Nba 2012 - 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wound__
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kova ottelu menossa, Miami Heat - Brooklyn Nets. Yllättäen peli puolivälissä ja tilanne 50 - 59.

Ellei ihmeitä satu, ensi yönä nähdään NBA-historiaa kun Kobe ylittää nuorimpana pelaajana 30 000 pisteen rajan. 13 pistettä uupuu ja vastassa Hornets - ei pitäisi tuottaa ongelmia. Wilt Chamberlain on noin 1400 pisteen päässä, eli Kobe saattaa tällä kaudella nousta kaikkien aikojen koritilastossa sijalle 4. Jordan on 2300 pisteen päässä; jos ura jatkuu ensi kauden, myös MJ jää todennäköisesti taakse. Jabbariin ja Maloneen taitaa olla liian pitkä matka :)

Nba.comissa on näytillä Koben Top 10 playt joka kaudelta. Komeaa katsottavaa!

Melo näyttää todellisen luonteensa ja heittää ensimmäisestä 10stä 2 sisään ja jatkaa väkisin vääntämistä ja haukkuu tuomarit ja murjottaa tiimi kavereilleen...

Mietteitä popin tempusta? Eli niille jotka ovat tältä tiedolta välttyneet, tuossa vähän aikaa sitten käydyssä Miami - Spurs matsissa Popovich lepuutti kaikkia tähtiään, eli kukaan heistä ei pelannut yhtään. Tämä johtui kalenterista jonka mukaan Spurseille tuli 4 peliä 5 päivän sisään ja tuo oli niistä viimeisin. David Stern ei tästä pitänyt, koska kyseessä oli vieläpä televisio peli ja sakotti Spursin organisaatiota 250 000 dollarilla.
Itse koen, että ei tuommoisesta pitäisi saada sakottaa, sillä tässä tulee vielä ongelmia. Missä menee raja? Kuinka monta minuuttia tähtien on pelattava jotta sakkoja ei tule, ketkä lasketaan vielä tähdiksi? Listaa voisi jatkaa ties kuinka pitkään. Itse olen vahvasti vastaan Strenin filosofiaa jolla liigasta tehdään mahdollisimman yksilövetoinen. Tätä vastaan popovich onkin kamppaillut jo pitkään pitäen Spursin ennenkaikkea joukkueena. Tuossa Miami pelissä se nähtiin sitten. Spursin penkkimiehet näyttivät taitonsa NBA:n puolustavaa mestaria vastaan, joka kyllä peluutti kaikkia tähtiään. Peli päättyi muistaakseni 105-100 ja vielä viimeisellä neljänneksellä Spurs johti peliä kunnes Miami tuli ohi. Eli mistään 50 pisteen tappiosta ei ollut kyse, joten tällätavoinkaan ei sakottaminen ollut perusteltua.
Mielipiteitä?

Greggin viesti Sternille.
24478783.jpg

Mietteitä popin tempusta? Eli niille jotka ovat tältä tiedolta välttyneet, tuossa vähän aikaa sitten käydyssä Miami - Spurs matsissa Popovich lepuutti kaikkia tähtiään, eli kukaan heistä ei pelannut yhtään. Tämä johtui kalenterista jonka mukaan Spurseille tuli 4 peliä 5 päivän sisään ja tuo oli niistä viimeisin. David Stern ei tästä pitänyt, koska kyseessä oli vieläpä televisio peli ja sakotti Spursin organisaatiota 250 000 dollarilla.
Itse koen, että ei tuommoisesta pitäisi saada sakottaa, sillä tässä tulee vielä ongelmia. Missä menee raja? Kuinka monta minuuttia tähtien on pelattava jotta sakkoja ei tule, ketkä lasketaan vielä tähdiksi? Listaa voisi jatkaa ties kuinka pitkään. Itse olen vahvasti vastaan Strenin filosofiaa jolla liigasta tehdään mahdollisimman yksilövetoinen. Tätä vastaan popovich onkin kamppaillut jo pitkään pitäen Spursin ennenkaikkea joukkueena. Tuossa Miami pelissä se nähtiin sitten. Spursin penkkimiehet näyttivät taitonsa NBA:n puolustavaa mestaria vastaan, joka kyllä peluutti kaikkia tähtiään. Peli päättyi muistaakseni 105-100 ja vielä viimeisellä neljänneksellä Spurs johti peliä kunnes Miami tuli ohi. Eli mistään 50 pisteen tappiosta ei ollut kyse, joten tällätavoinkaan ei sakottaminen ollut perusteltua.
Mielipiteitä?

Greggin viesti Sternille.
24478783.jpg

Homma on herrasmiessopimus, joten Gregg rikkoi sen. Jos asiasta tehdään virallinen sääntö, pääsee sen kiertämään laittamalla kaverit sairaslistalle, joten aina sen ohi pääsee. Mulle ja mun mielestä tärkeintä koko jutussa on, että vanhanliiton tapaan Valmentaja on mun mielestä Kuningas ja saa tehdä mitä vittua se haluaa, ainoa asia mikä musta olisi "fair", että Gregg ilmoittaisi etukäteen, että ne ja ne pelaajat lepää ennen kuin kaumpaa tulleet fanit on laittaneet rahat lippuun ja saa siipeensä, koska Gregggin käsiä koitetaan sitoa. Puhuminen TV-sopimuksista, rahasta ja jne on ihan paskaa. Ei ne tähän kaadu, päin vastoin, kun pelaajille annetaan mahdollisuus tulee niiden urat pitenemään huomattavasti tulevaisuudessa ja siten koko liigan taso paranee ja liiga voi jopa laajentua. Tälläkin hetkellä on talousalueita, jotka pystyisi kannattelemaan NBA-tiimiä, jota niillä ei ole, vaikka ainoastaan puhutaan niistä paikoista, jotka on talousvaikeuksissa joukkueensa kanssa. Enemmän pelaajia, pelaajat pelaa pidempään, enemmän ulkomaalaisia niin keskimääräinen taso nousee tai sitten samantasoista materiaalia riittää laajemmalle. Joten TV-sopimusten arvonlasku tulevaisuudessa puheet oli ne tosia tai ei, niin määräävä muuttuja ei ole pelaajien lepopäivät se on jossain muualla. Tää vuodatus ei tarkoita, että Stern olisi yleisesti ottaen mun mielestä perseestä. Mun mielestä se hiljensi Jim Romen tosi coolisti tossa draftin aikaan ja muutenkin on välillä ainakin ihan asia ukko mutta mä tiedän, että oon vähän vanhanliiton kannalla mielipiteineni, kun mun mielestä valmentajalla pitää olla valtaa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hyvin meni veikkaus taas :) Knicksit jyräsi ilman Meloakin. Useimmiten kun pussittaa lähemmäs 20 kolmosta NBA-ottelussa, on aika vahvoilla.

Popovichiin kommentoin jo aiemmin, että lepuutukset olisi voinut tehdä vähän hienovaraisemminkin. Esim. ei kaikkia kerralla ja joku Danny Green olisi varmasti jaksanut pelata. Toisaalta valmentajalla on oikeus peluuttaa just niin kuin parhaaksi näkee, ei sen tarvitse miettiä faneja tai herrasmiessopimuksia. Pop tietää kyllä mitä tekee ja esimerkiksi Duncanin ura on jatkunut varmasti vuosia fiksun peluutuksen ansioista. Joskus tulee vähän noottia ja sakkoja, mutta luulen että se kannattaa kun veteraanit on suht freesejä playoffseissa.

Ens yön joutuu kyllä valvomaan. Ensin pitää nähdä miten Rondo pyörittää, välissä pitää kurkkia mitä Manimal tekee ja sitten perään pitää kattoo saako Cobe Durantin sekaisin...

Lakersilla on tiukka iltapuhde OKC:n vieraana. Sekä Koben että Howardin pitää onnistua ja MWP:n pitää rajoittaa Durantin tuotantoa. Harmi kun on loukkaantumisia, tässä varmaan haetaan jo asetelmia keväälle.

Ja noista kolmesta täällä on vähiten uskoa Howardiin, se tuntuu vaan olevan jotenkin niin ulkona koko ajan. MWP=köyhän miehen Dennis, on mun mielestä aina vaiva "kiltille" vastustajalle, kuinka paha niin se vaihtelee mutta, jotain se aina saa aikaan, jos ei muuta niin pahan mielen...

Mahtavat pelit, mahtava yö, ihan kuin "raastintaudalla runkkaamista" vai miten se Dice sanoi... Howard on enemmän lattialla kuin Vlade, erona vaan että Vlade meni sinne itse selälleen ja vastustajalle soi pilli, tän työntää sinne jokainen läskimahainen farmari ja pilli soi itkupillille. Hallitsevan pistekuninkaan korvienväli näyttää pitävän mutta niinhän se on ennenkin pitänyt pleijareihin tai finaaliin asti. Cobe ja MWP ei kahdestaan voi tota joukkuetta kantaa, jonkun pitää herättää toi isovauva...

Celticsin matsi ei ois voinu Boston fania enempää tuskastuttaa mutta oneksi se nyt oli sentää matsi. Mutta kaiken mitä Rondo tekee mitä uskomattomimmin niin Terry vetää vessasta alas...

Huikea peli Rondolta, mutta ainoa mikä jää mieleen on viimeinen heitto. Terry olisi pussittanut sen :D

Huikea peli Rondolta, mutta ainoa mikä jää mieleen on viimeinen heitto. Terry olisi pussittanut sen :D

Ja Pierce, ihmettelen kyllä miksei kumpaakaan 4. quaterin ja OT:n vikaa heittoa pelattu piercelle. Ja vikaa heittoa en kyllä mitenkään onnistunut ymmärtämään. Rondo olisi voinut mennä korille, heittä floatterin, hakea virhettä, ihan mitä vaan ja ottaa sen missä on yksinkertaisesti kaikkein huonoin, eli fadeaway jumper... Mutta kova triplatupla silti. Kunhan ei nyt ala ottamaan Jamesin viimekausista mallia, että pelaa muuten hyvin, mutta jäätyy ratkaisuhetkillä.

Ja Pierce, ihmettelen kyllä miksei kumpaakaan 4. quaterin ja OT:n vikaa heittoa pelattu piercelle. Ja vikaa heittoa en kyllä mitenkään onnistunut ymmärtämään. Rondo olisi voinut mennä korille, heittä floatterin, hakea virhettä, ihan mitä vaan ja ottaa sen missä on yksinkertaisesti kaikkein huonoin, eli fadeaway jumper... Mutta kova triplatupla silti. Kunhan ei nyt ala ottamaan Jamesin viimekausista mallia, että pelaa muuten hyvin, mutta jäätyy ratkaisuhetkillä.

Heitti se Larrykin joskus harvoin ohi, mutta ei Rondosta mitään chokeriä tule. Mä en sitä ainakaan ikinä myönnä.

Mitäs paikkaa ukot on ite pelannut silloin, kun vielä solmitte nauhoja yhteen?

Et tainnut seurata NBA:ta viime kaudella ollenkaan???

Olipa Clippersien hyökkäyspeli tukossa ennen puoliaikaa. Hela, 3 sekuntia, pari vaikeaa hypäriä ja loppun Paulille hyökkäjän virhe. 11-0 run Torontolle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom