EiEsitän yksinkertaisen kysymyksen sinulle Mike.
Onko tuollaiseen ns. bodarikuntoon mitä lavalla näkee mahdollista päästä ilman roinaa?
Toivoisin vastauksen muodossa kyllä tai ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EiEsitän yksinkertaisen kysymyksen sinulle Mike.
Onko tuollaiseen ns. bodarikuntoon mitä lavalla näkee mahdollista päästä ilman roinaa?
Toivoisin vastauksen muodossa kyllä tai ei.
Selvä.Jos nyt puhutaan finalisteista, niin ei ole ellet ole aivan hullun lahjakas ja jos olisit, et täällä kyselisi. Elikä maailman mittakaavassa Olympiassa kilpailevat ammattilaiset todennäköisesti pärjäisivät naturaalina sillä geneettisellä lahjakkuudella, mutta noita ukkoja maailmassa on todella vähän, puhutaan jostain alle 200 ihmisestä koko maapallolla.
Toki pallolla on huippulahjakkaita sitten muuten, jotka eivät ajaudu bodauksen pariin.
Mitä tarkalleen teet sillä tiedolla? Tämä on aina kiinnostanut itseäni.
Niin pitkään kunnes ymmärtää että steroidit ei ole itse saatanan luomus ja kaikki jotka on äänen sanoneet dbol, eivät ole huumehörhöjä ja murhaajia.Itse arvostan bodareissa kaikista eniten sitä, että on natu.
Juuri otit pois. Ja 120kg ruhon kuntoon saaminen kaikkine karkkeineen on saatanasti vaikeampaa kuin 75kg natun. Jos olisi olemassa pilleri joka kasvattaa lihasta itsestään ja polttaa rasvaa tekemättä mitään niin kaikkihan me sellainen otettaisiin. Sama voimanoston puolella, itse ne romut pitää nostaa. Se nyt vaan on osa lajia mutta samat peruasiat pätee kaikkiin eli kannattaa niitä maailman huippuja kuunnella.Ei siis mitään pois niiltä jotka on käyttänyt jotain ja menestynyt, koska varmasti kovaa työtä tehnyt sen eteen.
Lisään tähän Miken vastaukseen, että siis Olympiaukot pärjäisivät natuna jossain Sm- kisoissa, koska uskon tätä Mikenkin tarkoittaneen.Jos nyt puhutaan finalisteista, niin ei ole ellet ole aivan hullun lahjakas ja jos olisit, et täällä kyselisi. Elikä maailman mittakaavassa Olympiassa kilpailevat ammattilaiset todennäköisesti pärjäisivät naturaalina sillä geneettisellä lahjakkuudella, mutta noita ukkoja maailmassa on todella vähän, puhutaan jostain alle 200 ihmisestä koko maapallolla.
Toki pallolla on huippulahjakkaita sitten muuten, jotka eivät ajaudu bodauksen pariin.
Eihän siinä mitään pahaa olekaan, kuten sanoin että voin olla väärässä. Teksti vain omaan silmään oli hieman erikoinen. Ite ajattelin reenien alkaessa että ku olen leaderin protskupussin vetänyt ja reenannut niin olen hirvee härkä. Ymmärrän kyllä siis loppujen lopuksi viestin pointin.Minun mielestäni trollilta haiskahtavat lähinnä nämä vastaukset. Ei kai siinä ole mitään ihmeellistä tai provosoivaa, jos jotakuta kiinnostaa, millaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa ilman kemiallisia apuja.
Jos nyt puhutaan finalisteista, niin ei ole ellet ole aivan hullun lahjakas ja jos olisit, et täällä kyselisi. Elikä maailman mittakaavassa Olympiassa kilpailevat ammattilaiset todennäköisesti pärjäisivät naturaalina sillä geneettisellä lahjakkuudella, mutta noita ukkoja maailmassa on todella vähän, puhutaan jostain alle 200 ihmisestä koko maapallolla.
Salilla, jossa käyn sattuu käymään muutama hieman isokokoisempi kaveri, niin siinä vaiheessa vieemeistään tuntee itsensä aika pikkuiseksi.Eihän siinä mitään pahaa olekaan, kuten sanoin että voin olla väärässä. Teksti vain omaan silmään oli hieman erikoinen. Ite ajattelin reenien alkaessa että ku olen leaderin protskupussin vetänyt ja reenannut niin olen hirvee härkä. Ymmärrän kyllä siis loppujen lopuksi viestin pointin.
Jos ketjun aloittajan ensimmäisen kirjoituksen lukee, puhuu hän bodareista.Eli jos vaikka lihakseton maratonjuoksija päättää hypätä kehonrakennuslavalle, niin saa sulta siellä eniten arvostusta kunhan on (jos edes on) natu ?
Siis ihan vaan mietin sitä, että kuinka näyttäväksi oman kropan voi natuna rakentaa. Olen ilmeisesti jotenkin väärin tämän muotoillut, koska sen verran ihmettelyä tullut.
Ymmärrän hyvin ketjun aloittajaa. Nykyään nuoret saavat todella helposti vääristyneen kuvan urheilullisesta kropasta internetin välityksellä. Netissä videoita ja kuvia pilvin pimein järjettömän lihaksikkaista kropista samalla kun joku 200 kiloinen voimamies vetää 500 kiloa lattiasta. Tätä myöten nuoret tytöt ja pojat kokevat huonoa itsetuntoa normaaleista ruumiinrakenteista ja ulkonäöstä. Siitä sitten syömishäiriöt ja masennukset.
Selvä.
Ajattelin vain, kun sanotaan että olisi hyvä olla joku tavoite, että ei ota tavoitteeksi mitään sellaista kroppaa, jos haluaa naturaalina pysyä.
Itse taisin olla jo lapsena 1990-luvulla aikaani edellä tässä vääristyneessä kehonkuvassa, kun mielestäni Dolph Lundgren oli hieman liian kynis esittämään He-Mania :DYmmärrän hyvin ketjun aloittajaa. Nykyään nuoret saavat todella helposti vääristyneen kuvan urheilullisesta kropasta internetin välityksellä. Netissä videoita ja kuvia pilvin pimein järjettömän lihaksikkaista kropista samalla kun joku 200 kiloinen voimamies vetää 500 kiloa lattiasta. Tätä myöten nuoret tytöt ja pojat kokevat huonoa itsetuntoa normaaleista ruumiinrakenteista ja ulkonäöstä. Siitä sitten syömishäiriöt ja masennukset.
. Nykyään kun kuuntelee sivukorvalla 15-18v keskusteluja "miten kuuluisi" treenata niin ne on suoraan jostain miken treenivideoista. Olisihan se kaikkien etu nykymaailmassa jos tietäisi mahdollisimman nopeasti ne realistiset tavoitteet mihin on mahdollista päästä.Siellä on kärynnyt jopa bodyfitnesskisaajia. Tässä tuon doping-liiton kärynneitä kisaajia, se että kisaa SFU:ssa, ei todellakaan tarkoita että on naturaali.Kannattaa mennä katsomaan kuvia vuoden 2020 SKL:n sm-kisoista ja SFU:n nordic fitness exposta. SKL kisoissa joka ikinen kilpailija käyttää roinaa SFU:n kisoissa todennäköisesti kaikki on natuja.