Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saako sen toimimaan hf-laitteeba puhelimelle vai onko se bluethoot vaav imurointia varten?
TomTom One 279€.. hyvä/huono?
mä oon ton tompan kannalla. paras köyttöliittymä ja kattavin tarjonta maksullisia sekä ilmaisia softapäivityksiä. esim just noi POI:t.
Aika hehkutusta. Tosin samanlainen ikonipohjainen käyttöliittymä on suunnilleen kaikissa kosketusnäyttönavigaattoreissa, ainakin Garminin tuotteisiin tulee päivityksiä ~kerta kuussa ja TomTom POI:t voi ajaa muuntamisen jälkeen ihan minkä merkkiseen laitteeseen tahansa. Toi POI-tiedostomuunnos on esim. POIEditissä about 2 klikkausta ja se muuntaa koko hakemiston kaikki POI-tiedostot.
Tai windowsista enemmän kuin macin osXstä.
Paitsi että kukaan ei kyl tykkää Windowsista enemmän ku MäkOSXstä :D
Tompan POI:t on iso plussa, se että ne voi kopioda ja kääntää johonkin muihinkin malleihin kertoo jo jotain...keneltä kopioidaan ja miksi?
Kävin just ostaan ton TomTomin Onen.. perkeles ei ohjekirjois sanaakaan suomea! Kaikki hepreat ja arabian kielet löytyy, mut vittuako mä niillä teen. :curs:
Kai toi laite etes on suomenkielinen? Näin ainakin myymälässä sanottiin...
Autoon sen vien vasta aamulla.
-navigoidessa voi määritellä vältettävät asiat tarkemmin (joko TomTomista vihdoin löytyy niinkin alkeellisia asioita kuin: 'vältä hiekkatiet', 'U-käännökset' jne?)
Vältä U-käännökset
Kertokaas..saako tuossa TomTomissa "pysäytettyä" sen navigoinnin ilman että lyö vaan virrat pois?
Eli, jos olen navigoimassa kotiin ja päätänkin käydä jossain muualla vielä. Tiedän mihin ajan, eli ei tarvitse uutta reittiä tehdä. Silloinhan navi käskee kääntyä koko ajan ympäri, koska se on viemässä minua kotiin. :curs:
Eli miten saan sen navigoinnin vaan stopattua..???
Kertokaas..saako tuossa TomTomissa "pysäytettyä" sen navigoinnin ilman että lyö vaan virrat pois?
Eli, jos olen navigoimassa kotiin ja päätänkin käydä jossain muualla vielä. Tiedän mihin ajan, eli ei tarvitse uutta reittiä tehdä. Silloinhan navi käskee kääntyä koko ajan ympäri, koska se on viemässä minua kotiin. :curs:
Eli miten saan sen navigoinnin vaan stopattua..???