Natujen yhteistulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shiatsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turhahan tällainen natu keskustelu edes on. Ne jotka eivät koviin natutuloksiin usko, eivät niihin tule uskomaankaan. Aina löytyy selitys, joko roinista jotka ei testeissä näy, onnistuneesta syklittelystä tai naapurin Erkiltä lainatusta kusesta. Eli vaikka sinne huippujen sekaan se natu mahtuiskin, on se roinariksi leimattu joka tapauksessa niin muiden harrastajien kuin yleisönkin silmissä.

loistavaa tekstiä :worship: siinä tuli totuus, tuohon ei voi paljoa enää lisätä.

oma yt-ennätys on 860kg viime toukokuulta ja voin kyllä vannoa käsi sydämellä että 100% puhtaana on tuohon tulokseen päästy. ja ehkäpä mäkin oon sit jääkuninkaan sanoin "pilvissä eläjä" mutta tonniin se tavoite on asetettu. katotaan miten käy...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu, eipä mulla ainakaan ole hankaluuksia uskoa, että jos 21v. sälli tekee 860kg YT:n, etteikö hän pääsisi sinne tonniin seuraavan kymmenen vuoden sisään. Voimaa tarttuu vielä varmasti lisää vielä pitkään ja varusteiden käytöstäkin saatava hyöty paranee niillä harjoittelemisen myötä. Ainoaksi ongelmaksi näkisin mahdolliset äksidentit matkalla sinne tonniin, mutta jos ehjänä saa nostaa, niin enempi ihmettelen jossei sinne päästä.

Mutta kun eihän sinne tonnin YT:een voi päästä ilman roinaa, joten älä säkään tumppu123 enää itseäsi petä, vaan survase piikki kankkuun ja nappi suuhun. Et sä kato muuten voi kehittyä juuri enää. Tai sitten jatkat perkele sitä mitä olit tekemäsä ja naurat tuollaisielle puheille. Tsemiä treeneihin!

Jarrepapalla aika kovan luokan väittämiä..Eikös ne kaikki ole natuja ennen kuin toisin todistetaan..?Mustamaalataan täällä helvetin kovia nostajia..Spekulointeja epäilyjä, joka suuntaan heitellään..Ihme touhua, mieheltä kuka on seurannut pitkään varmasti voimanostoa..
No kyllä varmasti vähänkin voimanostoa seurannut tajuaa, että ne huippupään tulokset on harvoin natuna tehtyjä. Tuo "natuja kunnes toisin todistetaan" on vitun ärsyttävä lause btw.

Olen kisoissa tehnyt 912,5kg +125kg ja silloin en trennanut VNa kun silloin kun sattuu. Ja tiedän itse mitä laitan suuhun. Olen ollut testissä 15 kertaa
Olen itse asunnut Ove Lehdon kansa aika usein. Ja mies on tehnyt se 1085kg.
Tässä on Ove testilista: träning=harjoitus tävling=kisa
- 19.10.1998 (träning)
- 20.12.1999 (träning)
- 26.02.2000 (tävling)
- 17.03.2001 (tävling)
- 26.04.2001 (träning)
- 23.09.2001(träning)
- 10.03.2002 (tävling)
- 05.03.2003 (träning)
- 08.03.2003 (tävling)
- 13.09.2003 (tävling)
- 08.10.2003 (träning)
- 06.03.2004 (tävling)
- 17.03.2004 (träning)
- 16.05.2004 (tävling)
- 20.10.2004 (träning)
- 26.02.2005 (tävling)
- 02.04.2005 (tävling)
- 22.05.2005 (tävling)
- 10.12.2005 (tävling)
- 20.02.2006 (träning)
- 04.03.2006 (tävling)
- 01.04.2006 (tävling)
- 02.05.2006 (träning)
- 24.11.2006 (tävling)
- 12.05.2007 (tävling)
- 04.08.2007 (tävling)
- 12.02.2008 (träning)
- 23.02.2008 (tävling)
- 08.06.2008 (träning)

lähde www.kraftsport.nu

Mitä sä oikein selität? Tietysti se 1000kg on mahdollinen jos treenaa kovaa.

:offtopic:

Tässä yhteydessä voisi todeta, että myös ruokavalio täytyisi olla sitä tasoa, että:

"testosteroni + kasvuhormoni" -tasot olisivat parhaalla, mahdollisella tasolla...

Tähän ei vielä ehkä käytännössä ole "keksitty" toimivimpaa ratkaisua ?

Olen kisoissa tehnyt 912,5kg +125kg ja silloin en trennanut VNa kun silloin kun sattuu. Ja tiedän itse mitä laitan suuhun. Olen ollut testissä 15 kertaa
Olen itse asunnut Ove Lehdon kansa aika usein. Ja mies on tehnyt se 1085kg.
Tässä on Ove testilista: träning=harjoitus tävling=kisa
- 19.10.1998 (träning)
- 20.12.1999 (träning)
- 26.02.2000 (tävling)
- 17.03.2001 (tävling)
- 26.04.2001 (träning)
- 23.09.2001(träning)
- 10.03.2002 (tävling)
- 05.03.2003 (träning)
- 08.03.2003 (tävling)
- 13.09.2003 (tävling)
- 08.10.2003 (träning)
- 06.03.2004 (tävling)
- 17.03.2004 (träning)
- 16.05.2004 (tävling)
- 20.10.2004 (träning)
- 26.02.2005 (tävling)
- 02.04.2005 (tävling)
- 22.05.2005 (tävling)
- 10.12.2005 (tävling)
- 20.02.2006 (träning)
- 04.03.2006 (tävling)
- 01.04.2006 (tävling)
- 02.05.2006 (träning)
- 24.11.2006 (tävling)
- 12.05.2007 (tävling)
- 04.08.2007 (tävling)
- 12.02.2008 (träning)
- 23.02.2008 (tävling)
- 08.06.2008 (träning)

lähde www.kraftsport.nu

Kyllä kaikki ovat jo tietoisia siitä että maajoukkuetason nostajia testataan usein. Mutta enpä tähän viittis kommentoida muuten mutta rupee vituttaan toi ainainen naturaaliuden toitottaminen ja siittä keskusteleminen. Elikkäs mitä freddi sanoo siihen Kenneth Talqvist testattiin todella monta kertaa ennen kuin kärysi? Etkö vieläkään ymmärrä että vaikka voimanoston raskaan sarjan mestari testattaisiin kuinka monta kertaa hyvänsä, niin siltikään useimmat eivät usko häne olevan naturaali. Rautalangasta ruotsalaiselle: On olemassa aineita jotka eivät näy testeissä, joiden varoaika on todella lyhyt, katetrointia ja vaikka mitä kikkoja. Elikkä noiden turvin on hyvä ja turvallinen kailottaa 250-300kg raw-penkkaavista natuista:david:

No perkele, muutetaan lajin nimeksi ROJUNOSTO ja poistetaan testit kokonaan. Mitäpä nuilla on virkaa, kun kerta jokainen käyttää kuiten, sanoo mies ja/tai testit mitä tahansa, aivan kuten aiemmassa viestissä jo kirjailinkin...

Mutta näinhän tuo tieten menee, jos joku on riskimpi, nopeampi tai vaikkapa kestävämpi kuin itse ollaan tai muutama tuttu jonka tuntee, niin douppaaja sen ON PAKKO olla. Ei ole muuta mahdollisuutta. Lahjakkuus ja siihen yhdistetty vuosikausien kovatyö on vain legendaa. Tai no kuulema sellaistakin on olemassa, mutta ei niillä konstein oikeasti kovia tuloksia tehdä. Piikkiä ja pilleriä se vaatii, tottakai.

Ja muuten, kuinka perkeleessä joitain voi vituttaa tuo "ainainen naturaaliuden toitottaminen"? Mahtaako sitä naturaalia vituttaa tuo ainainen roinaajaksi syyttely vielä enempi? Mä uskoisin että juu.

Mutta tässäpä tämä tähän ketjuun. Kuten jo sanottua, mielipiteensä ja uskomuksena jokaisella ja sallittakoon se.

Jep, juuri näin kuin jääkuningas sanoi. Ja onhan tuolla alkupäässä yli vuodenkin taukoja testauksissa, loppupäässä puoltakin vuotta.

Kyllä kaikki ovat jo tietoisia siitä että maajoukkuetason nostajia testataan usein. Mutta enpä tähän viittis kommentoida muuten mutta rupee vituttaan toi ainainen naturaaliuden toitottaminen ja siittä keskusteleminen. Elikkäs mitä freddi sanoo siihen Kenneth Talqvist testattiin todella monta kertaa ennen kuin kärysi? Etkö vieläkään ymmärrä että vaikka voimanoston raskaan sarjan mestari testattaisiin kuinka monta kertaa hyvänsä, niin siltikään useimmat eivät usko häne olevan naturaali. Rautalangasta ruotsalaiselle: On olemassa aineita jotka eivät näy testeissä, joiden varoaika on todella lyhyt, katetrointia ja vaikka mitä kikkoja. Elikkä noiden turvin on hyvä ja turvallinen kailottaa 250-300kg raw-penkkaavista natuista:david:

Outoa että tuosta lääkityksestä halutaan antaa se kuva että se käy ihan käden käänteessä ja ei varmasti näy testeissä. Virtsankin pitää muuten olla tuoretta testissä joten aika sankari on jos onnistuu kiinnijäämättä noissa katetrointi jipoissa yms. Taitaa vaan olla liikaa luettu vanhoja Itä- saksan ohjeita. Eivät välttämättä enää toimi.

Ja alan miehenä varmaan tiedät mistä voimailun tropit tulevat. Pitkälti jostain Igorin takaluukusta. Annostukset sitten esson baarista. Eli varoajat voivat oikeasti olla ihan mitä sattuu. Kasvuakaan tuskin kovin moni käyttää kun ei yksinkertaisesti perse kestä maksaa sitä. Aitoa ei käsittääkseni saakkaan juuri mistään, joten ehkä jotain väärennettyä tavaraa, mutta sitten ollaankin jo kohdassa yksi. Myös testausmenetelmät kehittyvät koko ajan eikä sitä voi aina varmaksi sanoa näkyykö tuo kuinka pitkään nykyisin. Siksi niitä käryjä myös tulee ja ne osaltaan kertovat siitä että systeemi toimii. Eli eikö sitä vaan voi niellä että jonkun käryämättömyys voi johtua siitä yksinkertaisesta selityksestä ettei mitään olla käytetty? No ei ilmeisesti....

Ja mikä perkele siinä on että teoriassa voidaan myöntää että tonnin yhteistulos on mahdollinen natuna, mutta ei sitten missään nimessä käytännössä? :hyper: Kuulostaa vaan perin oudolta.

No kyllä varmasti vähänkin voimanostoa seurannut tajuaa, että ne huippupään tulokset on harvoin natuna tehtyjä. Tuo "natuja kunnes toisin todistetaan" on vitun ärsyttävä lause btw.

No mikäs olisi parempi? Roinaajia kaikki kunnes toisin todistetaan? :zzzz:

Kyllä se tonni naturaalina on täysin mahdollinen varsinkin varusteilla. Ei välttämättä ihan missään rantakunnossa eli pitäähän siinä painoa olla kyllä pitkälti yli 100 kiloa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elikkäs mitä freddi sanoo siihen Kenneth Tallqvist

En ole Freddi mutta voin sanoa että Tallqvistin kehitys oli myös "hieman" nopeampaa kuin Lehdon, joten pystyi jo olettamaan että sitä on tullut syötyä myös vähän muuta kuin kaurapuuroa. Hänen yhteistulos nousi jostain 900kg paikkeilta 1055kg:hen todella lyhyessä ajassa.

Mä en tajua, kait mä itse niin sinisilmäinen ja tyhmä olen:).Onneksi IPF antidouppingsopimus muuttui kovemmaksi sanktioiltaan täksi vuodeksi.TUO "No kyllä varmasti vähänkin voimanostoa seurannut tajuaa, että ne huippupään tulokset on harvoin natuna tehtyjä" on vitun ärsyttävä lause BTW..

Olet roinaaja kunnes toisin todistetaan. Niinpä niin. Vaan milläpä sen todistat.. Oli se kusitesti kuinka negatiivinen tahansa, niin Pakkiksen raati kyllä tietää totuuden. Jos nostaja kärähtää kustuaan negatiivista monta kertaa aikaisemmin, niin kaipa se pätee kaikkien kohdalla. Onko lahjakkuudella sekä kovalla, fiksulla ja pitkäjänteisellä harjoittelulla loppupeleissä mitään merkitystä. Olipa ylläri, että tämäkin ketju meni tappeluksi. Ja miksi se raja pitää vetää tonniin? Miksei 1010 tai 1020 kiloon. Vähän sama kun kahden markan raakapenkissä.

Jos ei puhuta pelkästään voimailusta, vaan kaikesta muustakin urheilusta, niin maailmanluokan tuloksia on varmasti hankala saavuttaa. Joku ei pysty siihen roinalla, natuilusta puhumattakaan. Poissulkeeko tämä sitten automaattisesti natujen mahdollisuudet menestyä. Onko koko jutussa kyse vain roinaavien ihmisten nillityksestä. Jos jotain ei itse saavuta, edes kielletyin keinoin, niin kuinka voisi kukaan muukaan sitä tehdä, varsinkaan puhtaasti. Samaa ilmiötä esiintyy ihan arkisissakin asioissa.

Jokainen tuntee tarinan mielipiteestä ja siitä toisesta, joten lopetanpa tähän ja odottelen hirttotuomiota.

Mä oon ymmärtänyt, että maailmanennätykset ja maailman huippuna oleminen ois jotenki kova juttu? Että niitä rikkois ne ihmiset ketä on parhaita lajissaan, ketä on ylivertaisesti lahjakkaimpia, panostaa siihen hommaansa kunnolla, ja käyttää lääkkeitä ehkäpä siksi, että se vaan mahdollistaa niin paljon enempi itsestään ottaa irti, kun ilman lääkkeiden käyttöä.

Onko noin ? Jos on, niin miksi sinne pääsisi sitten joku ketä ei käytä lääkkeitä? Onko niin lahjakkaita tyyppejä löytynyt jo jostain?

Harva nostajista on 40vuoden treenaamisen jälkeen ennätys ja huippukunnossaan. Useimmat on uransa alulla, keskivaiheilla, harvoin siellä loppupäässä...

Mietitään esimerkkinä, vaikkapa Marko savolainen, 20v jannu, hirveet lihat, hirveet malmit. Koklayev misha, mitäköhän ikää, joku päältä 20 reilusti alle 30? Maastaveto yli 400, kyykky sielä reilu 350 ja penkki päältä 200. Riku Kiri, JUNNUSARJAAN kyykky 350, penkki parhaillaan se reilu 300. Kärysi myös doupista.

Tommi pitkänen, penkki 270 raw, alle 100kg, kehonrakentaja, 25v? Täällä palstalla useat kehonrakennukseen panostavat? Useat yli 200kg raakapenkkaajat ja myös vähemmän penkkaajat?

Juu ja natuja varmasti, kuten myös monet muutkin kovat nostajat..

Turha vetää rajoja mihkään 200kg penkkiin ja 1000kg YT, koska rajoja ei ole. Ei silti hullukaan väitä. Että parhaat, lahjakkaimmat ja huiput olisivat natuja. Höpöjuttuja...

En tuntennut Tallqvistia muuten kun "moi moi" tasolla.
Mutta kuten sanon on niitä 1000kg tekiöitä jotka tunnen todella hyvin ja jopa asunnut niiden kansa...
No en jaksa tästä enempää jauhaa, uskokaa mitä haluatte!

Kinuski* sanoi:
Onko lahjakkuudella sekä kovalla, fiksulla ja pitkäjänteisellä harjoittelulla loppupeleissä mitään merkitystä. Olipa ylläri, että tämäkin ketju meni tappeluksi. Ja miksi se raja pitää vetää tonniin? Miksei 1010 tai 1020 kiloon. Vähän sama kun kahden markan raakapenkissä.

Mennäämpä asiasta kukkaruukkuun...

Salidyykkari sanoi:
Ehkäpä oli hiukan pohjia. Lahjakkuuskaan ei tahdo riittää kolmeen markkaan alle kolmessa vuodessa natuna, ellei alla ole vitusti perinteisen hiihtoa, painia, soutua tai metsätöitä. Yleisurheilukin käy, paremman puutteessa.

strong sanoi:
Naulankantaan! Tuskin kukaan kohdusta ulos päästyään marssii salille ja vetää 200kg maasta kurahousut jalassa, vaan kaikilla on ollut jonkinlaista aktiviteettia aina jossain tietyssä elämänvaiheessa josta tämä "pohja" muodostuu.

Lahjakkuudessa(ainakin miten minä sen ymmärrän) ei ole kyse siitä, kuinka paljon nostaa salilla ensimmäistä kertaa käytyään, koska nämä pohjat ovat ihan erilaiset esim. kivenhakkaajayrittäjäperheen nuorimmalla vesalla kuin perheessä jossa isä ja äiti ovat emeritusprofessoreita, eivätkä päästä lastaan harrastamaan mitään liikuntaa, vaan ohjaavat paikalliseen shakkikerhoon pienestä lähtien. Jälkimmäinenhän voisi mennä tuloksissa hetkessä kivityöläisen ohi mikäli treenaisi, vaikka todennäköisesti nostaisi aloittaessaan vähemmän.

Lahjakkuus on sitä, kuinka nopeasti pystyy kehittymään ja kuinka korkealla tulee rajat vastaan, aineilla tai ilman. Ei ole kisamenestyksen kannalta merkitystä jos repäisee 250kg maasta salilla ekalla kerralla mikäli ei riitäkään sitten resurssit enempään, sillä kaikki treenattuaan tietyn aikaa repivät voimanostokisoissa enemmän.
Tämä on se asia mistä monet hämääntyy.

Salidyykkari sanoi:
Kehotan printtaamaan tämän, kehystämään sen ja ripustamaan huoneentauluksi vuoteen yläpuolelle. Silmäillään lääkkeeksi ruokalusikallinen kerrallaan epäuskon yllättäessä.

Sitä ei voi paremmin tiivistää:kippis1:

Lähde:
http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=5570&page=2

Zone-sarja -42%
En tuntennut Tallqvistia muuten kun "moi moi" tasolla.
Mutta kuten sanon on niitä 1000kg tekiöitä jotka tunnen todella hyvin ja jopa asunnut niiden kansa...
No en jaksa tästä enempää jauhaa, uskokaa mitä haluatte!

mä uskon suhun:) Mitäs kyllä painonnostajiakin testataan kokoajan ja silti aivan hirviät raudat ite uskon vakaasti että ovat naturaaleja. Toki onhan siel joukos niit käyttäjiä mutta kärähtävät aikanaan. Mut ei voi yleistää mitenkään että kaikki käyttää. Voimannostossa uskon todellakin että siel on näit 1000kg yhteystuloksen nostajia ja heistä monet on siel natuja.. tää on iha sama ku kävisin baarissa selvinpäin ja sitku tuun sieltä ulos ja joku tuttu näkee sen ulkopuolelta nii heti sielt tullaa et voi vittu mikä juoppo:hyper:

loistavaa tekstiä :worship: siinä tuli totuus, tuohon ei voi paljoa enää lisätä.

oma yt-ennätys on 860kg viime toukokuulta ja voin kyllä vannoa käsi sydämellä että 100% puhtaana on tuohon tulokseen päästy. ja ehkäpä mäkin oon sit jääkuninkaan sanoin "pilvissä eläjä" mutta tonniin se tavoite on asetettu. katotaan miten käy...

Mahtavat tulokset nuorelta mieheltä ja vielä NATUNA! itsellä on tavote yt 800kg raw. nyt pyöritään vasta 600kg. mutta ei sitä paljoa ole reeniäkään takana.

ei sillä ettenkö uskois tuloksiin mutta ois kiva nähdä noita nostoja jostain!:rock:

Enkä sitten sitä tarkoittanut edellisillä paskanjauhamisilla, että kaikki huiput olis roinaajia. En todellakaan, enkä mene ketään roinaajaksi väittämään jossei todisteita + näyttöä siihen ole. Mutta sitä tarkoitan, että saa olla helvetin lahjakas tonnin yt:hen, jos siihen natikkana aikoo päästä.

Ja näitäkin varmasti löytyy, tumppu123:lta helvetin kova suoritus tuohon ikään 860kg RAW! Edellytyksiä on varmasti vaikka mihin, jossei loukkaantumisia ym. takapakkeja tule treeneissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom