- Ikä
- 39
Minkälainen liitäntä tuossa gaattorissa on?Menin sitten rikkomaan autolaturin navigaattoriini. Mistä mahtaa saada halvalla (tarvikemalli) Blaupunkt merkkiseen navigaattoriin? Kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen liitäntä tuossa gaattorissa on?Menin sitten rikkomaan autolaturin navigaattoriini. Mistä mahtaa saada halvalla (tarvikemalli) Blaupunkt merkkiseen navigaattoriin? Kiitos!
Minkälainen liitäntä tuossa gaattorissa on?
EhrNam sanoi:Ostin tänään navigaattorin ja tulipa mieleeni tossa lataillessa, et kuinka herkkiä noi vehkeet on pakkaselle? En löytäny ohjeista mainintaa.
Itse ostaisin Nokian ilmaisnavigaatiokännykän jollain autopidikkeellä ja ottaisin operaattorilta tuplasimmin (ja ostaisin tän, vaikka olisin jollain eri firmalla duunissakin). Esim. vaikka tän. Ai miksikö: hintaero pelkkään navigaattoriin ei ole enää kovinkaan suuri ja samaan hintaan saisi tässä nettiselaimen, musiikkisoittimen ja puhelimenkin vielä. Navigointi on ilmaista niin Suomessa kuin missä tahansa muuallakin, taisi peitto olla karvan alle 100 maata. Muistikortin täyttäminen musallakin kuuluu vielä hintaan CWM-malleilla, tai jos ei tykkää Noksun musiikkikaupasta, niin luuriin voi laittaa Spotifyn clientin ja ladata kaikki soittolistat sinne (vaatii premiumin, 10€ kuussa).Mikä navigaattori kannattais tällä hetkellä hankkia? alkaa mennä hermo paperikarttojen tulostamiseen ja reittien suunnitteluun.. halpahan se sais olla tietysti, mutta toimivuudesta tinkimättä..
Itse ostaisin Nokian ilmaisnavigaatiokännykän jollain autopidikkeellä ja ottaisin operaattorilta tuplasimmin (ja ostaisin tän, vaikka olisin jollain eri firmalla duunissakin). Esim. vaikka tän. Ai miksikö: hintaero pelkkään navigaattoriin ei ole enää kovinkaan suuri ja samaan hintaan saisi tässä nettiselaimen, musiikkisoittimen ja puhelimenkin vielä. Navigointi on ilmaista niin Suomessa kuin missä tahansa muuallakin, taisi peitto olla karvan alle 100 maata. Muistikortin täyttäminen musallakin kuuluu vielä hintaan CWM-malleilla, tai jos ei tykkää Noksun musiikkikaupasta, niin luuriin voi laittaa Spotifyn clientin ja ladata kaikki soittolistat sinne (vaatii premiumin, 10€ kuussa).
Mulla on nokialainen navigoiva kännykkä ja Tomtomin XL navigaattori ja kyllä toi Tomin ohjelmisto ja toiminnot on ehdottomasti paremmat. Hyvä grafiikka, käyttää osaa vaikkei ohjeita ole lukenutkaan, nopea ku mikä jne.
Nokialainen on mun mielestäni hankala käyttää, näyttö on suhteessa tosi pieni jos pistelet menemään josain Tukholman keskustassa ja haut toimii hitaammin kuin Tomissa. Yks ääni Tomtomin kartoille ja tekniikalle. Jopa blondi osaa käyttää, eikä ole eksyny matkoillaan vielä kertaakaan. Tossa on lisäksi kävele perille toiminto, jota oon käyttäny vain kerran. Nokian navigointiin menee hermot ennenkuin reitti on valmis.