Natujen yhteistulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shiatsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jos mua tarkotit nii on videoita joistain reeneistä. Esim.200 helppo raw pena ja yli 300kilon vetoja kapealta pelkälä vyölä. Kyykyistä en oo varma mitä videoita sielt löytyy. Jakautuu aika tasasesti. Veto kovempi kuin kyykky raakana. Varusteila kyykystä tulee enemmän ku vedosta puvula. Eikä mun tarvitse vakuutella ketään olenko natu vai nöy? Ite tiän ja reenikaverit ja perheeni tietää et olen natu ja se riittää mulle. Voin laittaa sulle videoita jos kiinnostaa? Jahka saan netin kotia. Ny surffaillaan kännykällä... =)

martikainen, lehto, sandvik kaikki yli 1000kg tekijöitä ja NATUJA ainakin siihen asti kunnes toisin todistetaan.

On varsin omituista että täällä on vieläkin niitä ilmeisen vammaisia yksilöitä jotka eivät tajua eroa sillä onko jokin, esimerkiksi nyt vaikka mainittakoon 1000kg yhteistulos natulle mahdollinen vai ovatko nykyiset sen tekevät henkilöt siltikään natuja. En kiistä etteikö se teoriatasolla voisi olla naturaalille mahdollinen, vaan koitan selvittää tässä sitä että puhdas testitulos huippunostajalla ei todellakaan ole oikeasti naturaaliuden tae. On olemassa aineita jotka eivät näy testeissä lainkaan, sellaisia jotka näkyvät vain aivan hetken aikaa, ja vaikka minkälaisia "kikkoja" hämätä testejä. Tämä ei kuitenkaan ole oikea osio niiden käsittelyyn joten en pureudu siihen sen tarkemmin nyt.:dance2:

On varsin omituista että täällä on vieläkin niitä ilmeisen vammaisia yksilöitä jotka eivät tajua eroa sillä onko jokin, esimerkiksi nyt vaikka mainittakoon 1000kg yhteistulos natulle mahdollinen vai ovatko nykyiset sen tekevät henkilöt siltikään natuja. En kiistä etteikö se teoriatasolla voisi olla naturaalille mahdollinen, vaan koitan selvittää tässä sitä että puhdas testitulos huippunostajalla ei todellakaan ole oikeasti naturaaliuden tae. On olemassa aineita jotka eivät näy testeissä lainkaan, sellaisia jotka näkyvät vain aivan hetken aikaa, ja vaikka minkälaisia "kikkoja" hämätä testejä. Tämä ei kuitenkaan ole oikea osio niiden käsittelyyn joten en pureudu siihen sen tarkemmin nyt.:dance2:
Jep.

jarre55 tiedätkö kuinka omistautuneita nuo 1000kg nostajat ovat lajilleen? Sunkin kannattais ehkä treenata sen sijaan että kirjoittelisit vaan tänne ja harmittelet kuinka muut ovat sua parempia. Niin ehkä säkin saisit vähän parannusta sun 400kg yt:een.

jarre55 tiedätkö kuinka omistautuneita nuo 1000kg nostajat ovat lajilleen? Sunkin kannattais ehkä treenata sen sijaan että kirjoittelisit vaan tänne ja harmittelet kuinka muut ovat sua parempia. Niin ehkä säkin saisit vähän parannusta sun 400kg yt:een.
Ja siitäkö sinun pitää vetää herneet nenään heti, jos jarre sanoo asiat niinkuin ne luultavasti on?

edit: minäkin oon sitä mieltä, että 900yt -> 1000yt on helvetin kova harppaus. huom natuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sori nyt vaan pilvissä eläjä mutta ei taida jarre-papan yt olla ihan 400kg, vaan pikemminkin toisen saman moisen saat pistää veikkauksees lisää:D Ja kyllä putoo noi haihatelevat luulot noista natu-jutuista viimestään siinä vaiheessa kun on tätä voimailua pidempään seurannut ja jututtanut ihmisä lajin ympärillä...

Sori nyt vaan pilvissä eläjä mutta ei taida jarre-papan yt olla ihan 400kg, vaan pikemminkin toisen saman moisen saat pistää veikkauksees lisää:D Ja kyllä putoo noi haihatelevat luulot noista natu-jutuista viimestään siinä vaiheessa kun on tätä voimailua pidempään seurannut ja jututtanut ihmisä lajin ympärillä...

Bravo! Samaa mieltä..

Jarrepapalla aika kovan luokan väittämiä..Eikös ne kaikki ole natuja ennen kuin toisin todistetaan..?Mustamaalataan täällä helvetin kovia nostajia..Spekulointeja epäilyjä, joka suuntaan heitellään..Ihme touhua, mieheltä kuka on seurannut pitkään varmasti voimanostoa..

-110% omistautuneita.kaikki.

-ei harmita. Lähes 30 vuotta SM-tasoisena olen nostanut, paras RAW-yhteistulos 850 huitteilla, kunnes paha loukkaantuminen lopetti urani.

Oikea ikäni 50+ vee.

Kirit, Lidströmit,Nummistot,Rauno Rinteet,Norenit tunnen... älä unissasikaan väitä ettei heput ole omistautuneita lajilleen.

Olet vielä nuori mies, matkan aikana silmäsi aukeavat.

Zone-sarja -42%
Turhahan tällainen natu keskustelu edes on. Ne jotka eivät koviin natutuloksiin usko, eivät niihin tule uskomaankaan. Aina löytyy selitys, joko roinista jotka ei testeissä näy, onnistuneesta syklittelystä tai naapurin Erkiltä lainatusta kusesta. Eli vaikka sinne huippujen sekaan se natu mahtuiskin, on se roinariksi leimattu joka tapauksessa niin muiden harrastajien kuin yleisönkin silmissä.

Harmi sinänsä, koska kyllä niitä lahjakkuuksiakin on, jotka vielä ovat valinneet itselleen sopivan lajin ja jaksavat tehdä oikeasti töitä vuodesta toiseen sen tuloksen nostamiseksi. Tällainen tapaus kun säilyy vielä ehjien kirjoissa ilman suurempia äksidenttejä, niin enpä mä ainakaan uskalla mitään rajoja huudella paljonko voi nostaa ja paljonko ei.

No, jotkut uskaltavat, joten annetaan puheenvuoro taas rohkeammille...

Mun mielestä on vaan todella naiivia alkaa puolustelemaan jonkun nostajan naturaaliutta. Enemmän voimalajeja seuranneet tietää kyllä asioiden oikean laidan monesta jutusta..

720kg tein tuossa syksyllä :D Ja tietääkseni olen natu. Suomen kärjessä en kisaa, mutta ei ole ainakaan omassa sarjassani tullut mitään syytä epäillä voittajien keinoja. Heillä on vaan enemmän voimaa kokemusta ja ennen kaikkea panostusta lajiin. Varsinkin varustepuolen treenejä ajatellen.

Ei nyt ruvettaisi osoittelemaan sormella ketään kun pelkkää spekulaatiota on kuitenkin tarjolla. Menee treadi vaan lukkoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom