Neekerinpusut taas hävityksen uhkana!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
pajupilli loukkaa minua kansallispuvun ohella. En ole mikään pilliin puhalteleva maalaistollo 1800-luvulta vaan menestyvä menestyjä 2000-luvulta. Olen hyvin, hyvin, hyvin loukkaantunut pelkästä ehdotuksesta. Kantelenkin tästä välittömästi kaikenmaailman tyhjänpäiväisille valtuutetuille sekä aamulehden yleisönosastolle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä kohtaa ei liene oikea hetki mainita, että ihmisrotuja on nykykäsityksen mukaan vain yksi...

-k

PS: Otsikkoa en kyllä ymmärrä. Miten Brunbergin Suukot uhkaavat hävitystä? Kyllähän hävitys voi sentään niin paksusti, että ei parin pehmeän pusun luulisi sitä uhkaavan millään lailla.

-saivare-k

Arvoisa ribu, valitettavasti vastaukseni on kietävä.

Voi jehna, meidän täytyy sitten jatkaa taistelua itkupillejä vastaan omilla tahoillamme.

Sokaistuin vain säkenöivästä ja käytännönläheisestä viisaudestasi.

Niin eikö sinulle riitä, että joillekkin mustille tulee paha mieli ja he kokevat, että siinä viitataan vanhoihin siirtomaa aikoihin?

Siis nyt puhutaan tästä kuvasta:

08112006182853.jpg

Miten ihmeessä tässä nyt viitataan siirtomaa-aikoihin, tai ylipäänsä mihinkään negatiiviseen? Vaikka minä näen siinä mustetahratestissä kaikissa kuvissa joko kauniin naisen tai tissit, niin en kyllä keksi miten tästä kuvasta saa joitain rasistisia mielikuvia.

Jos tossa kuvassa olisi siirtomaaherra norsukiväärin kanssa pakottamassa noita pussailemaan ja samalla runkkaamassa niin silloin kieltoa voisi harkita.

pajupilli loukkaa minua kansallispuvun ohella. En ole mikään pilliin puhalteleva maalaistollo 1800-luvulta vaan menestyvä menestyjä 2000-luvulta. Olen hyvin, hyvin, hyvin loukkaantunut pelkästä ehdotuksesta. Kantelenkin tästä välittömästi kaikenmaailman tyhjänpäiväisille valtuutetuille sekä aamulehden yleisönosastolle.

Kannattaa myös tehdä asiasta adressi.

Tässä kohtaa ei liene oikea hetki mainita, että ihmisrotuja on nykykäsityksen mukaan vain yksi...

-k
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mihin tämä perustuu. Onko tuosta jossain joku linkki mistä voi lukea enemmän. Nyt enempää asiasta tietämättä voisin kuvitella tuon perustuvan johonkin ihmisten tasa-arvoon ja siihen kuinka "rotu"ilmaisu koetaan erottelevan ihmisiä, enemmän kuin biologiaan. Miten rotu määritellään. Kyllä minä näen eri "rotuisissa" ihmisissä eroavaisuuksia muihin "rotuihin" samoin kun näen saman "rodun" edustajilla yhdistäviä piirteitä. Samoin näen eroja ja eri rotuja yhdistäviä piirteitä myös koirarotujen välillä.

Ja toisille sitä vaan maksetaan sitten tommosesta, että pohditaan onko nyt jotkut helvetin suukottelu-kuvat loukkaavia. Eikö ihmisillä oikeesti oo nykyisin parempaa tekemistä????

Ja toisille sitä vaan maksetaan sitten tommosesta, että pohditaan onko nyt jotkut helvetin suukottelu-kuvat loukkaavia. Eikö ihmisillä oikeesti oo nykyisin parempaa tekemistä????

Odota vaan, tuohon kun vaihdetaan valkoiset naamat pussaamaan niin kohta on joku itkemässä, että suomalaiset ovat niin rasisteja että edes elintarvikkeissa ei voi olla etnisiä vähemmistöjä esillä, vaan suositaan arjalaista ulkonäköä ja yritetään polkea mustat henkilöt piiloon katseilta.

Näitä muutoksia ajaa varmaan sama kansanryhmä, joka 9/11 jälkeen halusi muuttaa Lord of the Rings -trilogian toisen osan nimeä, koska "The Two Towers" on loukkaava.

Miten ihmeessä tässä nyt viitataan siirtomaa-aikoihin, tai ylipäänsä mihinkään negatiiviseen? Vaikka minä näen siinä mustetahratestissä kaikissa kuvissa joko kauniin naisen tai tissit, niin en kyllä keksi miten tästä kuvasta saa joitain rasistisia mielikuvia.

Musta afrikan mies pitäisi kuvata modernimmassa ulkomuodossa.

kalashnikov kourassa värväämässä lapsisotilaita sissisotaan?
hengaamassa steissillä Fubun housuissa?

edit: ihme pelleilyä. mä kannatan täysin vähemmistöjen oikeuksia ja tukemista, mutta silti tossa rasian kuvassa ei ole mitään vikaa. hitto, se nimikin voitais vaihtaa mun puolesta takaisin neekerinsuukoiksi.

kalashnikov kourassa värväämässä lapsisotilaita sissisotaan?
hengaamassa steissillä Fubun housuissa?

Nyt sinä yleistät... juuri noin emme saa ajatella mustista ihmisistä. Ethän sinä ajattele valkoisista amerikkalaisista ja eurooppalaisistakaan, että ne ovat m16 kädessään heiluttavia arabin tappajia...

Eli meneekö se sitten näin: eri ihmisrotuja on olemassa mutta sitä ei saa puhua.

Valkoisten ei ole sopivaa puhua siitä. Ymmärrät varmaan miksi...

Voisitko määritellä, että minkä maalainen Afrikan mies? Mitä olen matkailuohjelmia nähnyt ja dokumentteja niin aika erilaiset releet on suurkaupungeissa ja sademetsissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom