Varsinaista vittuilua tuli vain ihan aluksi, mutta vaikka tulisi vieläkin niin mitäs siitä, tiedän olevani varsin hyvä antamaan takaisin jos niin tarve vaatii :)

Belmondo sanoi:
Söin lounasta aikoinani erään Lissun kanssa, ja kuorin keitettyä munaa siinä jälkkkäriksi, ja Lissu älähti heti että mitäs tämä on. "Ei kävin tossa salilla niin pitää saada proteiinia." Lissun ilme meni vakavaksi kuin lestadiolaisen homon isällä. "No saahan siellä salilla käydä mutta kyllä musta menee koko touhu aika sairaaks jos ruvetaan jotain lisäproteiinia syömään."

:lol2: Joo kyllä toi lisäproteiini kananmunan muodossa on ittensä arkkipahuuden liikkeelle laittama juttu.

naruranne sanoi:
sit on tullut tästä forumista justiiin että turhaan sä niitä pakkiksen jätkiä uskot.
Mäkin sain kuulla ihan uskomattomia perusteluja siihen miksei tän palstan selityksiin kannata luottaa.

"Mistä sä tiedät tietääks ne mistä puhuu"

"Mutta onhan siellä ihan kilpaurheilijoitakin. Jotain niiden on pakko tietää"

"Eihän ne urheilijat itse mitään tiedä, tekevät vaan niin kun valmentaja sanoo"

"Jaa, ne syö ja treenaa pimeässä ettei ne tietäis vai?"

jne, jne. Tällainen keskustelu tuli siitä kun kaveri oli saanut päähänsä että lihavuuden raja on metrin vyötärö riippumatta pituudesta, sukupuolesta, lihasmassasta sun muuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom